chadmin در
0

انواع پارچه مانتو برای تابستان از پارچه لنین تا پارچه نخی و ریون

انواع پارچه مانتو برای تابستان از پارچه لنین تا پارچه نخی و ریون

تابستان در راه است و همه ما به دنبال راهی برای مقابله با گرمای شدید در این فصل هستیم. انتخاب پوشش مناسب می‌تواند کمک کند تا گرمای کمتری را حس کنیم. جنس پارچه مانتو برای تابستان بسیار مهم است و نیاز است تا از یک جنس خنک برای پارچه مانتو برای تابستان استفاده کنیم. اگر شما هم جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که به دنبال یک پارچه مانتو برای تابستان هستید با چی بپوشم همراه شوید.

 

معرفی انواع پارچه مانتو برای تابستان

پارچه لنین، پارچه مانتو برای تابستان

یکی از بهترین انواع پارچه مانتو برای تابستان، پارچه لنین است. پارچه لنین از الیاف درخت کتان ساخته شده و سبک بودن و خنک بودن آن در هوای گرم به شما کمک می‌کند تا احساس بسیار بهتری داشته و تابستانی خنک را تجربه کنید. در واقع بافت طبیعی و بسیار سبک آن در مناطق گرمسیر بسیار معروف است و بسیاری از افرادی که در مناطق گرمسیر زندگی می‌کنند از مانتو یا انواع تونیک و بلوز از جنس لنین استفاده می‌کنند که میزان چروک شدن آن بسیار کم بوده و با یک رطوبت کم صاف و قابل استفاده می‌شود.

 

 

پارچه نخی، پارچه مانتو برای تابستان

پارچه نخی هم یکی از رایج‌ترین و معمول‌ترین انواع پارچه مانتو برای تابستان است که طرح‌های بسیار متنوعی داشته و می‌توان انواع مانتو را با این پارچه بسیار خنک و سبک برای تابستان طراحی کرد. یکی از انواع پارچه نخی بسیار به روز مدل پارچه نخی گل‌دار است که امروزه بسیاری از خانم‌ها برای مدل مانتو برای تابستان از آن استفاده می‌کنند.

 

 

پارچه ریون، پارچه مانتو برای تابستان

پارچه ریون جزو پارچه‌هایی است که بسیار خنک است و تن پوش بسیار زیبا و خوش حالتی دارد. الیاف پارچه ریون مصنوعی است که در اصل از سلولز درختان ساخته شده و ضخامت بسیار کمی دارد که بسیار سبک و راحت بوده و برای انواع لباس‌هایی که دوخت ظریف و خوش فرمی دارد می‌تواند بسیار شیک و مناسب باشد. ریزش این مدل پارچه روی تن بسیار زیبا و پر جلوه می‌باشد در نتیجه می‌توان برای انواع مانتوهای بسیار زیبا برای تابستان از این پارچه استفاده کرد. از طرفی پارچه ریون تنوع رنگی بسیار بالایی داشته و شما می‌توانید از انواع رنگ‌های روشن آن مانند قرمز، کرم، سفید و دیگر رنگ‌های روشن برای فصل تابستان استفاده کنید.

 

 

پارچه ترکیبی، پارچه مانتو برای تابستان

پارچه ترکیبی جزو آن دسته از پارچه‌های خنک و راحتی هستند که برای فصل تابستان بسیار مناسب هستند. الیاف این پارچه‌ها ترکیبی از جنس پلی استر، اسپندکس، نایلون و ریون است. پارچه‌های ترکیبی قدرت جذب رطوبت بالایی دارند در نتیجه برای مناطقی که هوا شرجی است و یا میزان عرق و رطوبت بدن بالا می‌باشد این مدل پارچه می‌تواند یک گزینه عالی برای مانتو تابستان باشد. از نظر طرح و طراحی ظاهری این پارچه‌ها نیز انواع مختلفی داشته و علاوه بر این در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته و به راحتی با یک اتوی ساده شکل و فرم زیبایی به خود می‌گیرند.

 

 

پارچه پنبه‌ای، پارچه مانتو برای تابستان

یکی از نرم‌ترین و سبک‌ترین انواع پارچه برای مانتو تابستان، پارچه پنبه‌ای است. بافت بسیار ریز و لطیف این پارچه به شما کمک می‌کند تا تجربه خنکی از تابستانی که پیش رو دارید داشته باشید. علاوه بر این پارچه پنبه‌ای جزو پارچه‌های پر طرفدار برای تابستان است زیرا هوا به خوبی در تار پود این پارچه در جریان است. تنها موضوعی که درباره پارچه‌های پنبه‌ای باید در نظر داشت آن است که این نوع پارچه به شدت چروک می‌شود و برای حفظ زیبایی آن باید به صورت صاف آن را آویزان کرد و یا اتوکشی همراه با رطوبت و بخار آب داشته باشد.

 

 

پارچه لی کاغذی، پارچه مانتو برای تابستان

اگر جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که سبک پوششی اسپرت دارید، پارچه لی کاغذی که الیاف آن شبیه به الیاف پارچه کتان بسیار نازک است می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این مدل پارچه بسیار نازک است و شما می‌توانید برای مدل مانتو اسپرت خود برای تابستان از آن استفاده کنید. تار و پود این مدل پارچه به صورت راه راه است و میزان تنفس پارچه را بالا برده زیرا هوا به خوبی در تار و پود آن جریان دارد.

 

مطالب مرتبط:

۱- سرهمی زنانه را چگونه ست کنیم؟

۲- پیشنهاد خرید ۷ مدل مانتو بهاره و تابستانه

۳- بهار و تابستان امسال، کدام مدل‌های بلوز و تاپ زنانه را در کمد لباس‌مان داشته باشیم؟

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :