سرم تقویت مژه سریتا مدل Eyelash Lotion حجم 8 میلی لیتر

سرم تقویت مژه سریتا مدل Eyelash Lotion حجم 8 میلی لیتر سرم تقویت مژه سریتا مدل Eyelash Lotion حجم 8 میلی لیتر سرم تقویت مژه سریتا مدل Eyelash Lotion حجم 8 میلی لیتر سرم تقویت مژه سریتا مدل Eyelash Lotion حجم 8 میلی لیتر سرم تقویت مژه سریتا مدل Eyelash Lotion حجم 8 میلی لیتر
584,800 تومان
جهت خرید این محصول، همین حالا با فروشگاه تماس بگیرید:
خرید از سایت فروشگاه
توضیحات محصول

تقویت مژه سریتا مدل Teatment یکی از پرطرفدارترین و البته تاثیرگذارترین محصولات تقویت مژه است که با فرمولاسیون غنی خود به رشد و تقویت مژه‌های شما کمک می‌کند. تقویت کننده مژه سریتا مدل Eyelash Lotion ریزش تارهای مژه را کاهش داده و به پرپشت شدن آن کمک می‌کند. این سرم، مژه‌های آسیب‌دیده شما را ترمیم کرده و از خشکی و شکنندگی آن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین می‌توان تقویت مژه و ابرو سریتا را به طور همزمان استفاده کرد تا از مزیت‌های این محصولات بهره‌مند شد.

مشخصات اصلی تقویت کننده مژه سریتا:

ماهیت: سرم

مناسب نوع پوست: انواع پوست

حجم: 8 میلی لیتر

زمان استفاده: روز و شب

ترکیبات موثر: بیماتوپروست، شبدر قرمز، ویتامینB7 و B5، آلوئه ورا

نوع محفظه نگهدارنده: سرم

برند: سریتا (Cerita)

مبدا برند: ایران

کشور سازنده: ایران

سایر ویژگی‌ها: افزایش رشد و استحکام، افزایش سرعت رشد، افزایش طول و ضخامت مژه‌ها، پر پرشت‌کننده، ضد ریزش

ترکیبات

بوتیلن گلیکول، آب، دکستران، استیل تترا پپتید-3، عصاره شبدر قرمز، گلیسرین، پانتنول (پیش ساز ویتامین B5)، بیوتینیل تری پپتید-1، پروپیلن گلیکول، ویتامین E، سیکلوپنتا سیلوکسان، دایمتیکون، وینیل دایمتیکون کراس پلیمر، PEG-12 دایمتیکون، نیاسین آمید (ویتامین B3)، عصاره گزنه، بیزابولول، آلوئه ورا، PEG-40 روغن کرچک هیدروژنه، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلیکول، آی دیونیزه، دی هیدروکسی پروپیل، دهیدرودتیل، بیماتوپراست

 

 مزیت‌های تقویت مژه سریتا

افزایش رشد و استحکام مژه ها

افزایش سرعت رشد مژه ها

افزایش طول و ضخامت مژه‌ها

پر پرشت‌کننده مژه

ضد ریزش مژه

کشور سازنده برند سریتا کجا است؟

سریتا یکی از برندهای معتبر ایرانی است که تنوع بالایی از لوازم آرایشی و بهداشتی را تولید می‌کند. این برند در حوزه مراقبت‌های پوست و مو محصولات مختلفی را تولید کرده که با استقبال زیادی مواجه شده است. کیفیت محصولات برند سریتا مانند: تقویت مژه سریتا و سرم تقویت کننده ابرو سریتا بسیار بالا بوده و از ترکیبات تخصصی در ساخت این محصولات استفاده شده است. همچنین سریتا به عنوان یک برند ایرانی در حال رقابت با نمونه‌های خارجی است و برای داشتن مژه و ابرو پرپشت و حجیم می‌توان از محصولات تقویت مژه و ابرو این برند بهره‌مند شد.

بررسی تقویت کننده مژه سریتا:

سرم تقویت مژه سریتا یکی از اثرگذارترین محصولات ایرانی است که توانسته کارایی خود را به بهترین شکل نشان دهد. در بررسی محصول تقویت کننده مژه سریتا می‌توان به این نتیجه رسید که این محصول به کاهش ریزش، افزایش کیفیت مژه‌ها و رشد بیشتر تارهای مژه کمک می‌کند. بیماتوپروست موجود در ترکیبات سرم مژه سریتا به رشد مژه‌ها و کاهش ریزش آن کمک می‌کند. شبدر قرمز دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و به وجود آن در محصول باعث تغذیه و تقویت فولیکول‌های مژه می‌شود. ویتامین‌های B7 و B5 از خشکی مژه‌ها جلوگیری کرده و موجب بازسازی و ترمیم آن می‌شوند. آلوئه‌ورا هم با خاصیت آبرسانی فوق‌العاده خود مانع از ایجاد خشکی و التهاب در اطراف چشم و بن مژه شما می‌شود. دقت داشته باشید که رعایت دوره مصرف سرم تقویت مژه سریتا بسیار اهمیت دارد و رها کردن آن در طول دوره مصرف می‌تواند باعث عدم تاثیرگذاری یا ریزش مجدد محصول شود.