حنانه طلا در
14,237

باورتان نمی‌شود این بازیگران زن کره‌ای اینقدر قدبلند باشند؛ بلندترین بازیگران کی دراما

باورتان نمی‌شود این بازیگران زن کره‌ای اینقدر قدبلند باشند؛ بلندترین بازیگران کی دراما

این روزها که کیدراماها در سراسر دنیا محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، بازیگرانشان نیز به شهرت زیادی رسیده‌اند. این ستارگان نه تنها به دلیل استعدادشان در بازیگری و چهره های جذابشان بسیار مورد توجه طرفداران قرار می‌گیرند، بلکه از آنجا که قد بلند یکی از مهم ترین استانداردهای زیبایی در کره‌ی جنوبی است، برخی از این بازیگران همه چی تمام محسوب می‌شوند.

single_content ad banner

بازیگران قد بلند کره

طبق استانداردهای زیبایی در کره، قدِ بلند معیار قابل توجهی در سنجش زیبایی است و بانوانی با قد ۱۶۵ و بیشتر در لیست زنان قد بلند قرار می گیرند. آیا می دانید کدام زنان مشهور کیدراما دارای این مولفه هستند؟

در ادامه لیست قدبلند ترین ستارگان زن کیدراما قرار دارد.

لی دا هی

لی دا هی با قد ۱۷۶ سانتی متر در صدر لیست قرار دارد. این درحالی است که متوسط قد بانوان کره ای ۱۶۱ سانتی متر است.

این بازیگر با استعداد در سریال های جذابی مانند «زیبایی درون» و یا «جزیره» ایفای نقش کرده است.

بازیگران قد بلند کره

لی سونگ کیونگ

لی سونگ کیونگ، بازیگر نقش چا اون جه در سریال «دکتر رمانتیک» است. او یکی از مشهور ترین ستارگان زن کره‌ای به شمار می آید و از محبوبیت بالایی برخوردار است. لی سونگ کیونگ با قد ۱۷۵ سانتی متر از جمله زنان قد بلند کیدراما به شمار می‌آید.

علاوه بر سریال دکتر رمانتیک می توانید او را در سریال هایی مانند «وزنه بردار کیم بوک جو» و «ستاره های دنباله‌دار» ببینید.

بازیگران قد بلند کره

چوی جی وو

چوی جی وو، بازیگر ۴۸ ساله، به عنوان یکی از زیباترین زنان کره‌ای شناخته می شود و با قد ۱۷۴، در جایگاه سوم این لیست قرار می‌گیرد. او را می توانید در سریال «وسوسه» و یا «خدمتکار مشکوک» تماشا کنید.

بازیگران قد بلند کره

لی نایونگ

این بازیگر جذاب با قد ۱۷۳ یکی دیگر از زنان قدبلند کیدراماست. لی نایونگ را می توانید در جدید ترین سریالش به اسم «یک روز مرخصی» و یا سریال «عشق یک کتاب پاداش است» با بازی در کنار لی جونگ سوک ببینید.

بازیگران قد بلند کره

جون جی هیون

این بازیگر محبوب را ممکن است با نقش پری دریایی در سریال «افسانه ی دریای آبی» به یاد آورید. قد او ۱۷۳ سانتی متر است و نه تنها جزو قد بلندترین زنان کیدراما است بلکه جزو گران قیمت ترین بازیگران زن نیز به شمار می ورد.

از دیگر سریال های محبوب جون جی هیون می توان به «تو از ستاره‌ها اومدی» با بازی در کنار کیم سوهیون اشاره کرد.

بازیگران قد بلند کره

هان هیو جو

هان هیو جو، بازیگر ۳۶ ساله که به دلیل بازی در سریال «دونگ یی» در کشور ما شناخته می‌شود. این بازیگر با قد ۱۷۲ یکی دیگر از زنان قد بلند کیدراماست.

از دیگر نقش آفرینی های هان هیو جو میتوان به سریال هایی مانند «شادی» و «دبلیو» که هردو جزو موفق ترین کیدراماهای دهه اخیر هستند، اشاره کرد.

بازیگران قد بلند کره

گونگ هیو جین

گونگ هیو جین با قدی ۱۷۲ سانتی متری در این لیست قرار می گیرد. او در ژانر کمدی شهرت بسیاری کسب کرده و سریال هایی مانند «پاستا» یا «متشکرم» جزو محبوب ترین آثارش در کشور ما به شمار می‌رود.

هیو جین همچنین در سریال «وقتی کاملیا شکوفه می دهد» نقش آفرینی کرده است که به موفقیت خوبی دست یافت.

بازیگران قد بلند کره

شین هه سان

بازیگر محبوب سریال کمدی «آقای ملکه» با قد ۱۷۲ در جایگاه بعدی این لیست قرار می‌گیرد. شین هه یکی از محبوب ترین بازیگران زن کره ی است و سریال های او در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. از دیگر آثار شین هه می‌توان به کیدرامای «هنوز ۱۷» یا «آخرین ماموریت فرشته : عشق» اشاره کرد.

بازیگران قد بلند کره

چوی سویونگ

سویونگ که به عنوان یکی از اعضای گروه کیپاپی گرلز جنریشن از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار بود، بعد از ورود به بازیگری در سال ۲۰۱۲ با استقبال خوبی از سوی طرفدارانش رو به رو شد. او با سریال «بیمارستان سوم» حرفه ی بازیگری را آغاز کرد و تا امروز در سریال های موفق بسیاری از جمله «اگر تو مرا آرزو کنی» با بازی در کنار جی چانگ ووک، نقش آفرینی کرده است.

قد سویونگ۱۷۲ سانتی متر است و نه تنها جزو قد بلند ترین بازیگران زن کره ای است؛ بلکه جزو قد بلند ترین آیدل‌های زن کیپاپ به شمار می ‌رود.

بازیگران قد بلند کره

نانا

ایم جین آه که با لقب «نانا» شناخته می شود یکی از اعضای گروه کیپاپی «after school» است. نانا از سال ۲۰۱۵ وارد حرفه ی بازیگری شد و این روزها بیشتر به عنوان بازیگر فعالیت دارد.

قد نانا ۱۷۱ سانتی متر است و جزو قدبلند ترین سلبریتی های زن کره ای است. او با بازی در سریال هایی مانند «همسر خوب» و «عدالت» به موفقیت خوبی در دنیای بازیگری دست یافت.

بازیگران قد بلند کره

قد بازیگر مورد علاقه ی شما چقدر است؟



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :