chadmin در
0

انتخاب لباس نامزدی، نکاتی که باید بدانید

انتخاب لباس نامزدی، نکاتی که باید بدانید

امروز جشن نامزدی در میان بسیاری از خانواده‌ها رایج است و قبل از جشن عروسی یک جشن کوچک به عنوان نامزدی می‌گیرند. انتخاب لباس نامزدی مناسب برای جشن کمی برای دختر خانوم‌ها ممکن است مشکل باشد زیرا باید با لباس عروس خود متفاوت باشد. با چی بپوشم همراه شوید تا انواع مدل لباس عروسی و جزئیات مربوط به آن را بررسی کنیم تا بتوانید انتخاب شایسته‌ای برای لباس نامزدی خود داشته باشید.

چه رنگی برای لباس نامزدی مناسب است؟

از آنجا که مراسم نامزدی با مراسم عروسی متفاوت است باید از رنگ لباسی استفاده کنیم که سفید نباشد. اغلب رنگ‌های رایجی که برای لباس نامزدی از آن استفاده می‌کنند، رنگ یاسی، صورتی، گلبهی، آبی فیروزه‌ای، طلایی و یا نقره‌ای است. یکی از نکات بسیار مهمی که باید به هنگام انتخاب رنگ لباس نامزدی خود به آن توجه کنید، تناسب رنگ پوست با رنگ لباس است که بسیار حائز اهمیت است. از طرفی شما می‌توانید رنگ لباس نامزدی خود را کروات یا کت و شلوار آقا داماد ست کنید تا بتوانید در کنار هم بسیار خوش بدرخشید.

لباس نامزدی کوتاه یا بلند؟

لباس‌های نامزدی انواع مختلفی دارد. برخی از مدل‌های لباس نامزدی کوتاه هستند که دسته لباس‌های اسپرت قرار می‌گیرند که بیشتر افرادی که جشن‌های نامزدی بسیار خودمانی دارند از این لباس‌ها استقبال می‌کنند اما در کنار آن لباس‌های نامزدی بلند نیز برای خانم‌هایی که به سبک کلاسیک بیشتر علاقه دارند و مراسم‌ نامزدی بسیار رسمی دارند بسیار مناسب است. به هنگام انتخاب قد لباس نامزدی خود حتما توجه داشته باشید که متناسب با قد و هیکل خود لباس نامزدی خود را انتخاب کنید.

انواع مدل لباس نامزدی

لباس‌های نامزدی انواع مختلفی دارد که برخی بسیار کلاسیک و برخی تقریبا ساده و یا اسپرت هستند. در ادامه با انواع آن آشنا خواهیم شد:

لباس نامزدی ساده

لباس نامزدی ساده معمولا طرح خاصی ندارد. برای این لباس‌ها از پارچه‌ها براقی چون ساتن استفاده می‌کنند و تمام زیبایی آن در نوع برش‌های یقه و مدل دامن آن است. دامن این پیراهن‌ها معمولا مدل نیلوفری است که برای مجالس نامزدی بسیار مناسب و شیک است. این لباس‌ها معمولا آستین‌های حلقه‌ای دارند که در مدل‌های جدید معمولا حلقه‌ها بر روی شانه‌ها سر می‌خورد که زیبایی این مدل را دو چندان می‌کند.

لباس نامزدی گیپور

استفاده از گیپور و تور در لباس نامزدی نیز بسیار رایج است. گیپور جز پارچه‌های مجلسی بسیار کلاسیک است که می‌توان انواع لباس‌ها را با آن طراحی کرد. معمولا از پارچه گیپور برای بالا تنه لباس‌های نامزدی و یا برای آستین‌های آن استفاده می‌کنند. علاوه بر این یکی از مدل‌های جدیدی که به تازگی بسیار استقبال میشود، آستین‌های توری است که بسیار کلاسیک و زیبا است و مورد پسند افرادی است که علاقه‌مند به لباس‌های پوشیده است.

لباس نامزدی دو تکه

یکی از انواع مدل لباس نامزدی که برای دختر خانم‌های جوان بسیار مناسب است و افرادی که اندام باریک و قد نسبتا بلندی دارند مدل دو تکه است. این مدل دارای یک تاپ بالا تنه بالای ناف است که کاملا کار شده است و یک دامن جدا دارند که معمولا به مدل دامن نیلوفری یا کلوش است.

لباس نامزدی سنگ دوزی

بسیاری از انواع لبای نامزدی بسیار کار شده و براق نمونه‌هایی هستند که اغلب با انواع سنگ‌های زینتی، ملیله، منجوق، پولک و مروارید تزیین شده‌اند. لباس‌های سنگ دوزی شده اغلب جذب بدن هستند و تنها قسمت پایینی دامن آنها بر روی زمین کشیده می‌شود. استفاده از حریر و پارچه ساتن برای لباسهای سنگ دوزی شده یک انتخاب بسیار شایسته برای لباس نامزدی است.

لباس نامزدی پفکی

برخی از دختر خانم‌ها دوست دارند لباس نامزدی‌شان شبیه به لباس عروسی خود پفکی باشد و دامن توردار و پف داری داشته باشد. این دسته از افراد میتوانند از مدل لباس نامزدی که دارای دامن‌های پفکی هستند و روی آن با دانتل کار شده است و یا از پارچه‌های ساتن براق ساده استفاده شده، انتخاب کنند.

لباس نامزدی مدل ماهی

یکی از مدل لباس نامزدی جدید که بسیار مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است مدل ماهی است. این مدل لباس نامزدی که در برخی موارد برای مدل لباس عروس هم استفاده می‌شود تا روی زانو کاملا جذب است سپس یک دامن کوتاه و پر چین دارد که به مدل ماهی یا پری دریایی معروف است. این لباس برای افرادی که اندام نسبتا ظریف و باسن خوش فرمی دارند می‌تواند مناسب باشد. علاوه بر این این مدل زیبایی خودش را بر تن افراد قد بلند بیشتر نشان می‌دهد.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :