المیرا فلاحیان در
20

از لباس‌های گشاد و شلخته تا کت و شلوارهای مرتب؛ استایل ژیلا شاهی زمین تا آسمان تغییر کرده!

از لباس‌های گشاد و شلخته تا کت و شلوارهای مرتب؛ استایل ژیلا شاهی زمین تا آسمان تغییر کرده!

نام ژیلا شاهی، بازیگر ۳۸ ساله‌ی ایرانی، در روزهای اخیر به واسطه سریال «داریوش» دوباره بر سر زبان‌ها افتاده‌است. این بازیگر بعد از ایفای نقش در فیلم سینمایی «قصر شیرین» به شهرت رسید و بعد از آن در فیلم و سریال‌هایی از جمله «موقعیت مهدی» و «پوست شیر» ایفای نقش کرد. می‌توان گفت «پوست شیر» سکوی پرتابی برای این بازیگر و شناخته شدن هرچه بیشتر او بود.

single_content ad banner

تغییر استایل ژیلا شاهی

نکته جالب درباره ژیلا شاهی، تغییرات استایل و ظاهر او طی سال‌های اخیر بوده‌است. او پیش از شناخته شدن برای حضور در جشنواره‌های مختلف، لباس‌های نسبتا ساده و بعضا دمده‌ای می‌پوشید، اما بعد از بازیگری در سریال «پوست شیر» و شناخته شدن بیشتر استایل او زیر و رو شد. در ادامه به تغییرات ژیلا شاهی طی سال‌های اخیر پرداخته‌ایم. با چی بپوشم همراه باشید.

لباس‌های گل‌گلی و رنگارنگ

ژیلا شاهی پیش‌تر علاقه بسیار زیادی به لباس‌های گل‌گلی و رنگارنگ داشت. او در اکران خصوصی فیلم «قصر شیرین» با مانتوی کتی گل‌گلی دیده شد و آن را با شال زرشکی ست کرده‌بود. این میزان از رنگ و طرح را این روزها کمتر در استایل ژیلا شاهی می‌بینیم. او در اکران‌های دیگر این فیلم هم با شال و روسری‌های گل‌گلی و طرح‌دار دیده شد و معمولا جسارت و تفاوت خاصی در استایل‌هایش دیده نمی‌شد.

تغییر استایل ژیلا شاهی

تغییر استایل ژیلا شاهی

علاقه به پوشیدن دامن

ژیلا شاهی در نشست خبری فیلم «موقعیت مهدی» با استایلی نسبتا متفاوت‌تر دیده شد. او به سراغ دامن رفته بود اما طبق علاقه‌ی همیشگی‌اش، این دامن را گل‌گلی انتخاب کرده بود و آن را با شال صورتی‌رنگ همراه کرده بود. باز هم رنگ‌ها در استایل او حرف اول را می‌زدند.

تغییر استایل ژیلا شاهی

لاغری اندام و تغییر استایل

ژیلا شاهی بعد از ایفای نقش در سریال «پوست شیر» لاغرتر شد و استایل و پوشش او هم تغییرات زیادی کرد. این بازیگر در یکی از اکران‌های مردمی «پوست شیر»، کت و شلوار طوسی پوشیده بود و این اولین باری بود که ژیلا شاهی با رنگ‌های خنثی و استایل کلاسیک دیده می‌شد. لاغری اندام او بعد از انتشار تصاویر همان مراسم حسابی جلب توجه کردند.

تغییر استایل ژیلا شاهی

ایفای نقش با استایل‌های متفاوت در سریال «داریوش»

پیش از سریال «داریوش»، ژیلا شاهی را همیشه در نقش زنان ساده با پوشش معمولی دیده‌ایم، اما او در سریال داریوش کمی متفاوت‌تر لباس می‌پوشد. در برخی سکانس‌ها او را با هودی و کلاه می‌بینیم و همین موضوع هم باعث می‌شود سن او پایین‌تر دیده شود.

تغییر استایل ژیلا شاهی

نظر شما درباره تغییرات استایل این بازیگر چیست؟

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :