نسیم بهاری در
3,588

درخشان‌ترین دختر هالیوود؛ بهترین لباس‌های داکوتا جانسون

درخشان‌ترین دختر هالیوود؛ بهترین لباس‌های داکوتا جانسون

داکوتا جانسون، بازیگر مطرح و محبوب هالیوود، فرزند ملانی گریفیث و دان جانسون می‌باشد و به لطف والدین مشهور خود سابقه‌ای طولانی در حضور روی فرش قرمز دارد. این هنرپیشه جذاب، چهره‌ای عروسکی و استایلی دلربا دارد و فیلم‌های بسیاری به واسطه هنر و استعداد او موفق به درخشش شده‌اند. هرچند او همیشه استایلی آراسته دارد و فکرشده در اجتماع حضور می‌یابد اما ما قصد داریم تنها چند مورد از بهترین استایل‌های داکوتا جانسون را در اینجا مرور کنیم و از آنجایی که زیباترین لباس‌های داکوتا جانسون عموما مربوط به رویدادهایی رسمی چون فرش قرمز و مراسمی از این قبیل است؛ ما هم از بین آن‌ها چند مورد را انتخاب کردیم. استایل‌های رسمی داکوتا در دنیای مد و فشن امتیازی بالا می‌گیرد و مورد پسند علاقه‌مندان به صنعت مد است؛ در ادامه همراه ما باشید تا با سبک استایل برازنده جانسون بیشتر آشنا شوید.

single_content ad banner

استایل داکوتا جانسون

پیراهن داکوتا جانسون در مهمانی بعد از اسکار 2022

در ونیتی فر 2022 داکوتا جانسون با این پیراهن گوچی دنباله‌دار که با پرهایی زیبا، پولک‌هایی چشمک‌زن و منجوق‌های ظریف تزئین شده بود و آستین‌هایی حجیم داشت؛ ظاهر شد. این پیراهن زیبا از کلکسیون لباس‌های بهار 2022 الساندرو میلکه بود. وقتی صحبت به آرایش داکوتا جانسون می‌رسد؛ آنقدر محشر است که حرفی برای گفتن نمی‌ماند و در اینجا رژ لب و گونه‌های براق جانسون درخشش جواهرات کار شده بر روی لباسش را تکمیل کرده بود.

استایل داکوتا جانسون

استایل پر زرق و برق داکوتا جانسون 2021

در فرش قرمز 2021 داکوتا جانسون با این لباس پر زرق و برق برند گوچی درخشید. او آرایشی جذاب داشت و موهای براقش را حالت داده و آن‌ها را رها گذاشته بود. هرچند داکوتا در سالیان متمادی برای استایل‌های رسمی‌اش از برندهای بیشماری استفاده کرده اما وفاداری او به برند گوچی، مقوله‌ای دیگر می‌باشد و میزان ارادت جانسون به این برند بر همگان اثبات شده‌است. این پیراهن از آن دست لباس‌هایی است که برازنده مراسم مهمی همچون فرش قرمز است و چون پارچه‌ای شفاف دارد؛ تنها افرادی که اندامی کاملا فیت و اعتماد به‌نفسی درخور دارند؛ حاضر به امتحان و پذیرفتن ریسک‌های احتمالی می‌شوند اما رنگ آن از نکات مثبت دیگر این لباس است؛ چرا که رنگ‌های نود طرفداران زیادی دارند و به همه رنگ پوستی می‌آیند. از طرف دیگر تزئینات کریستالی شکل آن، استایل او را دیدنی‌تر می‌کند و به لوکس و خاص نمایان شدن آن کمک می‌کند.

استایل داکوتا جانسون

پیراهن داکوتا جانسون 2021

به نظر می‌رسد داکوتا به لباس‌های کار شده و براق علاقه زیادی دارد و این ویژگی او از مادرش، ملانی گریفیث، به او منتقل شده‌است. مانند بسیاری از لباس‌های درخشان دیگر داکوتا روی این پیراهن شیک و دخترانه او هم با جواهراتی ظریف کار شده که به آن جلوه‌ای الگانت و جذاب می‌دهد. کفش‌های زیبای طلایی او هم ظرافت او را تکمیل کرده بود. قسمت شانه لباس هم مدلی داشت که اقتداری جذاب به این هنرمند موفق و جذاب می‌داد. این استایل داکوتا جانسون بسیار موقر بوده و آستین‌های پیراهن سفارشی او با پرهای شترمرغ تزیین شده‌بود. به نظر شما اگر این پرها نبودند؛ این پیراهن زیباتر می‌شد یا همین طرح آن جذاب است؟

استایل داکوتا جانسون

شاهزاده خانم گوچی 2020

بارها داکوتا را با لباس برند گوچی دیده‌ایم و پایبندی او به این برند موضوع جدیدی نیست اما این لباس با همه آن‌ها فرق می‌کند و داکوتا با تدارک دیدن این استایل با آن تاج پرآذین و درشت شاهزاده خانم گوچی نامیده شد. روی این لباس بنفش رنگ جانسون نقش یک قلب قرمز خونین وجود داشت که لباس رمانتیک او را کمی دارک کرده بود و برخی به آن انتقاد کرده و برخی آن را تحسین کرده‌بودند. در اینجا هم داکوتا به چتری‌های نمادین زیبایش وفادار ماند و باقی موهایش چون امواجی زیبا بر اطراف شانه‌هایش ریخته بودند. داکوتا برای آرایشش سایه چشمی صورتی و رژ و رژگونه ملایم و هماهنگ با آن را استفاده کرده‌بود.

استایل داکوتا جانسون

 

پیراهن شاین قرمز 2019

اینکه کسی در انتخاب لباس‌ها و اکسسوری‌ها خوش‌سلیقه باشد؛ خیلی خوب است اما از آن بهتر و واجب‌تر این است که تیپ خودش را خوب بشناسد و بداند چه لباس‌هایی بر تنش می‌نشید؛ استایل‌های داکوتا جانسون گواه این است که او بر این موضوع تسلط پیدا کرده و البته استایلیست حرفه‌ای داکوتا هم در این مقوله نقش پررنگی را ایفا کرده‌است. برای مثال به این پیراهن کوتاه داکوتا جانسون نگاه کنید که چقدر مناسب اوست و رنگش به چهره او رنگ و رویی تازه بخشیده‌است. این مینی پیراهن شاین و پولک‌دار داکوتا کاری از طراحی‌های اسلیمان است که با صندل‌های جوزپه نازوتی و گوشواره‌های فوق‌العاده او استایلی محشر و به‌یادماندنی را ساخته‌بود.

استایل داکوتا جانسون

استایل ملیح و دلربای داکوتا جانسون 2017

این پیراهن زیبای داکوتا جانسون باز هم از برند گوچی است و رنگ صورتی خاص آن کاملا مناسب چهره جذاب و رنگ پوست اوست. اینبار داکوتا چتری‌های نمادین خودش را از صورتش کنار زده و شنیون ساده اما شیکی دارد. در مورد آرایش او هم می‌توان گفت رنگ رژ لب او برعکس رنگ ملیح پیراهنش تند و آتشین است و تضادی تماشایی به استایلش بخشیده‌است. علاوه بر جواهردوزی‌های خوش‌طرحی که در سراسر لباس او کار شده‌بود؛ در قسمت شانه‌ها هم جواهردوزی‌های شکیلی که دلنشین بودند؛ زیبایی لباس او را دو چندان کرده و داکوتا همچون ملکه‌ای پرنفوذ و تاثیرگذار در این استایل می‌درخشد. باید به این نکته اشاره کرد که در خیلی از استایل‌های جانسون تزیینات و مدلی در قسمت شانه کار شده‌است که توجه را به موها و آرایشش هم جلب می‌کند. به نظر شما این لباس زیباترین لباس داکوتا جانسون نیست؟

استایل داکوتا جانسون

پیراهن سفید و جذاب داکوتا جانسون 2015

جانسون که از 6 سالگی در کنار پدر و مادرش در فرش قرمزها شرکت کرده به خوبی در مورد نحوه حضور و آماده شدن برای اینجور رویدادها تبحر دارد. او که ستاره‌ای بزرگ در دنیای بازیگری است؛ بعد از اثبات هنر و استعداد خارق‌العاده‌اش در بازیگری، به عنوان یکی از ثابت‌ترین بازیگران مد هم شناخته شده که استایل‌هایی تحسین‌برانگیز او زبانزد هستند. استایلیست او یانگ می‌گوید ” ما لباس‌های فرش قرمز خسته‌کننده را دوست نداریم. داکوتا بدنی شگفت‌انگیز دارد و می‌تواند هر مدل لباسی را بپوشد؛ بنابراین ما دوست داریم استایل‌های متنوعی رو کنیم.”. این را در نظر داشته باشید که علی‌رغم استایل‌های متنوعی که از جانسون می‌بینیم؛ او ویژگی‌هایی را لحاظ می‌کند که استایلش را منحصربه‌فرد کرده و امضای شخصی اوست. به این پیراهن جذاب که یکی از زیباترین لباس‌های داکوتا جانسون است نگاه‌کنید؛ یک پیراهن ابریشمی برند دیور که با رژ لب قرمز کلاسیک و گردنبند الماس 42 قیراطی هری وینستون تکمیل شده، مسحور کننده نیست؟

استایل داکوتا جانسون

براق‌ترین استایل داکوتا جانسون 2015

داکوتا برای گلدن گلوب سال 2015 براق‌ترین استایل خودش را رو کرد. این لباس نقره‌ای داکوتا جانسون که سرتاسر آن با پولک پوشیده شده بود؛ از برند شانل بوده ونشان‌دهنده اوج علاقه او به درخشش در فرش قرمزها بود. همچنین این لباس کتی از جنس خودش داشت که این انتخاب را به او داده بود که پیراهن ماکسی را با کت و بدون کت امتحان نماید. جالب است که داکوتا حتی کیف و کفشش هم نقره‌ای انتخاب کرده بود تا یک استایل مونوکروم درخشان از خود به یادگار بگذارد. استایل مونوکروم یعنی استایلی که در آن فقط از یک رنگ یا تناژهای همان رنگ استفاده شود.

استایل داکوتا جانسون

سخن پایانی

همانطور که دیدید  استایل داکوتا جانسون به‌عنوان یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های سینما بی‌نظیر و محشر است. زیباترین لباس‌های داکوتا جانسون را با هم بررسی کردیم و دیدیم که او در پوشیدن ماهرانه هر لباسی بی‌نقص عمل می‌کند و اعتماد به‌نفسی ستودنی دارد که به او جسارت خلق استایل‌هایی نظیر شاهزاده‌ها را می‌دهد. زیبایی جانسون در کنار این ویژگی‌ها او را به یک نماد سبک مد تبدیل کرده که در فرش قرمزها درخششی غیر قابل انکار دارد. سبک استایل داکوتا جانسون چیزی بین یک زرق و برق هالیوودی و یک دختر معمولی است و تعادلی که استایلیست او بین این ویژگی‌ها برقرار کرده عالی به نظر می‌رسد و استایل شگفت‌انگیز او را شکل می‌دهد. نظر شما در مورد زیباترین لباس‌های داکوتا جانسون چیست؟ آیا استایل داکوتا جانسون را می‌پسندید؟

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :