شایسته عسگریان در
0

معرفی پرطرفدارترین برندهای آرایشی دنیا

معرفی پرطرفدارترین برندهای آرایشی دنیا

لوازم آرایشی در همه‌جای دنیا طرفدارهای بیشمار خود را دارد. بحثی که این روزها تبدیل به موضوعی داغ شده، این است که انسان باید خودش را هرطور که هست، دوست داشته باشد؛ اما عده‌ای نیز می‌گویند اگر افراطی در کار نباشد و انسان درعین دوست داشتن خود، سعی کند که کمی زیباتر به‌نظر برسد تا خودش نیز لذت بیشتری از چهره‌اش ببرد یا با استفاده از محصولات درست، مناسب و باکیفیت، طراوت و جوانی چهره‌اش را هرچه بیشتر حفظ کند، هیچ ایرادی ندارد و حتی سودمند نیز هست. یکی از شروط این کار استفاده از برندهای آرایشی معتبر و باکیفیت است که آسیبی به پوست وارد نکند.

با ما همراه باشید تا با چند نمونه از معتبرترین برندهای آرایشی و بهداشتی دنیا آشنا شوید.

 

مطالب مرتبط:

معرفی برند آرایشی الارو به همراه محبوب‌ترین محصولات این برند + پیشنهاد خرید

معرفی بهترین برندهای خط چشم + پیشنهاد خرید

۳۰ برند لوازم آرایش که هر خانمی باید بشناسد

پرفروش‌ترین برندهای لوازم آرایش در جهان

 

برند آرایشی مک

برند آرایشی مک، اولین بار در سال ۱۹۸۴ توسط یک میکاپ آرتیست به‌نام فرانک توسکان و یک آرایشگر به‌نام فرانک آنجلو در کانادا تاسیس شد که تنها قصد داشتند لوازم مخصوص میکاپ تولید کنند، اما بعدها حوزه کاریشان گسترده شد و با سلبریتی‌های و مدل‌های مختلفی همکاری کردند. برند مک اکنون در کارهای خیریه زیادی شرکت دارد، مثل حمایت از بیماران مبتلا به ایدز. این برند علاوه بر تنوع و کیفیت بالا، بسته‌بندی‌های بسیار شیکی نیز دارد.

برند آرایشی هدی بیوتی

یک برند آرایشی متعلق به بانویی عراقی با نام هدی کتان که یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای در خاورمیانه و جهان است. هدی سعی دارد که محصولاتش را با قیمت مناسبی به بازار ارائه کند. پرفرشترین محصولات آرایری این برند، لاک آینه‌ای، کرم پودر تیوپی، رژلب مایع، رژلب طرح لب و مژه مصنوعی سه بعدی است.

برند آرایشی نارس

برند نارس، یک برند فرانسوی است که عمری حدود بیست سال دارد، اما توانسته که پابه‌پای سایر برندهای قدیمی و محبوب پیش بیاید. فرانسوآ نارس که در رشته آرایش تحصیل کرده، موسس این برند است و شعار برند او نیز این است: «آرایش، یک نقاب نیست؛ بلکه زن باید ازطریق آن بدرخشد». نارس با رژلب شروع کرد، اما اکنون محصولات بسیار متعددی تولید می‌کند.

محصولات آرایشی بهداشتی بایودرم

بیش از ۲۰سال است که عده‌ای از متخصصان پوست و داروسازها، برندی از محصولات آرایشی و بهداشتی راه‌اندازی کرده‌اند که در خانه بسیاری از افراد، حداقل یکی از آن‌ها دیده می‌شود. رمز موفقیت این محصولات، شناخت انواع پوست‌ها و کانیزم آن‌ها و ارائه محصولی مخصوص هرکدام است.

برند آرایشی لانسون

برند آرایشی لانسون هم ریشه‌ای فرانسوی دارد و قدمتی حدود ۲۵سال. تخصص این برند در محصولات تخصصی مراقبت از پوست است. محصولات لانسون، معمولا ضدحساسیت هستند و چروک صورت و پیری را به تعویق می‌اندازند.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :