ساناز شمس در
0

معرفی ۱۰ عطر خوشبو و پرطرفدار از برند دیور + پیشنهاد خرید

معرفی ۱۰ عطر خوشبو و پرطرفدار از برند دیور + پیشنهاد خرید

حتما شما هم مانند بسیاری از افراد به محض اینکه اسم برند دیور را می‌شنوید، به فکر لباس‌های پر زرق و برق، لوازم آرایش لوکس و در کل تجملات می‌افتید و کمتر اسم عطر دیور را شنیده‌اید. این برند در واقع دنیا را با نبوغ و خلاقیتش در زمینه مد و لباس تکان داده است. این برند اولین بار کار خود را در ۱۶ دسامبر ۱۹۴۶ در پاریس شروع کرد. جالب است بدانید اولین محصول تولید شده توسط کریستین دیور هم عطر بوده است. این عطر که به نام میس دیور شناخته می‌شده، بخاطر کاترین دیور، خواهر وی چنین نامگذاری شده است. امروز چی بپوشم ۱۰ عطر خوشبو و پرطرفدار از برند دیور را به شما معرفی خواهد کرد.

single_content ad banner

عطر زنانه دیور ژادور

عطر دیور : معرفی 10 عطر خوشبو و پرطرفدار از برند دیور

عطر جادور دیور عطریست طلسم انگیز و مدرن که به شکل عجیبی در این ۱۰ سال اسم دیور را در سطح جهانی بالا کشید، این عطر در سال ۱۹۹۹ توسط Calice Becker معرفی شد. این عطر برای روزهای بهاری و پاییزی پیشنهاد می‌شود. گردن طلایی بطری با اندازه‌ی کشیده و قوس مناسبی که دارد، شکل بطری را به طرز عجیبی منحصربه‌فرد کرده است. سر بطری، مانند یک نگین ارزشمند می‌درخشد. پس از اسپری کردن جادور روی پوست و محل نبضتان، بوی نارنج، گلابی، هلو، طالبی، گل ماگنولیا و پرتقال ماندارین را احساس خواهید کرد.

  • نت اولیه : ترنج، گلابی، مگنولیا، نارنگی ماندارین، خربزه، هلو
  • نت میانی : آلو، ارکیده، بنفشه، رز، فریزیا، گل برف، گل مریم، یاس
  • نت پایه : توت سیاه، وانیل، مشک، سدر

 

عطر زنانه دیور مدل Addict 

عطر دیور : معرفی 10 عطر خوشبو و پرطرفدار از برند دیور

یکی از بهترین عطرهای شرقی و گلی که برای بانوان طراحی شده، توسط برند «دیور» (Dior) تولید می‌شود. این ادو تویلت «ادیکت» (Addict) نام دارد. دیور ادیکت با رایحه‌ی تند و خنکش، برای استفاده در فصول بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. طراحی و فرمولاسیون Addict را عطرساز مشهور و کاربلد «فرانسوا دماکی» (Francois Demachy) انجام داده است. این عطر باکیفیت، حجمی برابر با ۱۰۰ میلی‌لیتر دارد و تا مدت زیادی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند.

  • نوع رایحه شیرین، تند، خوراکی، طبیعت، شرقی، گل
  • ساختار رایحه میوه، وانیل، چوب، مرکبات، گیاهان معطر، گل
  • نت آغازی پرتقال ماندارین سیسیلی
  • نت میانی گل یاسمین و شکوفه‌ی پرتقال تونسی
  • نت پایانی وانیل و چوب صندل

 

ادو پرفیوم زنانه دیور مدل Addict

با نگاهی به شیشه‌ی ادیکت، اولین ویژگی که توجه شما را به خود جلب می‌کند، ساختار کشیده و نسبتاً باریک آن است. بطری به رنگ آبی تیره طراحی شده. روی در بطری نام Dior Addict با رنگ طلایی به وضوح قابل مشاهده است. روی در بطری یک قسمت فلزی و طلایی رنگ کار شده که با نوار طلایی رنگی که به صورت افقی دور گردن بطری را احاطه کرده، هماهنگی خوبی دارد. به محض اولین اسپری از ادیکت روی لباس و یا محل نبض خود، به سرعت بوی برگ درخت ماندارین و شکوفه‌ی پرتقال را احساس خواهید کرد.

  • مناسب برای بانوان
  • نوع رایحه شیرین، گرم، خوراکی، طبیعت، شرقی، گل
  • ساختار رایحه میوه، وانیل، چوب، مرکبات، خاک و زمین، گیاهان معطر، گل
  • نت آغازی برگ درخت ماندارین و شکوفه‌ی پرتقال
  • نت میانی گل یاسمین
  • نت پایانی وانیل

 

 

 

عطر دیور مردانه فارنهایت ۳۲

این عطر بوی شیرین و تقریباً گرمی دارد و برای استفاده در تمامی فصول سال به‌ویژه بهار پیشنهاد می‌شود. فارنهایت ۳۲ حجمی برابر با ۱۰۰ میلی‌لیتر دارد و تا مدت قابل‌توجهی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند. فارنهایت ۳۲ توسط دو عطرساز مشهور و برجسته یعنی «فرانسوا دماکی» (Francois Demachy) و «لوییز ترنر» (Louise Tuner) طراحی شده است. بطری فارنهایت ۳۲ بسیار شیک و زیبا طراحی شده و به‌راحتی در دست آقایان جا می‌شود.

روی شیشه‌ی این عطر نام فارنهایت ۳۲ و نشان تجاری دیور با رنگ قرمز دیده می‌شود. درپوش بطری به شکل استوانه‌ی نقره‌ای‌رنگ ساخته شده و بطری را زیباتر کرده است. به‌محض اینکه فارنهایت ۳۲ را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، متوجه بوی شکوفه‌ی پرتقال خواهید شد. این ترکیب گلی و شیرین، انرژی و شادی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد.

  • گروه بویایی: رایحه چوبی شرق
  • نوع رایحه: گرم, تلخ
  • مقدار ماندگاری: ۵-۸ ساعت
  • میزان پراکندگی: خوب
  • حجم: ۱۰۰ میل
  • رایحه اولیه: شکوفه پرتقال
  • رایحه میانی: خس خس
  • رایحه پایه: وانیل

عطر دیور زنانه Miss Dior blooming Bouquet

بطری میس دیور بسیار جالب و شیک به نظر می‌رسد. روی بطری درست در قلب آن، می‌توانید در یک پلاک مستطیلی نقره‌ای، نام Miss Dior را با خطی زیبا مشاهده کنید. روبان نقره‌ای که به شکل یک پاپیون دور گردن بطری بسته‌ شده، زیبایی آن را دوچندان می‌کند. در بطری هم با طراحی و شکل هندسی‌اش، جلوه‌ی ویژه‌ای به ترکیب کلی این شیشه بخشیده است. مایع صورتی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود.

وقتی این عطر را روی پوست و محل نبض یا لباستان اسپری می‌کنید، به‌سرعت متوجه بوی پرتقال ماندارین سیسیلی می‌شوید. این ترکیب مرکباتی، حال‌وهوای حضور در باغ‌های پرتقال اروپا را برای شما تداعی می‌کند. پس از مدتی، نت‌های میانی با وجود هلو، زردآلو، گل رز و گل صدتومانی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این ترکیب میوه‌ای و شیرین، شادی و نشاط را برای شما و اطرافیانتان به ارمغان می‌آورد. با گذشت زمان، متوجه حضور نت‌های پایانی خواهید شد. نت پایانی Miss Dior از مشک سفید تشکیل شده است.

عطر میس دیور ابسولوتلی بلومینگ

 

میس دیور ابسولوتلی بلومینگ در سال ۲۰۱۶ توسط طراح ارشد دیور یعنی Francois Demachy  رونمایی شد. این عطر از رایحه‌ای خنک و شیرین برخوردار است و برای روزهای گرم تابستان انتخاب هوشمندانه‌ای به شمار می‌آید. ساختار اصلی میس دیور ابسولوتلی بلومینگ را روایح میوه و ادویه‌ای تشکیل داده‌اند. که فضایی با طراوت و سرشار از انرژی را تداعی می‌کند.

بلافاصله پس از اولین اسپری میس دیور ابسولوتلی بلومینگ بر روی پوست و محل نبضتان متوجه نت‌های تمشک، انار، انگور سیاه و فلفل صورتی خواهید شد. این نت‌ها شیرینی و لطافت را به شما القا می‌کنند. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی، یعنی گل صدتومانی و رز می‌دهند. درنهایت هم نت‌ پایانی یعنی مشک سفید این ترکیب جادویی را تکمیل می‌کند.

ادو پرفیوم زنانه دیور مدل Pure Poison

 

عطر دیور : معرفی 10 عطر خوشبو و پرطرفدار از برند دیور

فرمول پیچیده و خاص این عطر حس آزادی و شادی را به شما و اطرافیانتان منتقل می‌کند. استفاده از این عطر در فصول بهار، پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. بطری پیور پویزن بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. طرح این بطری از پویزن‌های قبلی الهام گرفته شده و همان اندازه را دارد. روی بطری یاسی رنگ این عطر نام Pure Poison و نشان تجاری Dior را مشاهده می‌کنید. درپوش بطری به رنگ بنفش است و هارمونی رنگی جالبی را با بطری ایجاد کرده است.

 

عطر دیور مردانه هوم اینتنس

 

این عطر توسط عطرساز مشهور دیور «فرانسوا دماکی» (Francois Demachy) طراحی شده است. بطری دیور Homme Intense بسیار مردانه و محکم ساخته شده و به‌خوبی در دست آقایان جا می‌شود. روی شیشه نام Homme Intense و نشان دیور با رنگ تیره چاپ شده است. مایع درون بطری به رنگ طلایی است و به‌خوبی از روی شیشه‌ی آن دیده می‌شود.

به‌محض اینکه Homme Intense را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، متوجه بوی اسطوخودوس خواهید شد. پس از مدتی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گل زنبق، مشک و گلابی ساخته‌ شده‌اند. در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. این نت‌ها از علف وتیور و چوب سدر ویرجینیا تشکیل شده‌اند.

 

عطر دیور مردانه ساواج

ادو تویلت مردانه ۶۰ میلی لیتری ساواج با بوی تند و خنکی دارد، در تمام فصول سال قابل‌استفاده است. «ساواج» (Sauvage) در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۵ توسط برند مشهور دیور روانه بازار شد. فرمولاسیون و طراحی این عطر ۶۰ میلی‌لیتری توسط عطرساز مشهور «فرانسوا دماکی» (Francois Demachy) انجام شد. اگر به شیشه‌ی این عطر دقت کنید، نام Sauvage را روی آن خواهید دید. در پایین شیشه‌ی سیاه ساواج، نشان تجاری Dior به چشم می‌خورد. در بطری به رنگ سیاه بوده و با خود شیشه هارمونی رنگی بسیار جالبی را ایجاد کرده است.

  • اسانس اولیه : ترنج، فلفل
  • اسانس میانی : اسطوخودوس، شمعدانی، فلفل صورتی، خس خس، فلفل سیچوان، نعناع هندی
  • اسانس پایه : لابدانیوم، آمبروکسان، سدر

عطر مردانه دیور فارنهایت

عطر دیور : معرفی 10 عطر خوشبو و پرطرفدار از برند دیور

طراحی شیشه‌ی فارنهایت بسیار زیبا و خاص انجام شده است. روی بطری سرخ‌رنگ این عطر نام Fahrenheit و در پایین آن نشان تجاری دیور را مشاهده می‌کنید. درپوش بطری رنگی تیره دارد و با شکل استوانه‌ای‌اش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. این دیور زیبا حجمی برابر با ۱۰۰ میلی‌لیتر دارد و تا مدت قابل‌توجهی شما را از خرید عطر جدید بی‌نیاز می‌کند. به‌محض اینکه فارنهایت را روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، متوجه بوی اسطوخودوس، پرتقال ماندارین، جوز هندی، چوب سدر، نارنج، گل بابونه و لیمو خواهید شد. این ترکیب تند و شیرین، انرژی و شادی را در شما ایجاد می‌کند.

  • اسانس اولیه : لیمو ترش، ترنج، اسطوخودوس، زالزالک، جوز، نارنگی ماندارین، بابونه، سدر
  • اسانس میانی : گل برف، میخک صدپر، یاس، جوز، چوب صندل سفید، برگ بنفشه، سدر
  • اسانس پایه : دانه تونکا، خس خس، چرم ، مشک، کهربا، نعناع هندی

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما

سارا هنجنی در تاریخ 22 دسامبر 2018

من عاشق عطرهای دیور هستم واقعا معرکه هستند
اصلا مهم نیست عطر مردانه باشه و یا عطر زنانه
لذت بخشه



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :