پودر کلاژن بیوتی کلاژینو ساشه بسته 30 عددی

پودر کلاژن بیوتی کلاژینو ساشه بسته 30 عددی پودر کلاژن بیوتی کلاژینو ساشه بسته 30 عددی پودر کلاژن بیوتی کلاژینو ساشه بسته 30 عددی
560,000 تومان
جهت خرید این محصول، همین حالا با فروشگاه تماس بگیرید:
خرید از سایت فروشگاه
توضیحات محصول

پودر کلاژن بیوتی از برند کلاژینو، محصولی مناسب و منحصر به فرد جهت تقویت پوست، بهبود روند رشد مو و تامین انواع ویتامین برای بدن است. این محصول فرموله شده توسط کارخانه ویشارد فرانسه بوده و بسته‌بندی شده در شرکت صنایع غذایی فال به سفارش شرکت صنایع غذایی دراژه – ایران است.

مشخصات اصلی ساشه Collagen Beauty:

فرم: ساشه
کارایی: تقویت کننده پوست و حفظ سلامت استخوان
جنسیت: خانم‌ها و آقایان
رده سنی: 21 سال به بالا
برند: کلاژینو
ماده شاخص: هیالورونیک اسید، بیوتین
طعم: ندارد
تعداد: 30 عدد
ابعاد: 9 × 8 × 14 سانتی‌متر
شرکت تولید کننده: به سفارش شرکت صنایع غذایی دراژه، صنایع غذایی فال
کشور تولید کننده: فرانسه
نوع محفظه: جعبه
سایر ویژگی‌ها: کلاژن موجود در این محصول از ماهی گرفته شده است
ترکیبات: پودر کلاژن ماهی mg 5000، ویتامین C (آسکورییک اسید) 60mg، زینک (زینک گلوکونات) 5mg، بیوتین (ویتامین ب 7) µg300

نقد و بررسی ساشه Collagen Beauty:

یکی از اصلی‌ترین عناصری که در محصولات زیبایی و مراقبت از پوست و مو استفاده می‌شود، کلاژن است. کلاژن از جمله پروتئین‌های حیاتی است که در بدن انسان و حیوانات وجود دارد و نقش مهمی در ساختار و سلامت پوست، مو، استخوان‌ها و غضروف دارد. این محصول حاوی 5000 میلی گرم پودر خالص کلاژن ماهی (کلاژن پپتاید ماهی) است که جلوی چروک و چین را می‌گیرد. پودر کلاژن گلد مخصوص پوست یکی از مکمل‌های بسیار خوب است که تاثیر مستقیم روی پوست، مو و ناخن دارد. این پودر می‌تواند با افزایش روند کلاژن سازی در پوست باعث بهبود خاصیت کشسانی در آن شده و از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری کند. همچنین این پودر باعث محافظت از مو در برابر عوامل خارجی نیز می‌شود.

 عوارض جانبی

پودر کلاژن بیوتی کلاژینو در دسته فرآورده‌های ایمن دسته بندی شده، اما به دلیل منشا دریایی این محصول (ماهی)، در برخی موارد ممکن است واکنش‌های آلرژیک با علائمی مانند: خارش، ورم، کهیر و مشکلات تنفسی مشاهده شود.