تحریریه چی بپوشم در
12,631

از دونالد ترامپ تا جورج بوش؛ رازهایی درباره کمد لباس روسای جمهور آمریکا که قطعا نمی‌دانستید

از دونالد ترامپ تا جورج بوش؛ رازهایی درباره کمد لباس روسای جمهور آمریکا که قطعا نمی‌دانستید

مد و سبک پوشش نقش مهمی در سیاست ایفا می‌کند. اگرچه یک کت و شلوار خوش‌دوخت به تنهایی نمی‌تواند کاندیدایی را به کاخ سفید برساند، اما مد و فشن تأثیر قابل توجهی بر محبوبیت عمومی دارد. برخی از رؤسای جمهور آمریکا به راستی به مد آگاه بودند و بسیاری از آنها به خاطر سبک منحصر به فردشان و همچنین مدل مو و ریش‌شان شناخته می شوند. در ادامه، نگاهی به سبک پوشش برخی از روسای جمهور آمریکا می‌اندازیم:

رونالد ریگان

شاید به دلیل گذشته هالیوودی‌اش بود که رونالد ریگان در زمینه مد ریسک می‌کرد و اغلب نتیجه می‌گرفت. نمونه‌ای از این ریسک‌پذیری، کت و شلوار چهارخانه‌ای بود که در سال ۱۹۸۲ هنگام بازدید از اروپا پوشید و جنجال به پا کرد.

جیمی کارتر

جیمی کارتر تنها رئیس جمهور آمریکایی است (تا جایی که ما می‌دانیم) که با تی‌شرت یک گروه موسیقی عکس گرفته است، که این خود قابل توجه است!

فرانکلین دی. روزولت

روزولت مردی واقعاً کاریزماتیک بود و لباس پوشیدنش نیز همین را نشان می‌داد. او کت و شلوارهای زیبا با دستمال جیبی و حتی شنل می‌پوشید.

جان اف. کندی

کندی اغلب به عنوان یکی از شیک‌پوش‌ترین رؤسای جمهور آمریکا شناخته می‌شود. او جوان و مدرن بود، کت‌های دو دکمه را به جای سه دکمه ترجیح می‌داد.

آبراهام لینکلن

ریش آبراهام لینکلن به اندازه خود او نمادین است. گفته می‌شود که او پس از نامه‌ای از یک دختر ۱۱ ساله که از او خواسته بود ریش بگذارد زیرا «همه خانم‌ها ریش را دوست دارند»، ریش گذاشت.

تئودور روزولت

تدی روزولت، به عنوان یک مرد خشن طبیعت‌گرا، سبک منحصر به فردی داشت. او مانند سایر رؤسای جمهور کت و شلوار می‌پوشید، اما از پوشیدن لباس‌هایی شبیه به لباس‌های اکتشافی در سرزمین‌های دوردست نیز ابایی نداشت و البته عینک معروفش را نباید فراموش کرد!

بیل کلینتون

بیل کلینتون مانند دیگر روسای جمهور آمریکا، کت و شلوار را دوست داشت. اما او همچنین عاشق دویدن بود و در لباس‌هایی مانند این عکس می‌دوید. فراموش نکنیم که این دهه ۹۰ بود، پس هر چقدر هم که الان به نظر عجیب برسد، کلینتون در آن زمان بسیار مد روز به نظر می‌رسید!

جو بایدن

کمد لباس جو بایدن احتمالاً از یک دوجین کت و شلوار سرمه‌ای تشکیل شده است. کلاسیک، اما کمی خسته‌کننده.

دونالد ترامپ

ترامپ هم طرفدار کت و شلوار سرمه‌ای است. با این حال، او اغلب کراوات قرمز نمادینش را می‌زند که به او تشخص بیشتری می‌دهد.

باراک اوباما

اوباما در کت و شلوار بسیار خوب به نظر می‌رسید و اغلب کراوات نمی زد. اما وقتی نوبت به لباس‌های غیررسمی می‌رسید، سبکش کمی بیش از حد ساده بود.

جرج دبلیو. بوش

جورج دبلیو. بوش در طول ریاست جمهوری‌اش اغلب کت و شلوار می‌پوشید، اما وقتی برای تعطیلات به تگزاس می‌رفت، جایی که در دهه ۱۹۹۰ فرماندار بود، سبکش را تغییر می‌داد.

جرج واشنگتن

جرج واشنگتن بدون شک مردی شیک‌پوش بود. او برای زمان خود کمی محافظه‌کارانه‌تر لباس می‌پوشید.

ریچارد نیکسون

ریچارد نیکسون یکی دیگر از رؤسای جمهور آمریکاست که در سبک لباس پوشیدنش بسیار خشک و رسمی بود.

 

منبع: روزیاتو

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :