تحریریه چی بپوشم در
5,754

مشهورترین زنان دنیا چه رژیمی می‌گیرند؟ اگر می‌خواهید مثل سلبریتی‌ها باشید، از این دستورات غذایی پیروی کنید!

مشهورترین زنان دنیا چه رژیمی می‌گیرند؟ اگر می‌خواهید مثل سلبریتی‌ها باشید، از این دستورات غذایی پیروی کنید!

افراد مشهور و پر طرفدار که بسیاری از ما آن‌ها را دنبال می‌کنیم، به دلیل حرفه‌ی خود دائما مجبور به کاهش و افزایش وزن خود هستند. نکته قابل توجه این است که این افراد باید فرایند کاهش و افزایش وزن را در مدت زمان کوتاهی عملی کنند تا هرچه سریع‌تر برای نقش یا پروژه‌ی کاری خود آماده شوند.

single_content ad banner

رژیم غیرمعمول سلبریتی‌ها

طبیعی است که دستیابی به چنین ظاهری در مدت زمان کوتاه آسان نیست به همین دلیل رژیم‌هایی که اشخاص مشهور از آن استفاده می‌کنند با روش‌هایی که ما مشناسیم کمی متفاوت هستند. در ادامه با برخی از روش‌های مخصوص اشخاص مشهور آشنا می‌شویم. در ادامه با ما همراه باشید.

پنه‌لوپه کروز

پنه لوپه کروز که نمی‌خواهد اندام متناسبش را به این راحتی از دست بدهند، هر روز صبح از خواب بیدار می‌شود، آدامسی در دهانش می‌گذارد و برای مدت طولانی آن را می‌جود. شاید برای بسیاری از شما این روش یک راهکار بی تاثیر بنظر برسد اما پنه لوپه کروز بر این باور است که این روش اشتهایش را کاهش می‌داد و با فعال شدن متابولیسم بدن، چربی می‌سوزاند.

رژیم غیرمعمول سلبریتی‌ها

بیانسه

روشی که بیانسه برای کاهش وزن سریع انتخاب کرد، خوردن ترکیبی از آب لیمو، شیره ملاس و فلفل سیاه بود. بیانسه که معمولا روش‌های خاصی برای کاهش وزن انتخاب می‌کند، با خوردن این ترکیب به مدت سه روز از هفته توانست در مدت زمان کوتاهی ۹ کیلوگرم وزن کم کند. از سوی دیگر بیانسه در هنگام رژیم تنها مایعات و سبزیجات مصرف می‌کند. امتحان این روش به شما کمک می‌کند از شر چربی‌های اضافه خود خلاص شوید. البته باید توجه داشت که این خواننده محبوب در کنار رعایت رژیم به تمرینات ورزشی منظم خود نیز ادامه می‌دهد.

رژیم غیرمعمول سلبریتی‌ها

جسیکا آلبا

یکی دیگر از هنرمندان مشهوری که برای زیباتر شدن محدودیت‌های زیادی را زیر پا می‌گذارد، جسیکا آلبا است. او تا به حال سه بار زایمان کرده است اما با این وجود سعی داشته اضافه وزن دوره بارداری خود را به سرعت کاهش دهد. جسیکا آلبا برای رهایی از این اضافه وزن شب‌ها با دو کرست دور کمر می‌خوابد. او با بستن این کرست‌ها شرایط سخت و چالش برانگیزی را تجربه کرده است اما با این حال درباره شرایط سخت خود اینطور می‌گوید: قطعا ارزشش را داشت!

رژیم غیرمعمول سلبریتی‌ها

گوئینت پالترو

گوئینت پالترو بازیگر معروفی که برای پروژه فیلم مرد آهنی در مدت کوتاهی وزن کرد، هر روز صبح تمرینات ورزشی منظمی انجام داد. او در کنار ورزش‌های مستمر، نوشیدنی‌های سم زدا را نیز به رژیم غذایی خود اضافه کرد و هر روز صبح آب کلم کیل را برای صبحانه مصرف می‌کرد. پالترو در طول روز از بادام خام برای میان وعده استفاده می‌کرد و بیان می‌کند از رژیم غذایی مایع و میوه پیروی می‌کرده است.

رژیم غیرمعمول سلبریتی‌ها

میراندا کر

مدل مشهور میراندا کر، برای کاهش اضافه وزنی که پس از زایمان به دست آورده بود هر روز  یک لیوان شیر نارگیل میخورد و تمرینات یوگا برای بازیابی بدن انجام می‌داد. نارگیل چربی سوزی بدن را تسریع می‌کند به همین دلیل این مدل مشهور توانست در مدت زمان کوتاه کاهش وزن چشمگیری داشته باشد.

رژیم غیرمعمول سلبریتی‌ها

آنا هاثاوی

آنا هاثاوی چندان طرفدار رژیم‌ غذایی نیست اما با این وجود او روش جالبی برای کاهش وزن انتخاب کرده است. او روزهای قبل از فیلمبرداری تنها دو کاسه بلغور و جو دوسر مصرف می‌کرد تا برای پروژه سینمایی خود آماده شود. این بازیگر مشهور اعتراف کرد با این روش در مدت زمات کوتاهی وزن قابل توجهی از دست داد. آنا هاثاوی معتقد است هرکسی باید با روشی متناسب با سلامتی و بدن خود لاغر شود.

رژیم غیرمعمول سلبریتی‌ها

اگرچه نام‌های مشهور با روش‌های لاغری جالب و قابل توجه وزن کم کرده‌اند، اما این بدان معنا نیست که تاثیر این رژیم‌ها برای تمامی افراد مشابه نیست.  باید یادآوری می کنیم که کاهش وزن به روشی سالم از همه چیز مهمتر است و حتماً باید قبل از آن با یک متخصص مشورت کنید!

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :