مصی روشن در
1,178

خانم یا آقای سلبریتی، چند میگیری تبلیغ کنی؟!

خانم یا آقای سلبریتی، چند میگیری تبلیغ کنی؟!

چهره‌های سرشناس هالیوود و دنیای موسیقی دستمزدهای هنگفتی را از طریق ایفای نقش‌های متفاوت در فیلم و تورهای موسیقی به دست می‌آورند اما بخش‌ قابل توجهی از درآمدهای آنها هم از معاملات پرسود حاشیه‌ای کسب می‌شود. این چهره‌های مشهور سفیر و چهره‌های تبلیغاتی برندهای لوکس و مثلا شرکت‌های نوشیدنی معروف جهان می‌شوند و در تبلیغات و کمپین‌های آنها شرکت می‌کنند.

شارلیز ترون و دیور

دستمزد تبلیغ: 55 میلیون دلار

هزینه تبلیغات سلبریتی ها

جای تعجب نیست که شارلیز ترون جذاب و زیبا مبلغ هنگفتی را برای فعالیت‌های خارج از سینما به دست بیاورد. این ستاره متولد آفریقای جنوبی از سال 2004 قراردادی 11 ساله با دیور به ارزش 55 میلیون دلار امضا کرد که سالانه مبلغ 5 میلیون دلار به عنوان دستمزد به او پرداخت می‌شد.

بیانسه  و پپسی

دستمزد تبلیغ:50 میلیون دلار

بیانسه در طول سال‌ها در چندین کمپین پرطرفدار ظاهر شده اما هیچ کدام از آنها به اندازه قرارداد 50 میلیون دلاری او با پپسی در سال 2012 سرو صدا به پا نکرد.

هزینه تبلیغات سلبریتی ها

این قرارداد چند ساله شاهد ستاره پاپ در تبلیغات پپسی، بیلبوردها و حتی تصویر او روی قوطی‌ها بود که در سال 2013 و برای اولین بار در Super Bowl عرضه شد. این معامله عظیم باعث شد که پپسی از «انواع پروژه‌های خلاقانه آینده» بیانسه و برای «تبلیغ پنجمین آلبوم استودیویی» این خواننده حمایت مالی داشته باشد.

جولیا رابرتز سفیر لانکوم

دستمزد تبلیغ:20میلیون دلار

هزینه تبلیغات سلبریتی ها

جولیا رابرتزدر سال 2010 که به عنوان سفیر برند لانکوم قرارداد 50 میلیون دلاری امضا کرد، تاریخ‌ساز شد. این برند لوکس فرانسوی در ابتدا 20 میلیون دلار به این بازیگر پرداخت کرد اما بعد از بستن قرارداد پنج ساله دیگر، دستمزد او را زیاد کرد. البته یک منبع آگاه هم اظهار کرد که شرکت لانکوم بعد از پیوستن جولیا رابرتز به تبلیغات آنها 100 میلیون دلار سود کرد و بستن این قرارداد کاملا به نفع آنها شد.

جورج کلونی  سفیر برند قهوه لوکس نسپرسو

دستمزد تبلیغ:40میلیون دلار

هزینه تبلیغات سلبریتی ها

جورج کلونی به عنوان سفیر برند قهوه لوکس نسپرسو، 40 میلیون دلار به دست آورد. این ستاره هالیوود از سال 2006 در چندین آگهی این برند حتی با تم کمدی ظاهر شده که به افزایش دید جهانی این برند کمک کرده است. جالب است بدانید کلونی از دستمزد شرکت در تبلیغات نسپرسو خود برای تأمین بودجه یک ماهواره در سودان استفاده کرد تا مراقب دیکتاتور این کشور، عمر البشیر، باشد. شاید به نظر شما شوخی به نظر برسد ولی واقعا این بازیگر به پروژه نگهبان ماهواره‌ای خود که تحرکات ارتش سودان را ردیابی می‌کند، پول پرداخت می‌کند.

سلنا گومزسفیر برند پوما

دستمزد تبلیغ:30میلیون دلار

سلنا گومز در سال 2017 قرارداد دو ساله 30 میلیون دلاری به عنوان سفیر برند پوما امضا کرد. او در آن زمان فقط 25 سال داشت. پیش از او کایلی جنر، کارا دلوین و ریانا هم با این برند همکاری داشتند.

هزینه تبلیغات سلبریتی ها

تیلور سویفت سفیر کوکالای رژیمی

دستمزد تبلیغ:26میلیون دلار

تیلور سویفت در سال 2014 نماینده و سفیر کوکالای رژیمی بود و برای همین دستمزد هنگفتی به مبلغ 26 میلیون دلار دریافت کرد.

هزینه تبلیغات سلبریتی ها

از آنجایی که تیلور سوییفت به‌عنوان یک گربه‌دوست بزرگ شناخته می‌شود طبیعی است که صحنه‌ای در این تبلیغ وجود داشته باشد که تیلور سوییفت با گربه‌ها احاطه شده باشد.

سوییفت در تبلیغ این برند که عنوانش «فوق‌العاده بمانید» بود حین نوشتن موسیقی جدید، نوشابه رژیمی می‌نوشید.

آنجلینا جولی مسافر کمپین تبلیغاتی لویی ویتون

دستمزد تبلیغ:10میلیون دلار

هزینه تبلیغات سلبریتی ها

آنجلینا جولی برای کمپین تبلیغاتی با لویی ویتون در سال 2011 به ویتنام رفت. در حالی که آنجلینا در آن زمان خیلی معروف بود و پول زیادی از فعالیت در سینما به دست می‌آورد، از این تبلیغ هم  درآمد زیادی در حدود 10 میلیون دلار به دست آورد که در زمان خودش رکورد محسوب می‌شد. او پیش از این برای برند سنت جان (St John ) تبلیغات انجام داده بود.

رابرت داونی جونیور و تبلیغ گوشی‌های هوشمند HTC

دستمزد تبلیغ:12میلیون دلار

رابرت داونی جونیور مثل حضور درخشانش در فیلم‌ها برای حضور چند ثانیه‌ای در آگهی تبلیغاتی هم عملکرد فوق العاده ای نشان داد.

هزینه تبلیغات سلبریتی ها

در سال 2013، رابرت داونی جونیور قراردادی دو ساله به ارزش 12 میلیون دلار با شرکت تایوانی گوشی‌های هوشمند HTC امضا کرد. این بازیگر قدرتمند در تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای تبلیغاتی این شرکت در سراسر جهان ظاهر شد.

رابرت پتینسون مردی برای دیور هوم

دستمزد تبلیغ:12میلیون دلار

رابرت پتینسون ویدیویی با عنوان «من مرد شما هستم» با دیور هوم (Dior Homme) منتشر کرد. ستاره فیلم «گرگ و میش» در سال 2012 قراردادی 9 ساله  برای تبلیغ دیورهوم منعقد کرد و گفته می‌شود که برای آن 12 میلیون دلار دریافت کرده است.

هزینه تبلیغات سلبریتی ها

این قرارداد دیور یکی از بزرگترین قراردادها بین یک هنرپیشه هالیوود و یک خانه مد لوکس بود.

نیکول کیدمن در فیلم عطر شنل 5

دستمزد تبلیغ:3میلیون دلار

هزینه تبلیغات سلبریتی ها

بدون شک آگهی 3 دقیقه‌ای عطر شنل 5 در سال 2004 به کارگردانی باز لورمن و با بازی نیکول کیدمن یکی از گران‌ترین تبلیغاتی است که تا به حال ساخته شده.طبق گفته‌ها شنل 33 میلیون دلار برای این آگهی پرداخت کرد که 3 میلیون دلار آن دستمزد نیکول کیدمن بود. البته در سال 2014 همین کارگردان فیلم تبلیغاتی دیگری برای شنل ساخت اما درباره هزینه آن اطلاعات مشخصی منتشر نشد.

 

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :