حنانه طلا در
32,983

9 لحظه‌ای که رزی مشهور گروه بلک پینک در تاریخ مد و فشن ماندگار شد؛ شیفته این استایل‎‌ها می‌شوید!

9 لحظه‌ای که رزی مشهور گروه بلک پینک در تاریخ مد و فشن ماندگار شد؛ شیفته این استایل‎‌ها می‌شوید!

پارک رزی، ستاره‌ی 27 ساله‌ی موسیقی کره و عضو پرطرفدارترین گرل‌بند دنیا یعنی «بلک‌پینک»، نه تنها به عنوان حنجره‌ی طلایی کیپاپ شناخته می‌شود و چهره‌ای بی‌نقص دارد، بلکه در سال‌های اخیر حضور پررنگی هم در حوزه‌ی مد و فشن و همکاری با برندهای مطرح دنیا داشته است.

single_content ad banner

استایل‌های ماندگار رزی

این خواننده‌ی جوان و محبوب که شهرتی بین المللی دارد اخیرا به رویداد های مهمی از جمله فشن شوی برند های مطرح و مهمی مانند ysl و تیفانی دعوت شده‌است. رزی با هربار حضور در این مهمانی ها ظاهر و استایلی بی نقص از خود به جای گذاشته و توجه اخبار را به سوی خود جلب کرده است. در ادامه مجموعه ای از لحظاتی که این ستاره‌ی جوان مهارت استایلیست خود را به رخ کشیده و با استایل هایی بی نقص در ذهن ها ماندگار شده را می بینیم.

مهمانی ونیتی‌فر بعد از اسکار

مدت زیادی از حضور رزی در مهمانی بعد از اسکار ۲۰۲۴ نمی گذرد و هنوز بسیاری حضور غافلگیر کننده و جنجالی او را به یاد دارند. رزی که چهره‌ی رسمی برند ysl است، با پیراهنی شیک و شتری رنگ از همین برند به ونیتی پارتی اسکار آمد. این لباس دنباله‌ای نسبتا بلند داشتن و در اوج سادگی روی بدن «باربی کیپاپ» می درخشید.

استایل‌های ماندگار رزی

مهمانی برند ysl

رزی جوان علاوه بر ونیتی پارتی اسکار در مهمانی خصوصی برند ysl که به مناسبت اسکار برگزار شده بود نیز شرکت داشت. او با پیراهنی سیاه رنگ با آستین های توری و چین‌دار و موهایی بلوند عروسکی که به یک طرف ریخته شده بودند در این مهمانی حاضر شد.

استایل‌های ماندگار رزی

از ویژگی های بارز استایل رزی می توان به سادگی و اصالت در استایل اشاره کرد چرا که این ستاره نیازی به خودنمایی یا پوشیدن لباس های عجیب و پرحاشیه ندارد و تنها یک پیراهن ساده‌ی مشکی برای درخشش او کافیست.

هفته مد پاریس: شوی برند ysl

طرفداران «بلک‌پینک» به خوبی به یاد دارند که رزی با آن ست شکلاتی رنگ و حریر در هفته‌ی مد پاریس چه غوغایی به پا کرد. لباس رزی در این مراسم از آن لباس ها بود که انگار فقط برای خودش طراحی شده بود و به تن هیچ کس به اندازه‌ی این ستاره، زیبا به نظر نمی رسید. پارک رزی این استایل لطیف و جذاب را با عینک آفتابی که امضایی شخصی در استایل های اخیر اوست، کامل کرده بود و یک مینی بگ شیک از برند ysl را نیز به دست داشت.

استایل‌های ماندگار رزی
جشنواره کن 2023

خانم پارک بازهم به سراغ یک ترکیب کلاسیک و اغواگر از پیراهن ماکسی ساتن و سیاه رنگ و عینک آفتابی رفته بود. موهای بلوند و جذابش نیز شینیونی ساده داشت که با توجه به یقه‌ی لباس انتخابی عالی به نظر می رسید و زنانگی و ظرافت استایلش را دوچندان کرده بود. لاک های مشکی رنگ همه آن چیزی بود که رزی برای تکمیل این استایل استفاده کرد و باید گفت مثل همیشه در عین سادگی به ظاهری خیره‌کننده و بی نقص دست یافته بود.

استایل‌های ماندگار رزی

Lacma gala 2023

رزی با استایل متفاوت و پیراهن جذابش در جشن لاکما ۲۰۲۳ حسابی خبرساز شد. این پیراهن مشکی رنگ که در قسمت بالاتنه طراحی رمانتیک و دکلته داشت با یک پوشس روسری مانند که از پشت روی سر رزی قرار می‌گرفت، جلوه‌ی جذاب‌تری هم پیدا کرده بود. قد پیراهن ماکسی بود و در قسمت بالایی دامن چین‌کش شده بود و مدل دامن های قدیم مصری را داشت. استایل رزی با این طراحی خاص و ظریف از ysl و سایه‌ی تیره پشت پلکش و موهای طلایی رنگی که به یک سمت بافته شده بودند، همه و همه یک الهه‌ی تمام عیار ساخته بود.

استایل‌های ماندگار رزی

مت گالا 2021

مگر می توان اولین حضور نماینده‌ی «بلک‌پینک» در مت گالا را از یاد برد؟ پارک رزی معروف به باربی کیپاپ به همراه یکی از سران برند لوکس ysl برروی فرش قرمز مت گالا 2021 به سوژه‌ی اول اخبار آن روز تبدیل شد.

رزی با یک مینی درس عروسکی و جذاب به رنگ مشکی که با پاپیونی ماکسیمال و شیک در قسمت سینه تزئین شده بود، به مت گالا آمد. این لوک سفید و مشکی با یک گردنبند خفتی به شکل گل و گوشواره‌هایی بلند و درخشان تکمیل می‌شد. میکاپ دلربا و خط چشم گرافیکی او در این مراسم یکی از زیباترین میکاپ‌های دیده شده از این هنرمند بود.

استایل‌های ماندگار رزی

مهمانی برند جواهرات تیفانی

رزی به پوشیدن لباس هایی که فقط به او می‌آیند، معروف است و مثال بارز آن پیراهنی سفید رنگ و کات‌اوت بود که در مهمانی برند جواهرات تیفانی جلوه‌ی یک فرشته‌ی معصوم و زیبا را به او داده بود. طراحی این پیراهن خاص هنر دست یک طراح لباس کره‌ای بود و توسط برند لوکس لباس های زنانه به نام «Rokh» تولید شده بود. مدل پیراهن جلوه‌ای شبیه به یک لباس عروس داشت و رنگ سفیدش این موضوع را تثبیت می کرد. رزی با شینیونی شلخته و جذاب جلوه‌ی لباس را چندین برابر کرده بود و در میان مهمانان برند تیفانی می درخشید.

استایل‌های ماندگار رزی

موزیک ویدیو آهنگ Gone

درسال 2021، رزی برای بار دوم آهنگی سولو به نام gone را منتشر کرد که بسیار مورد توجه طرفدارانش قرار گرفت. او در موزیک ویدیو و بعد‌ها برای اجرای این آهنگ از استایل های خاص زیادی استفاده کرد اما این استایل رزی در موزیک ویدئویش، با پیراهن عروسکی مشکی و پاپیون های صورتی رنگ که سرتاسر آن را تزئین کرده بود در کنار بوت های پلتفرم و چانکی خاکی رنگ، یکی از خاص ترین لوک های این خواننده به شمار می رفت. رزی برای آرایش موهایش نیز از همان روبان های صورتی رنگ استفاده کرده بود و جلوه‌ی یک دختربچه‌ی معصوم و زیبا اما غمگین را داشت که به خوبی با متن آهنگ مچ شده بود.

استایل‌های ماندگار رزی

پشت استیج کنسرت

همه‌ی ما توقع داریم آیدل ها روی استیج عالی به نظر برسند اما رزی از آن آیدل هایی است که حتی پشت استیج و بدون هیچ زحمتی بی نظیر به نظر می رسد. این عکس در پشت صحنه‌ی یکی از کنسرت های «بلک‌پینک» از رزی گرفته شده که به دلیل سرما کتی تمام خز و شیک روی لباس کنسرت به تن دارد. این کت حجیم و خزدار خاکستری رنگ در کنار جردن های ساقدار سبزرنگ جلوه‌ای متفاوت و خیابانی پیدا کرده است. این استایل که به نظر می رسد کاملا بداهه ساخته شده، ثابت می کند که رزی هر چیزی که بپوشد زیبا به نظر می‌رسد.

استایل‌های ماندگار رزی

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :