حنانه طلا در
28,636

ماندگارترین کفش‌هایی که بازیگران کره‌ای پوشیدند و تا ابد در خاطر ما می‌مانَد؛ شما هم از این کفش‌های خفن بپوشید!

ماندگارترین کفش‌هایی که بازیگران کره‌ای پوشیدند و تا ابد در خاطر ما می‌مانَد؛ شما هم از این کفش‌های خفن بپوشید!

بی شک کیدراماها مجموعه‌ای از فیلمنامه‌ی حرفه‌ای، بازیگران با استعداد و کاراکترهای جذابند اما ظاهر و استایل هر کاراکتر شخصیت او را به شکلی مستقل تعریف می‌کند. از مدل و مو جواهرات گرفته تا لباس و کفش‌ها، هرکدام با توجه به ویژگی‌های شخصیتی کاراکترها انتخاب می‌شوند. در این بین کفش‌ها با این که عضو کوچکی از استایل به نظر می‌رسند به هیچ عنوان نباید دست کم گرفته شوند.

single_content ad banner

کفش‌های ماندگار کیدراما

 

کفش‌ها می توانند به امضای استایل شما تبدیل شوند و به یاد ماندنی‌ترین آیتم‌ها باشند. درست مثل کفش سیندرلا! کفش‌های آیکونیک و به یادماندنی دنیای کیدراماها نیز بحث جذابی دارد که در ادامه‌ی این مطلب به تعدادی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

«افسانه‌ی دریای آبی»

وقتی پری دریایی بانمک داستان به تازگی پا به خشکی گداشته بود و هیچ آگاهی نسبت به زندگی انسان‌ها نداشت، هی جون جه (با بازی لی مین هو) یک جفت کفش زیبا به رنگ سبز زمردی به او هدیه داد که به یکی از پر سر و صدا ترین سکانس‌های این سریال تبدیل شد. این کفش‌ها که با رنگی سلطنتی و تزئیناتی نگین دار و پرزرق و برق طراحی شده بودند در پاهای شیم چونگ (با بازی جون جی هیون) بسیار برازنده و زیبا به نظر می‌رسیدند. در این سکانس وقتی لی مین هو مثل یک جنتلمن خم می‌شود و در پوشیدن کفش‌ها به جون جی هیون کمک می‌کند ذهن بیننده را به سمت شاهزاده، سیندرلا و سکانس معروف پوشیدن کفش شیشه‌ای می‌برد.

کفش‌های ماندگار کیدراما

این پری دریایی برخلاف آن که یک تازه وارد در دنیای انسان‌هاست، بسیار در لباس پوشیدن به سبک آن‌ها خوش سلیقه است. نشان به آن نشان که در طول سریال شیم چونگ را با استایل‌های شیک و جذاب بی شماری می‌بینیم. او حتی وقتی از کفش‌های لنگه به لنگه استفاده می‌کند، طوری به نظر می‌رسد که انگار از قصد کفش‌هایش را لنگه به لنگه پوشیده است. آن بوت‌های منگوله‌دار نیز حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارند. به نظر می‌رسد شیم چونگ بسیار جسور است و ترسی از انتخاب استایل‌های متفاوت و پرریسک ندارد.

کفش‌های ماندگار کیدراما

«سیندرلا و چهار شوالیه»

در به یاد ماندنی‌ترین سکانس این سریال کانگ هیون مین علی رغم علاقه اش به اون ها وون به او توصیه می‌کند که احساسات واقعی خود را بروز دهد و به کانگ جی وون ابراز علاقه کند. در این سکانس غم انگیز اما دوست‌داشتنی کفش‌های جی وون قطعا چشمگیرترین بخش استایل اوست. پوشیدن این پاشنه‌بلندهای صورتی‌رنگ و جذاب می‌تواند به شجاعت کاراکتر برای اعتراف احساساتش اشاره داشته باشد.

کفش‌های ماندگار کیدراما

«پسران برتر از گل»

لی مین هو برخلاف دیگر نقش‌هایش که کاراکتر یک جنتلمن را دارد، در پسران برتر از گل بسیار مغرور و بی‌مراعات است. از آنجا که گو جون پیو در خانواده‌ای بسیار مرفه بزرگ شده، باور دارد که همه چیز را با پول به دست خواهد آورد. در همین راستا و برای اثبات عقیده‌اش هدیه‌های بسیار گران‌قیمتی را به گوم جاندی که در طول عمرش از هر تشریفاتی به دور بوده، تقدیم می‌کند. هدیه‌های پر زرق و برقی که شامل لباس‌، جواهرات و یک جفت صندل پاشنه دار جذاب است. اگرچه گوم جاندی هیچ یک از آن هدیه‌ها را نپذیرفت و همه آن‌ها را به گو جون پیو برگرداند اما نمی‌توان منکر زیبایی آن کفش‌های نگین‌دار شد.

کفش‌های ماندگار کیدراما

«باشگاه انتقام‌جویان» و «زن باوقار»

اولین نشانه‌ی ثروتمندی در کیدراماها استایل قیمتی و شیک است که از سر تا نوک پای کاراکترها را پوشانده. درست مثل کاراکترهای کیم هی سان و لی یو وون در کیدرامای «باشگاه انتقام جویان». هر سکانس با حضور آن‌ها به یک فشن‌شو تبدیل شده و اکثر آیتم‌های استفاده شده در استایلشان برند هستند.

کفش‌های ماندگار کیدراما

در یکی از سکانس‌های «زن باوقار»، کیم هی سان بوت‌های چرمی و ساق بلندی پوشیده که ترکیب آن با دامن کوتاهش یک استایل بی نقص را ساخته. البته بوت‌هایی که ساقی به این بلندی دارند می‌توانند ساده‌ترین استایل‌های زمستانه را به فشن‌ترین استایل تبدیل کنند.

در سکانسی از مجموعه «باشگاه انتقام‌جویان» لی یو وون یک کفش پاشنه‌دار سرمه‌ای پوشیده که رنگ خاص آن با پیراهنش ست است. آنچه این کفش‌ها را متفاوت کرده تزئینات براق و نگین دار روی آن است که در عین کلاسیک بودن، ظاهری مدرن و تجملاتی به کفش او بخشیده‌است.

«دختر و پسر قرن بیستم»

سا جین جین در این کیدراما نقش بازیگر مشهوری را ایفا می‌کند که فرقی ندارد جلوی دوربین باشد یا پشت صحنه؛ او همیشه ظاهرش را در بهترین حالت نگه می‌دارد. همین امر باعث می‌شود او را با استایل‌های ترندی و جذاب بی‌شماری ببینید که می‌توانند بهترین منبع الهام شما برای ساخت استایل‌هایتان باشد. کفش‌های هان یه سول در این سریال بسیار خاص به نظر می‌رسند. از کفش های پاشنه بلند کلاسیک گرفته تا نیم‌بوت‌های دلربای ورنی که با سلیقه‌ی هر خانم خوش استایلی جور است.

کفش‌های ماندگار کیدراما

«منشی کیم چشه؟»، «دبلیو» و «گابلین»

تا اینجا هر چه گفته شد درباره‌ی کفش‌های زنانه بود اما باید گفت که اوپاهای کره‌ای نیز در انتخاب کفش بسیار خوش‌سلیقه‌اند. این روزها شاهد استایل‌های به روز شده از سبک کلاسیک مردانه هستیم و مردان کره‌ای در پوشیدن این استایل‌ها همیشه پیش‌قدم هستند. مدتی است که کفش‌های رویه بلند و قدیمی مردانه کنار گذاشته شده و کالج‌های چرمی جای آن‌ها را گرفته‌اند، درست مثل کفش‌های جن خوشتیپ سریالِ گابلین و یا کالج‌های شیک رئیس لی در سریال «منشی کیم چشه؟».

کفش‌های ماندگار کیدراما

بعد از کالج‌ها می‌توان به کفش‌های نیمه‌رسمی و لژدار چرمی و یا صندل‌های مردانه اشاره کرد که  توسط سلبریتی‌های کره‌ای بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. این سبک کژوال از کفش‌های چرمی را می‌توانید در استایل‌های لی جونگ سوک در سریال «دبلیو» و یا استایل لی مین هو در سریال «افسانه ی دریای آبی» ببینید.

«دبلیو» و «وارثان»

نباید جای کفش‌های کاپلی را در این لیست خالی گذاشت. گاهی ممکن است ساده‌ترین استایل را انتخاب کنید اما وقتی آن را با فرد دیگری به اشتراک می‌گذارید صدها برابر جذاب‌تر به نظر می‌رسید، به همین دلیل است که استایل‌های ست بسیار چشم‌گیر به نطر می‌رسند. در سکانسی از سریال وارثان کیم تان (با بازی لی مین هو) و چا اون سانگ ( پارک شین هه) کفش‌های اسپرت صورتی‌رنگی به پا دارند که نا خودآگاه لبخند را به لب تماشاچی می‌آورد. یکی دیگر از استایل های کاپلی و عاشقانه‌ی معروف در دنیای کیدراما نیز متعلق به سریال «دبلیو» است.

کفش‌های ماندگار کیدراما

کدام‌یک از این کفش‌ها جذاب‌تر به نظر می‌رسند؟

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :