chadmin در
104,310

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش، یک رستوران ساحلی در جزیره زیبا کیش است. پنجره‌های رستوران، آب‌های آرام خلیج فارس را به نمایش می‌گذارد. ناهار و شام در رستوران شاندیز خوشمزه‌ترین لحظات را برای شما فراهم می‌کند. این رستوران در سمت غرب جزیره تاسیس شده است و به بزرگترین رستوران ساحلی شهرت دارد.

رستوران شاندیز صفدری کیش

کشتی یونانی یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش محسوب می‌شود و رستوران شاندیز در نزدیکی کشتی قرار گرفته است. صرف غذاهای لذیذ رستوران شما را برای بازگشت دوباره دعوت می‌کند. منظره رستوران مسافران و گردشگران را به وجد آورده است و به عنوان یک رستوران ساحلی زیبا استفاده می‌شود.

منو رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری، به عنوان بهترین رستوران ساحلی برگزیده شده است. پس از یک گردش به دور جزیره، خوردن غذاهای لذیذ و خوشمزه می‌چسبد. منو رستوران شاندیز صفدری، غذاهای متنوعی دارد و همه آن‌ها با دستور پخت سرآشپز نمونه آماده می‌شود. غذاهای گوشتی حرفی برای گفتن دارند. شیشلیک و کبابی که در این رستوران زیبا صرف می‌کنید، در هیچ رستورانی پیدا نمی‌شود. کیفیت مواد اولیه غذا، نقش مهمی را در طعم آن ایفا می‌کند.

غذاهایی که توسط سرآشپز حرفه‌ای آماده شود، بهترین لحظات دورهمی را برای شما به ارمغان می‌آورد. حتما شنیده‌اید، موسیقی سبب افزایش اشتها و لذت بیشتر از صرف غذا می‌شود. رستوران شاندیز، موسیقی زنده با بهترین اکیپ موزیک را برای شما تدارک دیده‌ است‌. با احترام، شب‌های عزاداری موسیقی اجرا نمی‌شود. اگر قصد صرف غذا در این رستوران زیبا را دارید، برای رزرو میز در اسرع وقت اقدام نمایید؛ زیرا مشتریان زیادی به سراغ رستوران شاندیز می‌روند. حتی غیر قابل تصور است که جمعیت گردشگران در این رستوران بسیار زیاد است. تفریح و غذا را در رستوران زیبای کنار کشتی یونانی تجربه کنید. منو رستوران شاندیز در کیش شامل:

رستوران شاندیز صفدری کیش

  • شیشلیک مخصوص
  • کباب لقمه مخصوص
  • بختیاری مخصوص
  • ماهیچه مخصوص شاندیز
  • گردن مخصوص
  • برگ مخصوص
  • جوجه مخصوص
  • ماهی کبابی
  • ماهی سرخ شده
  • میگو سوخاری
  • میگو کبابی
  • فیله استیک
  • بشقاب سرآشپز
  • بشقاب دریایی

لحظات خوشمزه در جزیره کیش

فودلند کیش، یکی دیگر از رستوران‌های پرطرفدار در جزیره زیبای کیش محسوب می‌شود. مسافران برای تجربه یک غذای خوش طعم و لذیذ به فودلند می‌روند. این رستوران زیبا توانسته رتبه چهارم برترین سرزمین غذای کیش را برای خود رقم بزند. غذاهایی که در این رستوران میل می‌کنید، عجیب‌ترین طعم‌ها را زیر دندانتان خواهید چشید.

لذیذترین گوشت‌ها و سالادهای رژیمی، گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. پس از گردش به دور جزیره، صرف غذای خوش عطر و طعم، به شما جانی دوباره می‌دهد. سفر در جزیره، نیازمند خلق زیبایی‌ها و تجربه‌های جدید است. این رستوران مانند رستوران شاندیز صفدری کیش، با بهترین متریال خدمت‌رسانی می‌کند. منو غذایی فودلند کیش شامل:

  • انواع فست فود: پیتزا استیک، پیتزا میکس ژامبون، نان سیر، سیب زمینی پنیری، پیتزا مکزیکانا، سبزیجات و…
  • سوخاری: بال سوخاری، چیکن استریپس، اسنک، دینر، پیاز حلقه‌ای، چیکن ناگت، قارچ سوخاری، کراکت پنیری و…
  • ایرانی: باقالی پلو، ته چین، چلو کباب، کشک و بادمجان، ماهیچه، خوراک بختیاری، خوراک گردن، چلو خورشت فسنجان
  • همبرگر: چیکن برست، بیف برگر، چیزبرگر، دراگون، قارچ برگر، دبل چیز برگر، هات داگ و…
  • عربی: کباب عنتبلی، کباب مشکل، کباب تکه، کباب شیش تاووک، کباب میکس، کباب خیشخاش و …
  • بین الملل: سوپ، تای بیف کاری، برنج سرخ شده با گوشت، چیکن پارمسان، چیکن تریاکی، چاپسویی بیف با نودل و …

رستوران شاندیز صفدری کیش

لوکیشن رستوران عمارت گرگان

رستوران عمارت گرگان، در شهر زیبای شمالی گرگان قرار گرفته است. کسانی که اهل مسافرت و ایرانگردی باشند، بعد از سفر به کیش و تجربه صرف غذاهای رستوران شاندیز صفدری، به سراغ شهر های شمالی و عمارت گرگان می‌روند. موسیقی زنده و منو عالی وجه مشترک این دو رستوران است. در این عمارت، زیبایی رستوران را با اعماق وجود احساس می‌کنید.

حیاط سرسبز عمارت، یکی از از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن محسوب می‌شود. این منظره از همه جای رستوران قابل مشاهده است و آرامش هنگام صرف غذا را به شما هدیه می‌دهد. کسانی که به این رستوران رفته‌اند، از زیبایی و رفتار حرفه‌ای پرسنل صحبت می‌کنند. پرسنل و کارکنان رستوران جزو موارد مهم در جذب مشتری است.

از طرفی، غذاهای متنوع و خوشمزه‌ای که رستوران عمارت دارد، با حال‌وهوای شمال هماهنگ است. سرآشپز عمارت، با مواد مرغوب، بهترین غذاها را طبخ می‌کند. صرف غذا در عمارت گرگان روبروی منظره زیبای طبیعت، لحظه‌های دلنشینی را برجای می‌گذارد. متریالی که برای دکوراسیون عمارت به کار رفته است، بسیار ناب و زیبا به نظر می‌رسد.

دکوراسیون، تزیین غذا، ترتیب صندلی‌ها با تنوع تعداد مشتری و… بی‌نظیر در کنار یکدیگر چیده شده‌اند. رستوران عمارت گرگان، پاتوق محلی‌های گرگانی و مسافران دائمی در شهر گرگان است. این کمالات برای یک عمارت، بسیار شیرین و لذت‌بخش خواهد بود.

کلام پایانی

شهرهای توریستی و گردشگر پذیر، باید بهترین‌ها را در خود بسازند تا مسافران از سفر و گردش خسته نشوند. غذا و ارگان‌های مربوط به محصولات غذایی، عضو جدایی ناپذیر از برنامه زندگی انسان‌ها است و نمی‌توان بی تفاوت از کنارشان گذشت. پس رستوران‌ها مورد توجه گردشگران قرار دارد. جزیره کیش، از مقاصد جذاب و بسیار ناب مسافران به شمار می‌رود. این جزیره زیبا علاوه بر مراکز و جاذبه‌های گردشگری، رستوران‌های متنوع و زیادی دارد.

مسافران دائمی به این جزیره زیبا، از رستوران‌هایی مانند رستوران شاندیز صفدری کیش، بازدید می‌کنند و حتما از غذاهای آن می‌چشند. هتل‌هایی که در جزیره کیش به میزبانی از گردشگران برگزیده شده‌اند، منو غذای ناهار و شام در زمان رزرو ندارند. مسافران می‌توانند در کنار گردش‌هایی که همراه با تور لیدر خود دارند، برای جبران انرژی ادامه راه به رستوران‌های ساحلی خلیج فارس بروند.

رستوران‌های دیگری در شهرهای مختلف ایران مانند رستوران عمارت گرگان، غذای‌های خوشمزه را برای شما آماده می‌کند تا از همه لحظه‌های سفر لذت ببرید. مناسبت‌های دورهمی، جشن‌ها و صرف یک وعده غذایی در رستوران، علاوه بر راحتی برای آشپزی، غذاهای لذیذ را در اختیار شما می‌گذارد.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :