ساناز شمس در
0

معرفی برند تن درست ، برند ایرانی تولید کننده پوشاک الیاف طبیعی

معرفی برند تن درست ، برند ایرانی تولید کننده پوشاک الیاف طبیعی

سادگی و سازگاری با طبیعت ، هدف و مقصود تن درست است. این شعاری است که برند تن درست برای معرفی خود برگزیده است. تن درست نه فقط یک نشانه، بلکه آرمان و کوشش گروهی است که اوایل دهه هفتاد در حاشیه کوهستانی تهران با دسترسی محدود به رفاه زندگی شهری جوانه زده. معرفی برند تن درست ، برند ایرانی تولید کننده پوشاک الیاف طبیعی را در چی بپوشم بخوانید.

 

مزیت پوشاک الیاف طبیعی نسبت به سایر پوشاک

الیاف طبیعی، به الیافی می‌گویند که منشأ طبیعی داشته و از مواد شیمیایی در تولید آنها استفاده نشده است. چند سالی است که تولید پوشاک با الیاف طبیعی مورد توجه قرار گرفته است و طرفداران زیادی پیدا کرده است. پنبه، کتان، چتایی و کنف از الیاف گیاهی و طبیعی هستند که در تولید پوشاک کاربرد بسیار زیادی دارند. لباس‌ها در تماس دائمی با بدن و پوست ما قرار دارند و اگر الیاف پارچه‌های لباس برای پوست زیان آور باشد در طولانی مدت آسیب جبران ناپذیری به پوست بدن وارد خواهد آمد. کسانی که پوست حساسی دارند حتما تجربه خارش پوست در تماس با برخی از الیاف و پارچه‌های لباس را داشته‌اند. همانطور که می‌دانیم برندهای فست فشن بدون توجه به آثار مخرب تولید لباس با الیاف مصنوعی، برای کاهش هزینه‌های تولید خود، لباس‌های ارزان و با کیفیت پایین‌تر را به بازار عرضه می‌کنند. این لباس‌ها نه تنها به محیط زیست آسیب می‌زنند بلکه باعث تشدید حساسیت‌های پوستی نیز می‌شوند. به همین دلیل پوشاک الیاف طبیعی بهترین انتخاب برای افرادی است که پوست حساس دارند.

معرفی برند تن درست ، برند ایرانی تولید کننده پوشاک الیاف طبیعی

پوشاک الیاف طبیعی برای تمام فصل ها مناسب هستند 

پوشیدن لباس‌های الیاف طبیعی، تابستان را برای شما لذت‌بخش می‌کند. این پارچه‌ها سبک، قابل‌تنفس و دارای بافتی منحصر به‌ فرد بوده که می‌تواند در دوخت انواع لباس‌های زنانه و مردانه به کار برده شود. پوشاک الیاف طبیعی مناسب هر فصل سال است،  این لباس‌ها درجه حرارت را مانند یک عایق کنترل می‌کنند و در تابستان بدن شما را خنک  و در فصل زمستان گرم نگه میدارند.

دوام بالای پوشاک الیاف طبیعی

الیاف طبیعی دارای دوام بالایی در مقابل رطوبت هستند. از سوی دیگر زمانی که این لباس‌ها در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند، رنگ آنها ثابت باقی می‌ماند. همچنین ضدچروک هستند و زمانی که در معرض رطوبت قرار بگیرند، چروک آنها از بین می رود.

معرفی برند تن درست ، برند ایرانی تولید کننده پوشاک الیاف طبیعی

درباره برند تن درست

برند تن درست اولین برند ایرانی است که تصمیم گرفت از الیاف طبیعی در تولید لباس‌هایش استفاده کند. این برند انواع لباس زنانه و مردانه در طرح‌های متنوع تولید می‌کند. در کنار تولید پوشاک، تن درست به طراحی اکسسوری هایی مانند شال و کیف با الیاف طبیعی نیز می‌پردازد. کیفیت بالا و تنوع طرح و رنگ در محصولات تن درست ویژگی هایی است که این برند را نسبت به سایرین متمایز می کند. لباس‌های برند تن‌ درست در مقابل نور خورشید و حرارت از پوست بدن حفاظت می‌کنند. از سوی دیگر هنگام تماس با پوست ملایم اند. زیرا به ندرت پوست نسبت به الیاف طبیعی حساسیتی از خود نشان می‌دهد. استفاده از ابریشم در کنار سایر الیاف طبیعی، یکی از ویژگی‌های پوشاک تن‌درست است که موجب زیبایی و درخشندگی محصولات این برند شده است. لباس‌هایی که با استفاده از ابریشم تهیه می‌شوند، در فصل تابستان خنک و در زمستان گرم هستند.

 

مطالب مرتبط:

۱- چرم درسا : برند لوکس چرم ایرانی کار خود را از کجا آغاز کرد؟

۲- پاییز ۹۶ با جدیدترین کیف های چرم مشهد

۳- همه چیز در مورد برند ایرانی هاکوپیان

۴- تاریخچه برند ماکسیم ، یکی از برندهای معتبر پوشاک ایرانی

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :