المیرا فلاحیان 2 در
36,659

تغییرات چهره بوراک اوزچیویت از گذشته تاکنون؛ به مناسبت تولد مردی که همیشه جذاب است!

تغییرات چهره بوراک اوزچیویت از گذشته تاکنون؛ به مناسبت تولد مردی که همیشه جذاب است!

احتمالا شما هم اولین باری که این بازیگر جذاب و خوش‌چهره را دیدید، سریال مشهور و محبوب «حریم سلطان» بود. بوراک اوزچیویت در این سریال نقش مالکوچ اوغلو بالی خان را ایفا می‌کرد و از همان روزها جذابیت بی‌حد و حصرش دل دخترها را برد و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین بازیگران مرد ترکیه شد.

single_content ad banner

تغییرات بوراک اوزچیویت

البته این سریال مربوط به سال 2011 است و اوزچیویت فعالیتش در عرصه بازیگری را از سال 2007 آغاز کرده بود، اما شروع محبوبیت جهانی او بعد از ایفای نقشش در «حریم سلطان» بود. امروز تولد 39 سالگی این بازیگر مشهور است و به همین بهانه نگاهی به فعالیت‌های او و تغییرات ظاهری‌اش طی این سال‌ها داشته‌ایم. با چی بپوشم همراه باشید.

2003 تا 2006

این بازیگر مشهور در تاریخ 24 دسامبر سال 1984 در استانبول متولد شد. سال 2003 و زمانی که 19 سال داشت در مسابقات بهترین مدل ترکیه حضور یافت. گفته می‌شود که تصویر او برای شرکت در این مسابقات توسط پدرش بدون اطلاع بوراک اوزچیویت ارسال شده‌بود. این بازیگر اگرچه در سال 2003 موفق به کسب مقام نشد اما در سال 2005 به عنوان بهترین مدل ترکیه معرفی شد. در همان سال همچنین مقام دوم مسابقات بهترین مدل دنیا را نیز به‌دست آورد.

تغییرات بوراک اوزچیویت

تغییرات بوراک اوزچیویت

2006 تا 2013

اوزچیویت از سال 2006 شروع به ایفای نقش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف کرد. یکی از سریال‌های محبوب با ایفای نقش او «رازهای کوچک» در سال 2010 بود. اما شروع محبوبیت او از زمانی بود که به‌عنوان شخصیت مالکوچ‌اوغلو بالی خان در سریال «حریم سلطان» حضور یافت. بعد از آن محبوبیت او به حدی رسید که از سریال‌های مختلفی برای ایفای نقش به او پیشنهاد دادند.

تغییرات بوراک اوزچیویت

2013 تا 2017

سریال «چکاوک» یکی دیگر از سکوهای پرتاب این بازیگر و بیشتر شدن محبوبیت جهانی او بود. او در این سریال با ایفای نقش کامران در مقابل فاحریه اوجن، بیش از پیش دیده شد. بعد از آن نیز با ایفای نقش کمال در سریال محبوب و پرطرفدار «عشق سیاه» در سال 2015 چندین برابر شهرت یافت و طرفداران زیادی پیدا کرد.

تغییرات بوراک اوزچیویت

تغییرات بوراک اوزچیویت

تغییرات بوراک اوزچیویت

2017 تاکنون

بوراک اوزچیویت در سال 2017 با فاحریه اوجن، بازیگر مشهور ترک ازدواج کرد و این دو تبدیل به یکی از محبوب‌ترین زوج‌های ترکیه شدند. بوراک اوزچیویت از سال 2019 به عنوان بازیگر اصلی سریال «موسس عثمانی» در این سریال حاضر شده و هنوز هم در این سریال ایفای نقش می‌کند. این بازیگر حالا هم به‌عنوان یک بازیگر محبوب شناخته می‌شود و هم به‌عنوان مدل در تبلیغات پوشاک حضور می‌یابد.

فاحریه و بوراک در اهدای جوایز GQ

تغییرات بوراک اوزچیویت

نظر شما درباره تغییر چهره این بازیگر طی این سال‌ها چیست؟



دیدگاه شما

ناشناس در تاریخ 25 دسامبر 2023

محتشم

ناشناس در تاریخ 25 دسامبر 2023

بسیار خوش تیپ زیبا دوست داشتنی و شخصیت قشنگی داره موفق باشه و بماند

م در تاریخ 25 دسامبر 2023

بازیگر خوب و عالی هستن ولی چرا این قدر چهرشون زیاد افتاده ینی به سفیدی مو و ریش نیس بیشتر چهرشون با ریش سنشونو بالا نشون میده

مهناز در تاریخ 26 دسامبر 2023

ماشا الله روز به روز جذابتر وخوش تیپ تر میشه ،خدا حافظش باشه ،سریال عثمان هم که عالی بازی کرد

ناشناس در تاریخ 26 دسامبر 2023

الان مردونس



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :