پردیس بختیاری در
0

پرفروش‌ترین برندهای لوازم آرایش در جهان

پرفروش‌ترین برندهای لوازم آرایش در جهان

لوازم آرایشی نقش مهمی در زندگی خانم ها دارند. رژ لب هایی که به چهره خانم ها طراوت می بخشد، کرم پودرهایی که لک های صورت را از بین می برد و رنگ موهایی که خانم ها را جوان تر و زیباتر نشان می دهد. اما در میان اینهمه برندهای لوازم آرایشی که در جهان وجود دارد، کدامیک بهترین شناخته می شود؟ اگر دوست دارید با پرفروش ترین برندهای لوازم آرایش جهان آشنا شوید، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

دیور

طراحان مد فرانسوی همیشه جزو برجسته ترین طراحان جهان بوده اند. آنها سالیان سال است که روی صنعت مد و زیبایی تاثیرگذارند. دیور نیز شرکت فرانسوی تولیدکننده کالاهای لوکس است که توسط تاجر فرانسوی، برنار آرنو مدیریت و رهبری می ‌شود. آرنو یکی از ثروتمندترین افراد جهان است که ۴۲٫۳۶٪ درصد از سهام شرکت ال و ام هاش را نیز در اختیار دارد. اکثر محصولات لوکس دیور برای خانم ها طراحی شده اما امروزه بخشی از آن به آقایان و کودکان نیز اختصاص دارد. اگر چه قیمت محصولات این برند، از رژ لب گرفته تا کرم پودر و… بسیار بالاست اما با فروش بالایی که دارد، به عنوان یکی از ثروتمندترین برندهای جهان معرفی شده است.

لانکوم

لانکوم شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس فرانسوی است که در زمینه تولید و توزیع عطر و ترکیبات معطر، لوازم آرایشی، رنگ مو و محصولات مراقبت از پوست، فعالیت می ‌کند. این شرکت در سال ۱۹۳۵ توسط آرماند پتیژن تأسیس گردید و در سال ۱۹۶۴ توسط شرکت لورئال خریداری شد. این شرکت در حال حاضر زیرمجموعه ‌ای از گروه لورئال می ‌باشد و دفتر مرکزی آن در شهر پاریس قرار دارد. با وجود قیمت بالایی که محصولات این برند دارد، یکی از پرفروش ترین برندهای جهان شناخته می شود.

میبلین

میبلین شرکت تولید لوازم آرایشی آمریکایی است که از سال ۱۹۹۶ متعلق به شرکت فرانسوی لورئال می‌ باشد. این شرکت در سال ۱۹۱۵ توسط جوان ۱۹ ساله ‌ای به نام تام لایل ویلیامز راه‌اندازی شد. نخستین محصول آن نیز ریمل بود اما به تدریج  خط چشم، سایه و دیگر محصولات آرایشی را به کلکسیون خود اضافه کرد. میبلین در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین و به تبع پرفروش ترین برندهای آرایشی در جهان است.

شیسیدو

شیسیدو شرکت کالای لوکس ژاپنی است که در زمینه تولید و توزیع طیف وسیعی از لوازم آرایشی، محصولات مراقبت ‌های شخصی، شوینده ها و عطر، همچنین تولید مواد شیمیایی و داروهای بدون نسخه فعالیت می ‌نماید. این شرکت در سال ۲۰۱۳ پس از شرکت ‌های لورئال، یونیلیور و پروکتر اند گمبل به ‌عنوان چهارمین شرکت تولید لوازم آرایشی جهان شناخته شد. یکی از علت های شهرت و محبوبیت این شرکت در سال ۱۹۱۷، تولید پنکک های ۷ رنگه بود. در آن شرایط دیگر خانم ها مجبور نبودند که از یک رنگ سفید پنکک استفاده کنند.

کلارنس

شرکت کلارنس «CLARINS» توسط ژاک کورتین کلارنس، با انگیزه بهبود و طبیعی تر نمودن محصولات، در سال ۱۹۵۴ در پاریس تاسیس شد. استفاده از عصاره خالص و روغن گیاهان، از مهم ترین خصوصیات محصولات عرضه شده برند کلارنس است. این برند پیشرو در تولید محصولات پوستی کاملا طبیعی بوده و از ترکیبات گیاهی و رایحه درمانی در تولید محصولات استفاده می‌ نماید.کلارنس توانسته عنوان بهترین برند را در زمینه محصولات آرایشی- بهداشتی در اروپا از آن خود کند. این شرکت تاکنون توانسته محصولاتش را در بیش از ۱۳۰ کشور جهان عرضه کند و تبدیل به یکی از پرفروش ترین برندهای جهان شود.

استه لودر

استه لودر شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی آمریکایی است که هم ‌اکنون در رتبه چهارم از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم آرایشی جهان، قرار دارد. این شرکت در زمینه تولید انواع محصولات آرایشی، عطر، رنگ مو و سایر محصولات بهداشتی و لوکس فعالیت می‌کند. استه لودر برای تبلیغات خود از چهره های مشهوری چون گوئینت پالترو، الیزابت هارلی و لیا کبده استفاده می کند. او در حال حاضر جزو لوکس ترین برندهای جهان شناخته می شود.

شنل

آیا کسی هست که نام شنل را نشنیده باشد؟ شنل شرکت سهامی خاص کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است. این شرکت در سال ۱۹۰۹ توسط دوزنده‌ای به نام کوکو شانل تأسیس شد و امروزه به‌ عنوان یکی از مهم‌ ترین و لوکس ترین برندهای زنانه در جهان شناخته می ‌شود. یکی از پرفروش ترین لوازم آرایشی این برند، لاک های قرمز و مشکی رنگ آن است که پنجمین لاک پرفروش جهان شناخته می شود.

کلینیک

کلینیک « CLINIQUE» شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی آمریکایی است که در زمینه تولید و توزیع عطر، لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست فعالیت می‌ کند. این شرکت در سال ۱۹۶۸ توسط ایوِلین لودر تأسیس شد و در حال حاضر زیرمجموعه‌ای از شرکت استه لودر می ‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت نیز در شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. کلینیک اولین شرکتی بود که محصولات ضد آلرژی و حساسیت را تولید کرد. علاوه بر آن، محصولات آنها ۱۰۰% عاری از هر گونه اسانس های معطر است.

لورئال

لورئال شرکت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فرانسوی است که به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم آرایشی در جهان شناخته می‌ شود. شرکت لورئال در سال ۱۹۰۹ توسط شیمی ‌دان فرانسوی، اوژن شولر، در شهر پاریس تأسیس شد و امروزه طیف وسیعی از محصولات آرایشی و بهداشتی را تولید می ‌کند اما تمرکز اصلی آن بر توسعه محصولاتی چون رنگ مو، کرم‌های مراقبت از پوست و ضدآفتاب، لوازم آرایشی و عطر است. این شرکت به دنبال جایگزینی برای حیوانات برای تست محصولات خود است. علاوه بر آن، در همکاری با یونسکو بخشی از سود خود را به حمایت از زنانی که در حوزه علم و صنعت کار می کنند، اختصاص می دهد.

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :