ساناز شمس در
0

۶ مدل کیف دستی زنانه برای پاییز

۶ مدل کیف دستی زنانه برای پاییز

کیف دستی زنانه یک اکسسوری شیک، راحت و کاربردی است که در هر شرایطی، از خرید گرفته تا مهمانی‌ها همراه شما خواهد بود. کیف دستی می‌تواند استایل شما را کامل کند و سبک اصلی که می‌پسندید را مشخص کند. اگر شما هم برای خریدهای شیک پاییزی آماده می‌شوید و در نظر دارید کیف جدیدی برای خود انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم نگاهی به ۶ مدل کیف دستی زنانه برای پاییز که چی بپوشم به شما پیشنهاد خواهد داد بیاندازید.

 

کیف‌های دستی طرحدار انتخاب خوبی برای پاییز امسال خواهند بود. طرح‌های پلنگی و پوست ماری از جمله مدل‌هایی هستند که می‌توانید انتخاب کنید.

۶ مدل کیف دستی زنانه برای پاییز

کوله پشتی‌ها هنوز هم در میان ما محبوبیت زیادی دارند، این مدل کیف‌‌ها هم راحت و کاربردی هستند و هم شیک و جذاب. به نظر می‌رسد این کیف‌ها در پاییز و زمستان امسال بیشتر از همیشه محبوب باشند. برندهایی همچون موسکینو، لویی ویتون و شنل تلاش می‌کنند تا طرح‌های باور نکردنی و بی‌نظیری از کوله پشتی‌ها  را برای هر سلیقه طراحی کنند.

رنگ‌های درخشان، پارچه‌های براق و گلدار، طرح‌های گرافیکی و گلدوزی روی کیف هم جزو کالکشن‌های برندهای معروف قرار گرفته بود.

۶ مدل کیف دستی زنانه برای پاییز

کیف‌های بزرگ و ساده ولی در عین حال ظریف و زیبا. این کیف همان طور که از اسمش پیداست بزرگ و جادار بوده و به صورتی دوشی یا دستی حمل می‌شود. این کیف‌ها مدل‌های مختلفی دارند که بنا به سلیقه و استایل خود می‌توانید مدل دلخواه خود را انتخاب کنید ولی داشتن یکی از آن‌ها ضروری است.

۶ مدل کیف دستی زنانه برای پاییز

کیف‌های دستی کوچک با بندی که به دور مچ پیچیده می‌شود نیز در فصل آینده محبوب خواهد بود. جزئیات غیر معمول و ظریفی مانند این مدل کیف‌ها به شما کمک می‌کند که یک ظاهر بی‌نظیر، شیک و مدرن ایجاد کنید.

۶ مدل کیف دستی زنانه برای پاییز

کیف های ست شده با لباس هم در فصل پاییز و زمستان امسال مورد توجه خواهند بود.

اگر کیف‌های کوچک ساده هم برای شما بزرگ هستند و معمولا چیز زیادی برای بیرون بردن به جز یک کیف پول و تلفن همراه ندارید می‌توانید از کیف‌های میکرو استفاده کنید که در مدل‌های جذاب طراحی و وارد بازار شده‌اند.

مطالب مرتبط:

۱- راهنمای مراقبت از انواع کیف

۲- کیف های ضروری برای پاییز

۳- چطور آویز چرمی کیف بسازید

۴- راهنمای خرید و انتخاب کوله پشتی مناسب برای مدرسه

mobile_sticky_top ad banner


دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :