ساناز شمس در
0

معرفی برند آرایشی الارو به همراه محبوب‌ترین محصولات این برند + پیشنهاد خرید

معرفی برند آرایشی الارو به همراه محبوب‌ترین محصولات این برند + پیشنهاد خرید

الارو یک برند فرانسوی است که خطوط تولید آن در کانادا و سوئیس نیز قرار دارند. برند الارو با کسب سال‌ها تجربه در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست توانسته محبوبت زیادی در بین مشتریان خود پیدا کند. محصولات این برند فرانسوی در ایران هم به راحتی قابل خرید هستند به همین دلیل امروز تصمیم گرفتیم این برند و محصولات آن را بیشتر به شما معرفی کنیم. با چی بپوشم همراه باشید.

single_content ad banner

کوتاه در مورد برند الارو 

الارو در سال ۲۰۰۷ در شهر آنژه فرانسه تاسیس شد. محصولات الارو مورد تایید متخصصان پوست و مو بوده و هرآنچه که شما از یک محصول آرایشی انتظار دارید در ترکیب با یک محصول مورد تایید متخصصین پوست را در اختیار شما قرار می‌دهد. به همین دلیل می‌توان گفت مهم‌ترین خصوصیت محصولات الارو چندکاره بودن آن‌ها است. مهم‌ترین محصولات تولید برند الارو ضدآفتاب‌های آن هستند که در فرمولاسیون آن‌ها از قوی‌ترین فیلترها استفاده می‌شود تا پوشش و حفاظت بالایی در مقابل آفتاب ایجاد کنند. الارو ۷ گروه محصول برای سنین ۷ تا ۷۰ سال تولید می‌کند. محصولات ضدآفتاب، پاک کننده‌ها شوینده‌ها، ضد چروک‌ها، کرم پودر، محصولات مراقبت از پوست دست و صورت، محصولات آکنه و شاداب کننده و روشن کننده پوست جزو محصولات الارو هستند.

معرفی محصولات برند الارو

ضدآفتاب‌های الارو

ضدآفتاب‌های برند الارو در چند مدل تولید می‌شوند که کاربردهای متفاوتی دارند. کرم پودرهای سری «Foundation Effect» همان‌طور که از نامشان پیداست دارای اثر کرم‌پودری هستند که می‌توانند هم از پوستتان در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت کنند و هم کاربردی مشابه کرم‌پودر و آرایشی داشته باشد. دسته دیگر از ضدآفتاب‌های الارو کرم‌های ضد آفتاب SPF50 فاقد چربی هستند. کرم‌های ضد آفتاب فاقد چربی الارو با %۹۸ محافظت در برابر اشعه خورشید علاوه بر حفاظت در برابر آفتاب، از ایجاد و تشدید آکنه در پوست‌های چرب و مستعد آکنه جلوگیری می‌کند. این مدل ضدآفتاب ضد تعریق و مقاوم در برابر آب مناسب برای پوست‌های چرب است.

ضدآفتاب‌های الارو

 

پاک کننده آرایش صورت الارو

یکی از سخت‌ترین کارهایی که ما خانم‌ها باید قبل از خواب انجام بدهیم و معمولا هم اصلا حوصله آن را نداریم، پاک کردن لوازم آرایش از روی پوست صورتمان است. بهترین پاک کننده مواد آرایشی پاک کننده‌ای است که آرایش را روی پوست صورت شما پخش نکند و پاک کردن آرایش با آن زحمت زیادی برای شما نداشته باشد. برند الارو چندین محصول پاک کننده تولید کرده است. شوینده کرمی، تونر پاک کننده کامفورتینگ، تونر فرش بالانسینگ، ژل شستشوی آکنه واش، فوم شستشوی کامفورتینگ، فوم شستشوی فرش بالانسینگ و کرم اسکراب آکنه آکسفولیت جزو دسته بندی پاک کننده‌های برند الارو هستند که شما با توجه به نوع پوست و انتظاری که از پاک کننده پوست دارید می‌توانید بهترین مدل را انتخاب کنید.

 

پاک کننده آرایش صورت الارو

 

کرم مرطوب کننده الارو

با افزایش سن کار هیدراته کردن پوست و نرم و مرطوب نگه داشتن آن سخت و سخت‌تر خواهد شد. تاثیرات محیط زندگی، مقدار کم مایعات دریافتی بدن و سبک زندگی نادرست باعث پیری پوست می‌شوند. چروک شدن پوست و کاهش خاصیت الاستیسیته آن از سن بیست سالگی شروع می‌شود. پس از آن، داشتن پوستی سالم و هیدراته به مبارزه‌ای سخت تبدیل می‌شود. قطعا یک رژیم غذایی مناسب کمک کننده خواهد بود ولی به دلیل استفاده روزمره از کرم‌های مرطوب کننده نباید از تاثیر آن‌ها در سلامتی پوست غافل شد. برند الارو انواع کرم‌های مرطوب کننده و بازسازی کننده پوست را تولید می‌کند که شما می‌توانید با توجه به نوع پوست خود بهترین مدل را از بین آن‌ها انتخاب نمایید.

کرم مرطوب کننده الارو

کرم پودر الارو

کرم‌پودری که توسط کمپانی الارو تولید شده با نام «Anti Age» شناخته شده است. این محصول علاوه بر داشتن خواص آرایشی به تضمین سلامت پوست کمک می‌کند چرا که با خواص ضد چروکی از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. این محصول از بافت سبک و ابریشمی برخوردار است که پوششی یکدست در سطح پوست ایجاد می‌کند. کرم‌پودر الارو سری آنتی ایج فاقد چربی است که همین موضوع استفاده از آن را برای افرادی که پوست چربی دارند ایده‌آل کرده است.

کرم پودر الارو

 

 

کرم دور چشم الارو

دسته دیگری از محصولات تولید شده توسط برند الارو، کرم‌های دور چشم هستند. این کرم‌ها برای رفع سیاهی و تیرگی اطراف چشم با تحریک ساخت کلاژن و افزایش ارتجاعی پوست، تقویت و تغذیه رطوبت رسانی عمقی پوست اطراف چشم به شما کمک خواهند کرد.

کرم دور چشم الارو

 

سرم پوست الارو 

الارو در دو شکل کرم و سرم، محصولاتی را ارائه داده است تا افراد با نیازها و نوع پوست مختلف بتوانند از آن استفاده نمایند. سرم پوست الارو مدل ویتامین c، سرم ضد چروک الارو و سرم ضد چروک و لیفتینگ پلاس الارو جزو این محصولات هستند.

سرم پوست الارو 

 

 

کرم ضد چروک الارو 

یکی از مهم‌ترین محصولات که می‌تواند شما را از چین و چروک‌های صورت محافظت کند، انواع کرم ضد چروک است. کرم آنتی ایج الارو چین و چروک‌های عمیق پوست صورت را کاهش می‌دهد و از چروک شدن و پیری پوست پیشگیری می‌کند؛ مانع از افتادگی پوست می‌شود و اثر سفت کنندگی آن بر روی پوست، به‌سرعت قابل مشاهده است.

کرم ضد چروک الارو 

 

 

مطالب مرتبط:

۱- برندهای لوازم آرایش ایرانی را بیشتر بشناسید

۲- چگونه از هایلایتر در آرایش خود استفاده کنیم؟

۳- ۱۰ کاربرد جالب کانسیلر که باید بدانید

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :