محلول تقویت کننده و محرک رشد مژه استریل اکسیلیا حجم 3 میلی لیتر

محلول تقویت کننده و محرک رشد مژه استریل اکسیلیا حجم 3 میلی لیتر محلول تقویت کننده و محرک رشد مژه استریل اکسیلیا حجم 3 میلی لیتر محلول تقویت کننده و محرک رشد مژه استریل اکسیلیا حجم 3 میلی لیتر محلول تقویت کننده و محرک رشد مژه استریل اکسیلیا حجم 3 میلی لیتر
344,740 تومان
جهت خرید این محصول، همین حالا با فروشگاه تماس بگیرید:
خرید از سایت فروشگاه
توضیحات محصول

محلول تقویت کننده و محرک رشد مژه استریل اکسیلیا، به واسطه‌ی داشتن بیماتوپروست به رشد مژه، تیره‌تر کردن و ضخیم‌تر شدن مژه‌ها کمک می‌کند و در درمان کم پشتی مژه‌ها موثر است. این محلول ابروها و مژه‌ها را به خوبی تقویت کرده و با تحریک فولیکول مو، رشد مجدد مژه و ابرو را تسریع می‌بخشد. محلول تقویت مژه و ابروی اکسیلیا، سلول‌های رنگدانه‌ساز را تحریک کرده و سبب بهبود پیسی و تقویت رنگدانه‌ها می‌شود.

مشخصات اصلی محلول تقویت مژه اکسیلیا:

ماهیت: محلول
حجم: 3 میلی‌لیتر
زمان استفاده: روز و شب
ترکیبات موثر: مواد طبیعی
نوع محفظه نگهدارنده: بطری
برند: اکسیلیا
مبدا برند: ایران
کشور سازنده: ایران
سایر ویژگی ها: افزایش رشد و استحکام، افزایش سرعت رشد، افزایش طول و ضخامت مژه ها

نقد و بررسی محلول تقویت مژه اکسیلیا:

افرادی که اکستنشن مژه یا میکروبلیدینگ دارند بدون نگرانی از پاک شدن تتو یا حل شدن چسب مژه می‌توانند از این محصول استفاده کنند. زیرا این محصول فاقد چربی است و بر پایه آب ساخته شده و سبب حل شدن چسب اکستنشن یا پاک شده تتوی ابروها نخواهد شد و این ویژگی یکی از مزیت‌های خرید این محصول به شمار می‌رود. از دیگر ویژگی‌های محلول تقویت مژه اکسیلیا دارا بودن اپلیکاتورهای استریل است که استفاده ایمن و بدون آلودگی از محصول را تضمین می‌کند.