ژل شستشو صورت لافارر مناسب پوست چرب و مستعد آکنه مدل لایه بردار شماره 1 با حجم 150 میلی لیتر

ژل شستشو صورت لافارر مناسب پوست چرب و مستعد آکنه مدل لایه بردار شماره 1 با حجم 150 میلی لیتر ژل شستشو صورت لافارر مناسب پوست چرب و مستعد آکنه مدل لایه بردار شماره 1 با حجم 150 میلی لیتر ژل شستشو صورت لافارر مناسب پوست چرب و مستعد آکنه مدل لایه بردار شماره 1 با حجم 150 میلی لیتر ژل شستشو صورت لافارر مناسب پوست چرب و مستعد آکنه مدل لایه بردار شماره 1 با حجم 150 میلی لیتر ژل شستشو صورت لافارر مناسب پوست چرب و مستعد آکنه مدل لایه بردار شماره 1 با حجم 150 میلی لیتر
257,240 تومان
جهت خرید این محصول، همین حالا با فروشگاه تماس بگیرید:
خرید از سایت فروشگاه
توضیحات محصول

ژل شستشو صورت لافارر محصولی با خاصیت لایه‌برداری است که نه‌تنها پوست صورت شما را تمیز می‌کند؛ بلکه به دلیل داشتن خاصیت دانه‌های اسکراب، به از بین رفتن سلول‌های مرده سطح پوست هم کمک می‌کند. ژل شستشو صورت لافارر میزان ترشح چربی پوست شما را تنظیم کرده و مانع از ایجاد جوش‌های سرسیاه و سرسفید روی پوست شما می‌شود.

مشخصات اصلی ژل شستشوی صورت لافارر پوست چرب

نوع: ژل

مناسب نوع پوست: چرب، مستعد جوش و آکنه

کارایی: پاک‌کننده عمیق، لایه‌بردار

سن: همه سنین

نواحی قابل استفاده: تمام صورت

مواد صابونی: ندارد

ترکیبات موثر: دانه‌های اسکراب، آلوئه‌ورا، اولئانولیک اسید، عصاره بید سفید، زینک-PCA، عصاره انانتیا‌کلرانتا، گلیسیرین

حجم: 150 میلی لیتر

نوع محفظه نگهدارنده: تیوپی

برند: لافارر (Lafarrerr)

مبدا برند: ایران

کشور سازنده: ایران

سایر ویژگی‌ها: رطوبت‌رسان، کنترل چربی پوست، پاکسازی منافذ، کاهش براقیت پوست، مات‌کننده، حفظ باکتری‌های مفید

ترکیبات ژل شستشو پوست چرب لافارر

آب دیونیزه، کارباپول، سدیم لورت سولفات، کوکونات فتی اسیدی در اتانول آمید، کوکو آمید و پروپیل بتائین، تری تانول آمین، دی سدیم لورت سولفو سوکسینات، زینک پی سی ای، آلانتونین، دکسپانتنول، عصاره چوب درخت بید سفید، بیولین، عصاره چوب درخت انانتیا کلورانتا، عصاره آلوئه ورا، اولئانولیک اسید، گلیسرین، بوتیلن گلیکول، دانه های ریز لایه بردار، ایزوتیازولینون و اسانس

مزیت های ژل شستشوی صورت لافارر پوست چرب

تنظیم ترشح چربی

با اثر لایه برداری

حاوی اسکراب

مات کننده و کاهش براقیت پوست

باز کردن منافذ مسدود شده

حفظ باکتری های مفید

ژل شستشوی لافارر مناسب نوع پوست چرب

ژل شستشوی لافارر پوست چرب به دلیل ترکیبات منحصر به‌فرد و فرمولاسیون قوی که دارد، با نوع پوست چرب سازگاری داشته و به تقویت پوست و از بین بردن سلول‌های مرده کمک خواهد کرد. همچنین در بررسی محصولات برند لافارر، ژل شستشو لافارر پاکسازی عمیقی داشته و از پوست در برابر ترشح بیش از اندازه چربی جلوگیری می‌کند. اما دقت داشته باشید، اگر پوست خشکی دارید باید از ژل شستشو لافارر پوست خشک استفاده کنید تا کارآیی محصول روی پوست به خوبی نمایان شود.

 کشور سازنده برند لافارر کجا است؟

محصولات لافارر در کشور ایران تولید می‌شود. لافارر یک برند ایرانی است که محصولات مراقبتی، آرایشی و بهداشتی را تولید می‌کند. این برند به دلیل استفاده از ترکیبات موثر و فرمولاسیون روز، در کشورهای مختلف، فروش دارد. محصولات لافارر کیفیت بالایی دارند و این برند از تکنولوژی‌های روز اروپا برای تولید محصولات خود استفاده می‌کنند تا افراد بیشتری از ویژگی‌های این محصولات بهره‌مند شوند.

نقد و بررسی ژل شستشو پوست چرب لافارر:

ژل شستشوی صورت لافارر یک شوینده با خاصیت لایه‌برداری است که به حذف سلول‌های مرده پوست و باز شدن منافذ مسدود شده کمک می‌کند. این محصول متناسب با نیازهای پوست چرب و مستعد جوش و آکنه تهیه شده و حاوی ترکیبات موثری است که می‌توانند به تنظیم ترشح چربی پوست، رفع جوش‌های سرسیاه و جلوگیری از ایجاد آکنه جلوگیری کنند. اسکراب‌های موجود در ترکیبات این محصول به لایه‌برداری و از بین بردن آلودگی‌های سطح پوست کمک می‌کند. از این رو این محصول را باید در سبد خرید لوازم آرایشی قرار داد تا اثرات مثبت آن مشاهده شود. عصاره آلوئه‌ورا و گلیسیرین رطوبت مورد نیاز پوست شما را تامین کرده و دکسپانتنول به محصول خاصیت ضد التهابی می‌بخشد. عصاره بید سفید و انانتیاکلرانتا به تنظیم ترشح چربی پوست کمک کرده و اولئانولیک اسید جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه را تسهیل می‌کند.