chadmin در
12,334

ریمل ابرو چیست؟ چگونه از ریمل ابرو استفاده کنیم ؟

ریمل ابرو چیست؟ چگونه از ریمل ابرو استفاده کنیم ؟

ابروهایتان بی حالت است؟

به دنبال راهی هستید تا ابروهایی مرتب و رو به بالا داشته باشید؟

از جای خالی میان ابروهایتان ناراضی هستید؟

برای داشتن ابروهای پرپشت و حجیم دیگر نیاز به مداد ابرو کشیدن یا تتو ابروهایتان نیست و شما می توانید در کمترین زمان ممکن به کمک ریمل ابرو هم فضای خالی میان ابروها را پر کنید و به‌وسیله ریمل ابرو رنگ تارهای ابروی خود را به رنگ دلخواهتان تغییر دهید. در ادامه برای آشنایی بیشتر با قیمت ریمل ابرو با الانزا همراه باشید.

 

ریمل ابرو چیست؟

این محصول که ظاهری مشابه ریمل‌های چشم دارد، کارایی بسیار آسانی داشته و می‌توانید هر روز از آن استفاده کنید. برس این محصول اندازه و شکل‌های متفاوتی دارد.

داشتن ابروهای کم پشت یا ریزش در ابرو به هر دلیلی ایجاد جای خالی در میان ابروهای شما کرده که ممکن است شما را به فکر استفاده از مداد یا ریمل ابرو بیاندازد، از آنجایی که ابروها نقش بسیار مهمی در نشان دادن آرایش و فرم چهره شما خواهند داشت توصیه می شود برای مرتب بودن و زیبایی آرایش خود از یک ریمل ابرو مناسب با رنگ ابروهای خود استفاده کنید و علاوه بر رنگ تار مو ابروهای خود از آن برای پر کردن جای خالی میان ابروهایتان نیز استفاده کنید.

داشتن ابروهای زیبا و خوش فرم جز اولویت های اول زیبایی برای هر خانمی به حساب می آید که بسیار در فرم چهره و صورت نیز تاثیرگذار است به همین دلیل خانم ها برای تمیز و مرتب کردن ابروهای خود به آرایشگر مراجعه کرده و سر فرصت به مرتب سازی آن می پردازند. اما ممکن است شما ابروهایی حجیم و زیبا داشته باشید اما حالت ابروها یا گوشه هایی از آن خالی به نظر برسد و شما برای پر کردن این جای خالی نیاز دارید تا از ریمل ابرو استفاده کنید تا پرپشت تر به نظر برسد.

 

انواع ریمل ابرو

  • ریمل ابرو بی رنگ ( clear )
  • ریمل ابرو رنگی ( tinted )

ریمل ابرو همانطور که از اسمش پیدا است همانند ریمل چشم از تنوع و پیچیدگی بسیاری برخوردار است که در دو نوع ساده و رنگی در بازار موجود است. نوع اول این ریمل برای حالت دادن و لیفت ابروهای شما استفاده می شود که بیشتر مناسب خانم هایی است که ابروهایی پر داشته و می خواهند کمی حالت ابروهای خود را عوض کنند و با این ریمل طراوت و شادابی را به صورت خود هدیه خواهند داد. اما نوع دوم این ریمل ها برای کسانی که ابروهایی کم پشت و نازک دارند مناسب بوده و شما می توانید با استفاده از آن ابروهای نازک و کم رنگ خود را با این ریمل ابرو رنگی پر رنگ کنید و جلوه ابروهایتان را بیشتر کنید. فراموش نکنید که ریمل ابرو رنگی به دلیل داشتن رنگدانه های سبک بسیار طبیعی و زیبا به نظر خواهد رسید اصلا نگران مصنوعی بودن آن نباشید.

 

مزایا و کاربردهای ریمل ابرو

از آنجایی که آرایش ابرو یکی از ضروری ترین مرحله های آرایش صورت است پیشنهاد می کنیم ابتدا با ریمل ابرو و مزایای آن آشنا شوید و در صورت نیاز برای خرید آن به فروشگاه های معتبر فروش محصولات آرایشی مراجعه کرده و در صورت نیاز ریمل ابرو یا مداد ابرو مورد نظر خود را خریداری کنید. فراموش نکنید شما با توجه به نحوه کارکرد خود می توانید از مداد ابرو برای آرایش ابروهایتان استفاده کنید و با ریمل ابرو رنگ تارهای ابرو خود را تغییر بدهید یا با ریمل ابرو بی رنگ حال لیفت و بالا بودن به ابروهایتان بدهید، برای آگاهی و استعلام قیمت مداد ابرو نیز می توانید به فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کرده و بنابر سلیقه و رنگ مناسب با پوست و رنگ موهای خود مداد ابروی مناسب خود را خریداری کنید.

  • اضافه کردن رنگ دلخواه به ابرو

شما با استفاده از ریمل ابرو می توانید رنگ دلخواه و مناسب با رنگ مو و پوست خود را روی ابروهای خود بزنید و ابروهایی زیبا و خیره کننده داشته باشید. یکی از مهمترین و بهترین ویژگی ریمل ابرو همین تغییر رنگ تارهای ابرو است که می تواند تغییر شگرفی در صورت شما ایجاد کند.

  • حالت دادن ابروها

ابروها همانند تارهای مو به صورت طبیعی حالتی بهم ریخته و درهم دارد که شما می توانید با استفاده از ریمل ابرو بی رنگ این بهم ریختگی را مرتب کرده و حالتی از لیفت ایجاد خواهید کرد، شانه کردن و مرتب بودن ابروها با ریمل ابرو از مهمترین کاربردهای این محصول آرایشی است که می تواند ابروهای شما را شکیل تر کند.

  • پر کردن جای خالی ابرو

از بزرگترین مزیت های ریمل ابرو پر کردن جای خالی ابروهای شما است که جای مداد ابرو را خواهد گرفت و روی پوست و تارهای ابرو شما بسیار طبیعی جلوه خواهد کرد.

 

نحوه استفاده از ریمل ابرو

  1. ابتدا صورت خود را عاری از هرگونه آلودگی کنید.
  2. پس از آن همانند استفاده از ریمل مژه ابتدا درب ریمل را باز کرده و سپس بوسیله فرچه یا یک شانه ابرو، ابروهای خود را شانه کرده و ابروها را مرتب نموده و از ریمل ابرو روی خواب موهای ابروی خود بکشید.
  3. در مرحله بعدی نیاز است اگر ابروهایتان تفاوت رنگی دارد با ریمل ابرو آن را همرنگ کرده و پس از آن اجازه بدهید ابروهایتان خشک شود.
  4. ریمل ابرو را در جهت خواب ابروهای خود بکشید تا ابروها مرتب تر به نظر برسد.
  5. توجه داشته باشید که ریمل ابرو را در مرحله آخر آرایش خود بزنید تا روی ابروهایتان رنگ دیگری نگیرد.
  6. برای پاک کردن آرایش ابتدا از آرایش پاک کن استفاده کنید و پس از آن به ژل شستشو دهنده صورت خود را تمیز بشوئید.

 

چه کسانی از ریمل ابرو استفاده می کنند؟

  • کسانی که ابروهایی کم پشت دارند و می خواهند ابروهایشان پرپشت تر به نظر برسد.
  • کسانی که ابروهای شلوغ و پر حجمی دارند و می خواهند توسط ریمل ابرو لیفت ابرو انجام بدهند.
  • شما می توانید با ریمل ابرو، ابروهای خود را مرتب و به هر سمتی که می خواهید هدایت کنید.
  • خانم هایی که نیاز دارند رنگ ابروهایشان تغییر کند و از سوی دیگر نیاز به رنگ کردن ابروهای خود نمی بینند.
  • گاهی ممکن است بر اثر بعضی عوامل بیرونی ابروهای شما دچار ربزش شده و در قسمت هایی خالی شود که شما می توانید از ریمل ابرو برای پر کردن جاهای خالی آن استفاده کنید.

 

نتیجه گیری 

از آنجایی که شما می توانید برای داشتن ابروهای پر و حجیم از ریمل ابرو استفاده کنید می توانید برای خرید آن به سایت فروشگاه اینترنتی الانزا (https://elanza.com/)  مراجعه کنید و پس از بررسی محصولات و ثبت سفارشات خود در کمترین زمان ممکن بسته خریداری خود را تحویل گرفته و از نتیجه استفاده محصولاتی مانند ریمل ابرو و مداد ابرو لذت ببرید.

 



دیدگاه شما

sahab در تاریخ 18 ژانویه 2021

از چی بپوشم به دلیل انتشار چنین مطلب خوبی تشکر می کنم



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :