پردیس بختیاری در
0

بررسی استایل خوشتیپ‌ترین عروس‌های سلطنتی

بررسی استایل خوشتیپ‌ترین عروس‌های سلطنتی

مگان مارکل و کیت و میدلتون، دو عروس خانواده سلطنتی، جزو خوش استایل ترین زنان در میان ستاره ها هستند. هر لباسی که آنها به تن می کنند مورد توجه هواداران و خبرنگاران قرار می گیرد. اگر شما هم می خواهید در مورد استایل آنها بیشتر بدانید، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

کلاه

اگر به عکس های زنان خانواده سلطنتی نگاهی بیاندازید، خواهید دید که کلاه جزو یکی از اکسسوری های مورد علاقه آنهاست. آیا ملکه الیزابت را تا به حال بدون کلاه دیده اید؟ نسل جدید خانواده های سلطنتی نیز به این سنت احترام گذاشتند و در مراسم رسمی و نیمه رسمی از این اکسسوری استفاده می کنند. اما چه کسی می گوید که کلاه تنها به خانواده سلطنتی تعلق دارد؟ مهم نیست که تابستان است یا زمستان، شما هم می توانید در مراسم مختلف با کمک این اکسسوری استایل تان را تکمیل کنید.

دامن با طرح های هندسی

طرح های هندسی یکی از بهترین گزینه ها برای استایل کلاسیک است. هم کیت میدلتون و هم مگان مارکل از این طرح برای دامن در موقعیت های مختلف استفاده کرده اند. از آنجا که این طرح کلاسیک است، بهتر است دامنی که به تن می کنید تا روی زانو یا زیر آن باشد.

کت کرم رنگ

با آغاز فصل سرما، کت ها نیز از کمد لباس بیرون آمده و تبدیل به یکی از پرکاربردی ترین لباس ها می شوند. کرم یکی از رنگ هایی است که زنان سطلنتی به آن علاقه نشان دادند. خوبی این رنگ آن است که به سادگی با رنگ های دیگر لباس ست می شود. علاوه بر آن، بسیار هم زنانه و ظریف است. از این رو بهترین انتخاب برای فصلی چون پاییز و زمستان می باشد که باید در کمد هر خانمی دیده شود.

کت طوسی با کلاه

کت طوسی رنگ یکی از لباس هایی است که زنان سلطنتی برای مراسم رسمی خود به تن می کنند. از آنجا که طوسی رنگی خنثی است، بانوان سلطنتی برای جذابیت بیشتر و تنوع دادن به استایل شان، از کلاه استفاده می کنند. رنگ سرمه ای از نظر آن بهترین انتخاب در کنار طوسی است. این ترکیب بندی ظریف، زنانه و بسیار شیک است که شما هم می توانید برای زمان هایی که می خواهید استایلی شیک و نه خیلی توی چشم داشته باشید، از آن استفاده کنید.

بلوز رکابی و کت کوتاه

یکی از استایل هایی که به شما ظاهر رسمی و جوان تری می دهد، ست کردن کت با بلوز رکابی است. برخلاف کت های بلند، کت های کوتاه به شما استایلی مدرن و جوان پسند می دهند. کیت این ست را در تورش به کانادا و مگان آن را برای بازدید از یک دانشگاه در دوبلین به تن کرد. شما هم می توانید این ست شیک را برای مناسبت های نیمه رسمی و دوستانه به تن کنید.

کت سرمه ای و سفید

یکی از ترفندهایی که می توانید برای جذابیت بیشتر در استایل تان به کار گیرید، ست کردن رنگ های متضاد است. مگان و کیت از دو رنگ سرمه ای و سفید استفاده کردند. یک کت سرمه ای با حاشیه های سفید می تواند به استایل شما جذابیت دهد و آن را از حالت کسل کننده و تیره خارج کند.

گیپور

لباس مجلسی گیپور می تواند همان چیزی باشد که هر خانمی می تواند برای داشتن پوششی مناسب و شیک در مجالس و مهمانی های خاص از آن استفاده کند. کیت و مگان نیز از این مدل لباس برای مراسم رسمی به مراتب استفاده می کنند. از آنجا که گیپور حالت رسمی به لباس می دهد، بهتر است که قد لباس تان، مانند آنچه کیت به تن کرده، متوسط یا بلند باشد.

شلوار جین و پیراهن سفید

 

حتی بانوان سلطنتی هم می توانند گاهی استایل غیر رسمی و دوستانه بزنند. یک شلوار جین آبی با پیراهن سفید رنگ ستی است که کیت و مگان در موقعیت های مختلف به تن می کنند. مگان این تیپ را برای بازی های جهانی و مگان آن را برای فستیوال کابوی انتخاب کرد.

پیراهن آبی نفتی

یکی از رنگ هایی که در عین سادگی زیبا و جذاب است، رنگ آبی نفتی است. این رنگ لباس برای هر موقعیتی، بخصوص زمان هایی که می خواهید بدرخشید، مناسب می باشد. اگر به عکس های کیت میدلتون نگاهی بیاندازید، خواهید دید که آبی، در تونالیته های مختلف، رنگ مورد علاقه اوست.

 

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :