نگار پورجواد در
1,446

کاترین دنو؛ اسطوره زیبایی که فستیوال کن تنها با او معنا پیدا می‌کند!

کاترین دنو؛ اسطوره زیبایی که فستیوال کن تنها با او معنا پیدا می‌کند!

وقتی صحبت از انواع مراسم و فرش قرمز می‌شود، همواره توجه‌های بسیاری به سمت لباس‌ها، جواهرات، آرایش و سبک استایل شرکت‌کنندگان معطوف می‌شود. در این مطلب نیز تصمیم گرفتیم استایل کاترین دنو، بازیگر زیبای فرانسوی را در تاریخ فرش قرمز بررسی کنیم و برخی از بهترین استایل‌های او را با هم ببینیم.

کاترین دنو در جشنواره کن 2023، شیک و امروزی

جشنواره کن از جمله مهم‌ترین مراسم‌هایی است که در آن افراد معروف و محبوب و سلبریتی‌ها حضور پیدا می‌کنند و صحبت‌های زیادی پیرامون استایل و سبک پوشش، آرایش، اکسسوری و… آن‌ها مطرح می‌شود. در این تصویر که مربوط به جشنواره کن 2023 است و در اردیبهشت 1402 برگزار شد، کاترین دنو را با استایلی زیبا از ترکیب رنگ‌های سرمه‌ای و نقره‌ای می‌بینیم.

کاترین دنو در فرش قرمز

ازآنجایی‌که در سال‌های اخیر پیراهن‌های آستین‌دار بیشتر از قبل موردتوجه قرار گرفته‌اند، می‌توان پیراهن سرمه‌ای و نقره‌ای کاترین دنو در جشنواره فیلم کن 2023 را جزو ترندهای اخیر در نظر گرفت.

هماهنگی رنگ کفش و پیراهن و همچنین هماهنگی رنگ یقه و کیف‌دستی کاترین دنو هارمونی زیبایی به ترکیب استایل او بخشیده است.

کاترین دنو در فرش قرمز

بررسی استایل کاترین دنو در فستیوال کن 2021

کاترین دنو با توجه به سابقه کاری و مدت زمان زیادی که در بازیگری فعالیت دارد تا کنون در فرش قرمزهای زیادی شرکت کرده است. این عکس که مربوط به حضور او در فستیوال کن 2021 است یکی دیگر از استایل‌های زیبای او را با رنگ مشکی به نمایش گذاشته است.

کاترین دنو در فرش قرمز

مشکی رنگ بسیار شیک و امنی برای انواع لباس‌ها، مراسم‌ها و اندام‌هاست و به همین دلیل بسیاری از افراد هنگام خرید علاقه زیادی به رنگ مشکی نشان می‌دهند.

در اینجا نیز کاترین دنو را با پیراهن بلند مشکی با طرح‌های سایه‌دار مشاهده می‌کنیم که او را بسیار باپرستیژ و شیک جلوه می‌دهد.

همچنین گردن‌بند بسیار شیک او به دلیل کنتراست رنگی زیاد با رنگ مشکی به زیبایی در استایلش خودنمایی می‌کند و ترکیب آن با رنگ زرد کیف، نشان می‌دهد که کاترین دنو به دیزاین کردن استایلش در جشنواره فیلم کن  2021 اهمیت زیادی داده است.

مشخصاً در این استایل بخش زیادی از توجه به گردن‌بند و کیف کاترین دنو معطوف می‌شود و تمرکز زیادی بر این دو المان قرار دارد.

کاترین دنو در فرش قرمز

فستیوال کن 2017 و حضور کاترین دنو

پیراهن یقه‌هفت مشکی و قرمز و شال سفید سومی استایلی است که از کاترین دنو بر روی فرش قرمز جشنواره کن با هم بررسی خواهیم کرد. همین‌طور که در تصاویر مربوط به فرش قرمز جشنواره کن 2017 می‌بینیم او از ترکیب مشکی، قرمز و سفید برای ست‌کردن استایل خود استفاده کرده است. البته نباید از هماهنگی و هارمونی زیبای کمربند و کیف او نیز غافل شد.

کاترین دنو در فرش قرمز

بادقت بیشتر در استایل کاترین دنو متوجه جزئیات زیبایی در پوشش و آرایش او می‌شویم.

هماهنگی رنگ ناخن‌ها، نگین انگشتر  و رنگ دستبند با قسمت قرمز پیراهن و همچنین گوشواره‌های نقره‌ای زیبا و شکیل او که همرنگ با کیف و کمربند او باعث شده که در تمام استایل او همه چیز دست‌به‌دست هم بدهند.

کاترین دنو در فرش قرمز

 

اما در روز دیگری از جشنواره کن 2017 کاترین دنو کت و دامنی با ترکیب رنگ‌های سبز کله غازی و طلایی را انتخاب کرده است که او را مانند یک زن سیاست‌مدار و قدرتمند جلوه می‌دهد.

کاترین دنو در فرش قرمز

همچنین گوشواره و انگشتر زیبای او در این استایل نیز جزو مواردی است که نمی‌توان به‌سادگی از آن‌ها گذشت و حرفی راجع بهشان نزد!

کاترین دنو در فرش قرمز

کاترین دنو در جشنواره ونیز 2022، قدرتمند و باشکوه

اما در استایل بسیار شیک دیگری که خود من عاشق آن هستم، کاترین زیبا را در پیراهنی تماماً قرمز و ساده می‌بینیم که به طرز شگفت‌آوری شیک و دوست‌داشتنی جلوه می‌کند.

نقره‌ای از جمله بهترین رنگ‌هایی است که می‌توان آن را با  قرمز ترکیب کرد و بدون شک یکی از بهترین استایل‌های قرمز و نقره‌ای را می‌توانیم استایل کاترین دنو روی فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز 2021 بدانیم.

کاترین دنو در فرش قرمز

کیف و کفش نقره‌ای رنگ کاترین دو با مرواریدکاری سفید، قطعاً بهترین انتخاب او برای تکمیل استایل قرمز رنگش در این فرش قرمز بوده است.

همچنین ناخن‌های قرمز رنگ را هم می‌توان به‌نوعی امضای کاترین دنو در تمام استایل‌هایش دانست؛ چرا که در اکثر استایل‌های اخیر او این رنگ را برای ناخن‌هایش انتخاب کرده است.

استایل کاترین دنو در 71 امین جشنواره فیلم ونیز

اما استایل کاترین دنو در 71 امین جشنواره فیلم ونیز را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین استایل‌های او در تمام مراسم‌های فرش قرمز دانست.

کاترین دنو در فرش قرمز

با اینکه کاترین دنو بیشتر لباس‌هایی رسمی را برای این‌گونه مراسم‌ها انتخاب کرده است؛ اما در این جشنواره همان‌طور که می‌بینیم او پارچه‌های آهاردار و پرزرق‌وبرق را کنار گذاشته و پیراهنی مشکی با گل‌های رنگارنگ به تن کرده است.

این استایل کاترین دنو در فرش قرمز جشنواره کن را می توان یکی از صمیمی ترین و راحت ترین استایل های او در فرش قرمز محسوب کرد.

همچنین خبری از کیف‌های دستی گران‌قیمت نیست و او به ساده‌ترین حالت در این مراسم حضور پیدا کرده است.

بررسی پوشش کاترین دنو در 2019

اما برای آخرین استایل به سراغ فرش قرمز جشنواره ونیز 2019 می‌رویم. جایی که کاترین دنو مثل بسیاری از سال‌های قبل رنگ مشکی را برای لباس خود و به‌عنوان رنگ اصلی استایلش انتخاب کرده است.

کاترین دنو در فرش قرمز

پیراهن گیپور و دکمه‌دار کاترین دنو حسی صمیمی و نیمه‌رسمی را می‌دهد و نمی‌توان این استایل را در کنار استایل‌های پرتجمل و شیک او، مانند ونیز 2022 قرار داد.

همچنین استفاده از گوشواره‌های حلقه‌ای قهوه‌ای نیز از تجملاتی بودن این استایل بسیار کم می‌کند.

اما همچنان که می‌بینیم جزئیات زیبایی مانند هماهنگی رنگ ساعت و رنگ انگشتر در این ترکیب نیز خودنمایی می‌کند و نشان می‌دهد او به انگشترهای بزرگ و نگین‌دار و ست‌کردن آن‌ها با سایر اجزای استایلش علاقه زیادی دارد و حتی در استایل‌هایی که زیاد موردتوجه نیستند نیز به این جزئیات توجه می‌کند.

مختصری در مورد کاترین دنو

کاترین دنو، بازیگر زیبای فرانسوی که فعالیت‌هایی مانند خوانندگی و تهیه‌کنندگی نیز در کارنامه خود دارد، متولد اکتبر سال 1943 است. او دوران درخشانی در بازیگری داشته است و با کارگردانان بزرگی همچون رومن پولانسکی نیز کار کرده است. کاترین دنو در سال‌های زیادی نامزد جوایز مختلف بازیگری بوده و توانسته جوایزی همچون جایزه سزار، خرس طلایی برلین و نخل طلای یک عمر بازیگری را دریافت کند.

او در حال حاضر 80 سال سن دارد و آخرین فیلم او the truth  نام دارد که در 2019 پخش شده است.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :