تحریریه چی بپوشم در
28,046

درباره عطر ورساچه پور هوم | مشخصات ادکلن Versace Pour Homme

درباره عطر ورساچه پور هوم | مشخصات ادکلن Versace Pour Homme

عطر ورساچه پور هوم، یکی از محبوب‌ترین محصولات برند معروف ایتالیایی ورساچه است، که طرفداران بسیار زیادی داشته و از زمانی که تولید و به بازار عرضه شده، از رکورد داران فروش برند ورساچه است.

single_content ad banner

عطر ورساچه پور هوم

تاریخچه برند ورساچه

ورساچه یک برند مد و فشن است، که در سال 1987 توسط جیانی ورساچه پایه گذاری شده است. این برند از همان ابتدا کار خود را با طراحی و عرضه شیک‌ترین و لوکس‌ترین لباس‌های، عطرها، لوازم آرایش، کیف و کفش و اکسسوری‌ها آغاز کرد و خیلی زود، دری جدید به دنیای مد باز کرد. جیانی ورساچه اولین طراح مدی بود که هنرهای مختلف را به یکدیگر پیوند داد و تلفیقی زیبا از هنرهای متنوع، در دل یک اثر هنری ایجاد کرد. او به دلیل رفاقت با بسیاری از هنرمندان حوزه موسیقی مانند اریک کلپتون و مادونا، موسیقی را وارد حس و حال محصولات خود کرد.

عطر ورساچه پور هوم

همچنین به دلیل علاقه جیانی به فرهنگ و تاریخ و اساطیر یونان باستان، لوگوی این برند طرحی باشکوه از مدوسا، بانویی با موهای ماری شکل است، که بدون شک نمایانگر میزان شور و اشتیاق این شخص در طراحی محصولات خود می‌باشد. با نگاهی گذرا به اولین لباس‌های طراحی شده توسط برند ورساچه، می‌توان این شور و اشتیاق و تاثیر اساطیر یونانی را در آن دید.

اولین مجموعه عطر برند ورساچه در سال 1981 و تنها سه سال بعد از پایه گذاری این برند به بازار عرضه شد و در کنار پوشاک و اکسسوری‌های بسیار خاص این برند، به جایگاه والایی که حق آن بود رسید و به این ترتیب، برند ورساچه تولید عطر و ادکلن‌های خاص خود را با قدرت ادامه داد.

متاسفانه جیانی ورساچه در سال 1997 در یک حادثه جان خود را از دست داد، با این حال شور و اشتیاق وجود او توسط خواهرش ادامه پیدا کرد و تاثیر علایق وی در محصولاتی که پس از آن تولید شد هم خروشید و ورساچه تبدیل به برندی شد که تا به امروز نیز در میان مردم محبوب و ماندگار است.

ساخت و عرضه عطر ورساچه پور هوم

عطر ورساچه پور هوم توسط شخص دوناتلا ورساچه – خواهر جیانی ورساچه – طراحی شده و در سال 2008 به بازار جهانی عرضه شد. این عطر تلخ و ملایم که به “ورساچه آبی” نیز معروف است، به دلیل فضای متفاوت اما بسیار مورد پسند آن به سرعت به فروش ویژه‌ای رسید و در میان طرفداران این برند محبوب شد. این عطر مردانه هنوز هم در میان عطرهای بسیار محبوب جهان قرار دارد، چرا که نمایانگر روحیه باشکوه و قدرتمند مردانه، در عین لطافت و شادابی است.

رایحه عطر ورساچه پور هوم

از مشخصات عطر ورساچه پور هوم مردانه، غلظت ادو تویلت، رایحه خنک و گروه بویایی معطر فوژه است. رایحه این عطر ترکیبی اسرارآمیز از نت‌های مرکباتی و گل‌هایی با بوی لطیف اما تلخ است، که باعث شده این ادکلن فضایی مردانه و قدرتمند، اما در عین حال سبک و با لطافت به خود بگیرد. نت‌های تشکیل دهنده این عطر در کنار یکدیگر، همچین فضای خوشایندی را برای آن به وجود آورنده‌اند.

اسانس اولیه: ترنج، لیمو ترش، بهار نارنج و رز

اسانس میانی: سدر، شمعدانی، سنبل و سالویا اسکلاریا

اسانس پایه: دانه تونکا، مشک و کهربا

در ابتدای اسپری کردن این عطر، نت‌های ترنج و لیمو ترش فضایی مرکباتی و پر از شوق و اشتیاق را برای ما القا می‌کنند، که در کنار آرامش رایحه بهار نارنج و رز، به تعادلی زیبا می‌رسند. در حقیقت عطر ورساچه پور هوم از همان ابتدا، متانت و وقاری مردانه را به نمایش می‌گذارد. همان خوی آرام و باثباتی که جایگاه یک مرد را در جامعه بالا می‌برد. با گذشت زمان، تلخی بیشتری رایحه عطر را در بر می‌گیرد که ناشی از عطر گل‌هایی مثل شمعدانی، سدر، سنبل و سالویا است. این تلخی ابهت و قدرت مردانه را بیش از پیش به احساس بویایی القا می‌کند.
در نهایت مثل بسیاری از عطرهای خنک دیگر، لایه پایه عطر کمی گرم‌تر شده تا تعادلی نسبی را برای طبع آن به وجود بیاورد. به طور کل عطر Versace Pour Homme احساس وزش نسیمی بهاری و بوییدن عطر گل‌ها زیر یک آسمان صاف و آبی است. احساسی خوشایند، مملو از آرامش و امنیت.

معرفی ادکلن ورساچه پور هوم

بررسی عطر ورساچه پور هوم از نظر موقعیت و فصل‌ استفاده

در ادامه معرفی عطر ورساچه پور هوم، با توجه به رایحه و غلظت، فصل مناسب استفاده از آن فصل بهار و تابستان می‌باشد. چرا که خنکای این عطر با گرمای هوا تعادلی دلنشین ایجاد کرده و باعث ایجاد احساسی خوشایند در شما و اطرافیانتان می‌شود. همچنین Versace Pour Homme عطری روزمره است، به این معنا که شما می‌توانید به طور روزانه، در تمام موقعیت‌ها مانند دیدار با دوستان، سر کار، مسافرت و … از آن استفاده کنید. ورساچه پور هوم عطری است که برای هر لحظه زندگی شما مناسب است، چرا که سبک و ملایم بوده و به هیچ عنوان باعث آزار شما و ایجاد مشکلاتی مثل سردرد نمی‌شود.

عطر مکمل ؛ عطر ورساچه پور فم

ورساچه پور هوم هم‌زمان با عطر زنانه مکمل آن، ورساچه پور فم، به بازار عرضه شد. ورساچه پور فم نیز عطری خنک و ملایم است، که در گروه بویایی رایحه‌های گلی طبقه بندی می‌شود. این عطر گلی، عطری خنک و تابستانی است که موازی با ورساچه پور هوم، قابلیت استفاده در تمامی موقعیت‌ها را دارد.

رایحه این عطر سراسر از نت‌های گلی متنوع و شیرین تشکیل شده، که در پی یکدیگر می‌آیند و احساس قدم زدن در دشتی پر از گل را در روزهای گرم و دلچسب تابستانی القا می‌کنند.

یک زوج جوان و خوشبخت می‌توانند از این دو عطر به طور هم‌زمان استفاده کنند و با ترکیب دلچسب رایحه مرکباتی ورساچه پور هوم و گل‌های خوش‌بوی ورساچه پور فم، کاملاً مکمل و شیفته یکدیگر به نظر بیایند.

عطر ورساچه پور فم

چرا عطر ورساچه پور هوم گران و پرفروش است؟

در هنگام خرید عطرهای اصل، همواره باید آگاه باشید که هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، علاوه بر عطر، هزینه نام و اعتبار برند نیز هست. درباره ادکلن ورساچه پور هوم نیز باید به برند سازنده آن یعنی ورساچه توجه کرد، برندی بسیار محبوب و به‌نام در دنیا، که از باکیفیت‌ترین مواد و اسانس برای تولید عطرهای خود و همچنین از بهترین متریال برای تولید سایر محصولات خود استفاده می‌کند. از این رو، ارزش کار و محصولات این برند بر همگان عیان و ثابت شده است. هر چه محصولی باکیفیت‌تر باشد، طبعاً قیمت آن بالاتر است و این مسئله در دنیای عطر و ادکلن امری ثابت شده است.

چگونه ورساچه پور هوم تقلبی را از اصل تشخیص دهیم؟

در وهله اول، قیمت ورساچه پور هوم اصل نسبتاً بالا بوده و متناسب با مواد باکیفیت سازنده آن و نام برند است. اگر در فروشگاهی عطری با نام ورساچه پور هوم و قیمتی بسیار پایین‌تر به فروش می‌رسید، بدانید که آن عطر تقلبی است و از خرید آن اجتناب کنید. همچنین با شناخت رایحه عطر ورساچه پور هوم اصل، می‌توانید رایحه عطر تقلبی را تشخیص دهید، چرا که ماندگاری مواد بی کیفیت بسیار پایین بوده و همچنین احتمال ایجاد حساسیت‌های پوستی و تنفسی نیز وجود دارد.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :