مصی روشن در
1,456

نگاهی به کمد لباس بازیگری که زیباترین چهره را بین بازیگران ایرانی دارد!

نگاهی به کمد لباس بازیگری که زیباترین چهره را بین بازیگران ایرانی دارد!

مینا ساداتی، بازیگر و همسر بابک حمیدیان (بازیگر) است. او متولد کاشان است و چهار دهه و دو سال زندگی را پشت سر گذاشته است. زیبایی و خوش پوشی او و البته تناسب اندامی که دارد این امکان را برایش ایجاد کرده تا در دنیای مد هم وارد شود. پیش از این درباره این وجه زندگی مینا -مدل بودن-، نوشته‌ایم و کافی است نامش را جست و جو کنید تا در این باره حسابی اطلاعات بدست بیاورید.

single_content ad banner

استایل مینا ساداتی

اما خارج از دنیای بازیگری و مد هم، مینا ساداتی، سبک و استایلی در پوشش  مانند هر شخص دیگری دارد. مطلبی که خواهید خواند درباره همین موضوع است. اینکه او به چه لباس‌هایی بیشتر علاقه دارد و با چه پوششی راحت‌تر است و رنگ محبوبش چیست و…

وقتی زیبایی در سادگی جا می‌گیرد

این بازیگر نمونه‌ای بسیار مشخص از همنشینی سادگی و زیبایی است. سادگی که هم در پوشش رعایتش می‌کند و هم در نحوه آرایشی که اگر نگوییم همیشه، اما بیشتر وقت‌ها دارد. رژهای کالباسی، صورتی، کرم از رنگ‌های مورد علاقه او هستند.

استایل مینا ساداتی

موهایی که در قسمت جلوی سر به سمت بالا، بدون کشیدگی و کمی‌پوش با رنگ طبیعی‌شان جلوه‌گری می‌کند، که در این سال‌ها رشته‌های سفیدش بیشتر شده، عامل دیگری بر سادگی و زیبایی است که از او یک چهره کلاسیکِ دوست داشتنی می‌سازد.

استایل مینا ساداتی

سبکی هم که برای آرایش چشمانش انتخاب می‌کند بسیار ساده و محو است چه با مداد و چه با سایه و بیشتر هم سعی می‌کند که به چشم‌های زیبای‌اش کشیدگی بیشتری ببخشد.

طرفدار عینک به شرط کائوچویی بودن

مینا ساداتی در استایل خودش از یک اکسسوری کاملا هدفمند و کاربردی برای ایجاد یک شخصیت ویژه استفاده می‌کند و آن هم چیزی نیست به جز: «عینک»

استایل مینا ساداتی

استایل مینا ساداتی

عینک‌هایی که به نظر می‌رسد شرط اول‌شان کائوچویی بودن است و هم شامل عینک‌های طبی و هم آفتابی مینا می‌شود.

استایل مینا ساداتی

استایل مینا ساداتی

شاید بسیاری از ما ضعف بینایی داشته باشیم اما در مراسم خاص و رسمی ترجیح بدیم یا قید عینک را بزنیم و یا با لنز برویم، اما این کاری است که خانم ساداتی نشان داده به روش دیگری استفاده کرده تا استایل شخصی برای خودش بسازد.

او با عینک‌های طبی متفاوت چهره‌های متفاوتی برای خودش می‌سازد و حتی در عکس‌ها از عینکش برای ایجاد یک ژست طبیعی استفاده می‌کند.

استایل مینا ساداتی

درست است که عینک می‌تواند سن ما را بالاتر نشان دهد و مزاحمی برای آرایش ما به حساب بیاید اما از طرف دیگر به ما شخصیتی جدی با پوزیشنی رسمی و بالغ می‌تواند ببخشید که خب برخی با داشتن آن، احساس خوبی دارند.

جزییات دیدنی، جزییات نشان دادنی

گوشواره سن و سال نمی‌شناسد و احساس زن و زنانگی را تقویت می‌کند. این اکسسوری بسته به فرم صورت، می‌توانند صورت ما را پهن، لاغر، بلند یا چاق نشان دهند و اصل وجودی‌اش هم بر «جذاب به نظر رسیدن» بنا شده است.

استایل مینا ساداتی

گوشواره یکی از اکسسوری‌های مورد علاقه مینا ساداتی، است که هم نمایان بوده و هم به نظر می‌رسد به عمد آن‌ها را نمایش داده است. با نگاهی به مدل انتخابی او می توانیم بگوییم گوشواره‌های او بیشتر دارای ساختی ظریف اما اندازه بزرگ، متوسط و آبشاری است. گوشواره‌هایی که از هنر ایرانی ایده گرفته اند.

استایل مینا ساداتی

دوستدار رنگ اما حکومت مشکی و سرد

مینا از جمله کسانی است که به رنگ مشکی در این سال‌ها علاقه زیادی نشان داده است و در بسیاری از مراسم و جشن‌ها با این رنگ لباس به صورت مونوکروم ظاهر شده است.

استایل مینا ساداتی

البته گاهی هم آن را با رنگ‌های دیگر مانند طوسی یا زرد، ترکیب کرده اما همچنان در این استایل مشکی حرف اول را می‌زده است.

استایل مینا ساداتی

استایل مینا ساداتی

داشتن شَم متفاوت بودن

در نهایت اینکه همیشه برای اینکه سبک پوشش متفاوتی داشته باشیم، تصور می‌کنیم که باید تقاوت‌های خیلی زیاد و بزرگی را ایجاد کنیم، اما این درست نیست. برای متفاوت بودن می‌توانید به سبک مینا ساداتی، با مانتو و شلوارتان مانند یک کت و شلوار رفتار کنید و جلیقه بپوشید.

استایل مینا ساداتی

می‌توانید با یک جوراب سرخابی قرمز، خودتان را به شکار دوربین‌ها تبدیل کنید.

استایل مینا ساداتی

می‌توانید کیفی را انتخاب کنید که بند آن، شبیه متر خیاطی است.

استایل مینا ساداتی

و یا می‌توانید در دنیای جراحی‌های زیبایی و استایل‌های سفارشی، خودتان باشید. خودِ ساده و خودی که زیبایی خاص خودش را دارد.

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :