شایسته عسگریان در
0

کفش‌های زنانه ترند سال ۲۰۲۰

کفش‌های زنانه ترند سال ۲۰۲۰

دنیای بدون کفش، دنیای زیبایی نیست. سالیان سال است که کفش با هدف محافظت از پا اختراع شده؛ اما از همان ابتدا نیز زیبایی کفش درنظر گرفته می‌شد؛ مثلا صندل‌هایی که از چوب مرغوب ساخته می‌شد یا بوت‌های چرمی که سال به سال، طول ساقشان افزایش پیدا می‌کرد و با استفاده از روغن‌های مخصوصی، آن را برق می‌انداختند. در دنیای امروز، کفش به‌عنوان یکی از مهمترین اکسسوری‌ها شناخته می‌شود و برخلاف قدیم، اکنون دیگر تنوع طرح و رنگ کفش‌های زنانه بسیار بیشتر از کفش‌های مردانه است. در این مطلب با کفش‌های زنانه ترند ۲۰۲۰ آشنا شوید.

 

مطالب مرتبط:

آیا حتما باید کیف و کفش را باهم ست کرد؟

با انواع کفش پاشنه بلند آشنا شوید

چگونه کفش قرمز بپوشم؟

راهنمای انتخاب و خرید کفش شیک برای مراسم عروسی

کفش‌های زنجیردار

از بهار ۲۰۲۰، زنجیر جای خودش را درمیان انواع کفش‌ها باز کرده؛ از صندل گرفته تا بوت و… این آیتم باعث جذاب‌تر و درخشان‌تر شدن کفش می‌شود. کفش‌های زنجیردار باتوجه به نوعشان برای موقعیت‌های مختلف مناسب هستند، اما به‌طور کلی اگر زنجیرهایشان بلند و بزرگ باشد، بیشتر به درد استایل‌های کژوآل می‌خورند و اگر زنجیرهای کوچک دارند، بیشتر مناسب استایل‌های رسمی هستند.

لوفر نسل جدید

نسل جدید لوفرها در راه آمدن به بازار است؛ از لوفرهای پاشنه‌بلند تا کفش‌های لوفر پشت‌باز.

این نوع کفش‌ها درواقع نوعی بازطراحی از لوفرهای قدیمی به‌شمار می‌آیند که ویژگی‌های جدید و مدرن‌تری دارند و مناسب استایل‌های کژوآل و اسمارت‌کژوآل هستند.

بوت‌های رنگارنگ

امسال بوت‌های بلند (تا زانو) راه خودشان را به خانه‌های مشتریان باز کرده‌اند، اما بوت‌های رنگی‌رنگی نیز آیتمی پرطرفدار هستند؛ از رنگ‌های زرد و نارنجی گرفته تا آبی و…

برندهای مختلفی از میومیو و گوچی گرفته تا مارک جیکوب، این نوع بوت‌ها را تولید می‌کنند.

کفش‌های بندی

کفشی که می‌توان گفت حدود ۱۵سال پیش بسیار در دنیای مد رایج بود و اکنون دوباره با طرح‌های متنوع و جدید بازگشته است. این نوع کفش‌ها را که اکثرا پشت‌باز و جلوباز هستند، می‌توان با پیراهن‌های تابستانی رنگی‌رنگی و گل‌گلی پوشید و بند آن را روی ساق پا به‌سمت بالا بست و استایلی تابستانی رقم زد.

لژ بسیار بلند

پس از اینکه مدت‌ها کفش‌هایی با پاشنه‌ها و لژهای کوتاه و به‌اصطلاح گربه‌ای مد بود، اکنون نوبت لژهای بسیار بلند رسیده است. این لژها برروی انواع کفش‌ها نصب می‌شود؛ از بوت گرفته تا صندل. اگر کمردرد دارید، بهتر است که قید این کفش‌ها را بزنید.

کفش‌های مینیمال

این روزها سبک مینیمال را می‌توان در هرجایی یافت؛ از دکوراسیون گرفته تا انواع استایل و لباس و اکسسوری و… این نوع کفش‌ها بخاطر سبکشان که طبق اسمشان بسیار ساده هستند و رنگشان نیز تک‌رنگ و یکدست و اغلب به رنگ‌های خنثی یعنی سیاه، سفید یا خاکستری است. این نوع کفش‌ها را هم می‌توان با استایل مینیمال و هم با لباس‌های رنگی‌رنگی و گل‌گلی ست کرد و تضاد ایجاد کرد.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :