مهفام میرزایی در
0

این مدل‌های لباس و آرایش را کنار بگذارید

این مدل‌های لباس و آرایش را کنار بگذارید

اگر با مفهوم ترند و مدل‌های جدید هر فصل آشنا هستید می‌دانید  که با گذشت هر فصل و سال، مدل‌های مختلفی از لباس‌ها وارد دنیای مد شده و مدل‌های دیگری از این عرصه خارج می‌شوند. اما ترندها محدود به لباس و اکسسوری نیست، در مورد موضوعات مختلفی بر اساس ترند تصمیم گیری می‌شود. در سال جدید این مدل‌های لباس و آرایش را کنار بگذارید تا خوش تیپ تر و به روزتر باشید.

1- جین‌های پاره

باید بگوییم اگر عاشق پوشیدن جین‌های پاره و ریش ریش هستید عمر این لباس‌ها به سر آمده است و بهتر است به جای اینکه با پوشیدن این جین‌ها نامرتب و نامعقول به نظر برسید مدل‌های ساده‌تر و شیک‌تر را امتحان کنید.

2- ریش

خبر خوش برای خیلی از خانم‌ها که ریش‌های بلند همسرانشان را دوست ندارند. آقایان وقت آن رسیده که ماشین اصلاح را بردارید و از شر ریش‌های بلندتان که سال گذشته مد بود خلاص شوید.

این مدل‌های لباس و آرایش را کنار بگذارید این مدل‌های لباس و آرایش را کنار بگذارید

3- پاشنه گوه‌ای

در مطالب قبلی هم گفتیم که پاشنه‌های گوه‌ای از مد افتاده اند و در هیچ مدل کفشی نباید استفاده شوند به ویژه کفش‌های اسپرت.

این مدل‌های لباس و آرایش را کنار بگذارید

4- تی شرت‌های طرح‌دار مردانه

در هر سنی که باشید این تی شرت‌ها انتخاب مناسبی نیستند و شما را سبک جلوه می‌دهند پس بهتر است از تی شرت‌های ساده‌تر با طرح‌های ساده یا بدون طرح استفاده کنید.

این مدل‌های لباس و آرایش را کنار بگذارید

5- پپلوم

پپلوم نوعی از برش لباس بالاتنه زنانه است که در قسمت پایین به صورت دامن جمع و گشاد می‌شود. این مدل نیز ظاهرا از مد افتاده است پس حتما آن را مد نظر داشته باشید.

این مدل‌های لباس و آرایش را کنار بگذارید

6- کانتور سنگین

کانتورهای عمیق و سنگین صورت که با کرم‌های مختلف انجام می‌شود و چهره را به چیزی مصنوعی تبدیل می‌کند از مد افتاده است و آرایش ملایم و سبک جایگزین آن شده است.

مطالب مرتبط:

1- کفش‌های شفاف مدل جدید تابستان

2- جدیدترین مدل بوت زنانه برای پاییز ۹۵

3- عینک آفتابی گربه ای برای خانم‌های خوش تیپ

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :