المیرا فلاحیان در
4,026

استایل بانوان اول آمریکا در 40 سال اخیر

استایل بانوان اول آمریکا در 40 سال اخیر

بدیهی است که بانوان اول دربار بعد از ورود به کاخ سفید، مجبور به تغییر استایل خود می‌شوند. نوع پوشش هر یک از این بانوان پسام‌های بسیار زیادی را با خود به همراه داشته است. چه بسیار بانوان اولی که با انتخاب لباس‌های صحیح و مناسب به محبوبیت در میان مردم رسیده‌اند و چه بسیار آنانی که با انتخاب لباس نامناسب، محبوبیت خود را از دست داده‌اند.

برخی از آن‌ها بر این باور بودند که پوشیدن لباس‌های ساده‌تر سبب می‌گردد که با مردم نزدیک‌تر باشند و برخی نیز بر این باور بودند که لباس‌های پر زرق و برق تاثیر بیشتری روی مردم می‌گذارد. با چند بانوی اول آمریکا آشنا هستید؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا استایل تمام بانوان اول آمریکا در 40 سال اخیر را بررسی نماییم. از نانسی ریگان گرفته تا جیل بایدن هر کدام به نوبه خود دارای استایل منحصر به فرد خود هستند و استایل هر یک از آنان ساعت‌ها جای بحث دارد. در این مطلب تنها نگاه مختصری به استایل این بانوان داشته‌ایم.

نانسی ریگان

استایل بانوان اول آمریکا

یکی از تاثیرگذارترین بانوان اول آمریکا، نانسی ریگان، همسر رونالد ریگان بوده است. او که پیش از ازدواج با رونالد ریگان بازیگر هالیوود بوده، از استایل منحصر به فرد و بسیار زیبایی برخوردار بوده است. لباس‌های رنگ قرمز او شهرت بسیاری داشته‌اند و می‌توانیم این رنگ را امضای شخصی نانسی ریگان بر استایلش بدانیم.

باربارا بوش

استایل بانوان اول آمریکا

پس از نانسی ریگان، باربارا بوش، همسر جرج هربرت واکر بوش بانوی اول آمریکا شد. باربارا بوش با موهای سفید رنگش شناخته میشد و گردنبندهای درشت مرواریدی او از اصلی‌ترین المان‌های استایل باربارا بوش محسوب میشدند.

هیلاری کلینتون

استایل بانوان اول آمریکا

بدون شک یکی از قدرتمندترین بانوان اول آمریکا، هیلاری کلینتون، همسر بیل کلینتون بوده است. هیلاری کلینتون علاوه بر قدرت و سیاست، استایل بسیار زیبایی نیز داشت. مدل موهای متغیر و جذاب او، هنوز نیز پس از سال‌ها در ذهن مانده است.

لورا بوش

استایل بانوان اول آمریکا

لورا بوش، همسر جورج دابلیو بوش، دیگر بانوی اول آمریکا بود که معمولا لباسهای سرسنگین و ساده را ترجیح می‌داد. او در بسیاری از مراسم‌های رسمی، مانند هیلاری کلینتون، کت و شلوارهای ساده بر تن می‌کرد و استایل شیک خود را حفظ می‌نمود.

میشل اوباما

استایل بانوان اول آمریکا

بسیاری بر این باورند که میشل اوباما، همسر باراک اوباما، محبوب‌ترین بانوی اول آمریکا بوده است. او در مراسم‌های خاص، لباس‌هایی را انتخاب می‌کرد که در عین زیبایی، ساده بودند. میشل اوباما بر این باور بود که لباس‌های ساده‌تر او را به مردم نزدیک‌تر می‌کنند. او همچنین از پوشیدن لباس‌های طرحدار نیز هراسی نداشت.

ملانیا ترامپ

استایل بانوان اول آمریکا

ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ، که پیشتر در زمینه مدلینگ فعالیت داشته، بسیار به استایل خود توجه میکرده و بر خلاف میشل اوباما، لباس‌های پر زرق  برق را ترجیح میداده است. ملانیا ترامپ بر این باور بوده که لباس‌های پر زرق و برق تاثیر بیشتری روی مردم دارند. او یکی از خوشپوش‌ترین بانوان اول به حساب می‌آید.

جیل بایدن

استایل بانوان اول آمریکا

بانوی اول فعلی آمریکا، جیل بایدن، همسر جو بایدن، معمولا استایلی کلاسیک دارد. لباس‌هایی با رنگ‌های شاد، امضای شخصی او بر استایلش هستند. جیل بایدن همچنین هیچ هراسی از پوشیدن لباس‌های تکراری در مراسم‌ها ندارد.

نویسنده: المیرا فلاحیان



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :