مهفام میرزایی در
0

طول مناسب شلوارهای زنانه

طول مناسب شلوارهای زنانه

یکی از سوالات متداول درباره شلوارهای زنانه طول مناسب آن است. شلوارهای زنانه چه پارچه ای، چه جین مدل‌ها و کاربردهای مختلفی دارند که هر کدام باید طول مناسب خود را داشته باشند و در غیر این صورت استایل شلوار شما زیبا و شیک نخواهد شد. این مقاله را درباره طول مناسب شلوارهای زنانه بخوانید تا بدانید در هر موقعیتی باید لبه شلوار شما چگونه و چه اندازه باشد.

اگر شلوار شما طول مناسبی داشته باشد قدتان بلندتر و اندامتان کشیده تر و لاغر تر خواهد شد. اندازه گیری لبه و طول باید زمانی انجام شود که کفش مناسب آن شلوار را پوشیده اید مثلا کفش پاشنه بلند یا تخت و یا لژدار، در غیر این صورت اندازه گیری صحیح نخواهد بود.

برای شلوارهای کلاسیک

این نوع شلوارها که شلوارهای پارچه ای رسمی محل کار یا شلوار های مجلسی هستند و معمولا خط اتو دارند از شلوارهای مردانه الهام گرفته شده اند و تا حدی گشاد هستند اما راسته محسوب می شوند. هر کفشی که پوشیده باشید لبه این شلوارها در قسمت پشت باید یک و نیم سانتی متر از زمین فاصله داشته باشد. معمولا در قسمت جلو مقدار کمی تا خوردگی پیش می آید که نباید زیاد باشد، اگر پاشنه بلند پوشیده اید تنها قسمت جلوی کف باید دیده شود.

طول مناسب شلوارهای زنانه

برای شلوارهای دمپا گشاد

این شلوارها چه جین باشند و چه پارچه ای لازم است که کفش شما دیده نشود و قسمت پشت لبه شلوار 7 میلی متر با زمین فاصله داشته باشد. در این صورت تیپ شما مدرن و شیک خواهد بود.

برای شلوارهای تنگ

این نوع شلوار ها کمترین محدودیت را دارند اما بهترین طول برای آن‌ها تا زیر قوزک پا است. اگر کمی جمع شدگی در این قسمت پیش آید اشکالی نخواهد داشت و می‌توان آن را با کفش تخت یا پاشنه بلند هم پوشید.

برای شلوارهای راسته

چون شلوارهای جین یا  پارچه ای راسته به اندازه‌ای گشاد نیستند تا روی کفش را بگیرند به همین دلیل باید کمی کوتاه باشند تا روی کفش‌ها نیفتند و تا نخورند. طول این شلوارها بهتر است تا لبه کفش باشد.

مطالب مرتبط:

1- انتخاب شلوار جین زنانه با توجه به تنوع مدل

2- 7 مدل شلوار زنانه ضروری برای شیک پوش ها

3- انواع شلوار زنانه

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :