پردیس بختیاری در
0

کت و شلوار زنانه؛ لباس محبوب ستاره‌های هالیوود

یکی از مدل لباس هایی که در پاییز امسال برای خانم ها مد شده، کت و شلوار می باشد. کت های دکمه دار با شلوارهای گشاد که به رنگ های مختلفی، از صورتی گرفته تا آبی و خاکستری، روانه بازار شده اند، به هر خانمی استایلی شیک و کلاسیک می دهد. ستاره های هالیوود از جمله افرادی هستند که به این ترند علاقه زیادی نشان دادند. در ادامه تصاویری از استایل ستاره ها را با کت و شلوار برایتان آورده ایم.

 

سیندی کرافورد سر تا پا صورتی به تن کرده است. او کت و شلوارش را به رنگ صورتی کمرنگ و پیراهن و کفشش را به رنگ صورتی پر رنگ انتخاب کرد. شما هم می توانید یک رنگ را انتخاب و تونالیته های مختلف آن را برای استایل تان به کار گیرید.

کارلی کلاوس، سوپرمدل معروف، برای هفته مد نیویورک استایلی به رنگ آبی کمرنگ را انتخاب کرد. اگر چه این رنگ به سادگی با رنگ های دیگر ترکیب می شود اما کارلی ترجیح داد که به یک تونالیته از آن که آبی کمرنگ است، پایبند باشد.

گویا کت و شلوار صورتی امسال طرفداران زیادی دارد. میشل کیگان هم در مراسم گلوبال اواردز لندن کت و شلوار صورتی اش را با کفشی نقره ای ست کرد.

اگرچه اما ویلیس هم کت و شلواری صورتی به تن کرده اما او با انتخاب پارچه ای متفاوت به استایلش تنوع داده است. شاید بد نباشد بدانید که پارچه مخمل یکی از ترندهای پاییز امسال می باشد.

کت و شلوار زنانه

اگر به کت و شلوارهای زنانه ای که امسال مد شده اند نگاه کرده باشید، خواهید دید که شلوارهای آنها برخلاف مدل های قبل، گشاد می باشند. کیت باسورث ترجیح داده که با استفاده از رنگ های مختلف به استایلش تنوع دهد.

کیت بلانشت رنگ های خنثی را به رنگ های جیغ ترجیح می دهد. او گلبهی روشن را برای کت و شلوار و کفشش انتخاب کرد. خوبی این رنگ آن است که به سادگی با رنگ های دیگر ست می شود. علاوه بر آن، به استایل تان ظرافت و زنانگی خاصی می بخشد.

کت و شلوار زنانه

رنگ لیمویی هم یکی دیگر از رنگ هایی است که کیت بلانشت آن را به تن کرده است. این رنگ بیشتر برای تابستان مناسب می باشد و بهترین گزینه برای ست کردن با آن، رنگ سفید است.

کت و شلوار زنانه

آیا تا به حال به کت و شلوار جین فکر کرده اید؟ میلی مکینتاش با این استایلش، ثابت کرد که این پارچه جین برای کت و شلوار هم انتخاب مناسبی خواهد بود.

یکی از رنگ های ملیحی که به استایل شما شادابی می بخشد، رنگ آبی فیروزه ای است. اما ویلیس با این رنگ تمام چشم ها را روی فرش قرمز به سمت خود جذب کرده است.

رنگ قرمز هیچگاه از مد نمی افتد، به خصوص اگر پای لباس زنانه در میان باشد. شما می توانید برای میهمانی های شبانه تان، یک دست کت و شلوار قرمز به تن کنید. این رنگ در کنار مشکی، همیشه جذابیت خاصی دارد.

کت و شلوار زنانه

میشل اوباما پا را در انتخاب کت و شلوار فراتر گذاشته و به جای کت و شلواری ساده از پارچه های طرحدار استفاده کرده است. اگر شما هم جسارت پوشیدن همچین طرح هایی را دارید، درنگ نکنید.

جی جی جدید، سوپرمدل معروفی که همیشه در صف اول مد و فشن قرار دارد نیز به این ترند سال علاقه نشان داد. او این مدل لباس را برای یک مراسم عروسی به تن کرد.

کایا گربر، مانکن آمریکایی، یک کت و شلوار خاکستری گشاد را در کنار بلوز و کفشی به رنگ مشکی به تن کرده است. اگر شما هم اندام لاغری دارید، می توانید کت و شلواری به همین گشادی به تن کنید.

جنا کولمن هم در انتخاب کت و شلوار طرحدار جسارت به خرج داده است. او کیف کوچی اش را با رنگ گلهای لباسش ست کرده است.

یکی از مدل شلوارهایی که برای پاییز امسال مد شده، شلوارهای کمردار می باشند. درست شبیه چیزی که ان هتوی به تن کرده است.

اگر می خواهید روی کت و شلوارتان پالتو بپوشید، می توانید از رنگ های خنثی مانند طوسی، کرم، سفید یا مشکی استفاده کنید. گوئینت پالترو استایل سر تا پا سفیدش را با یک کت سرمه ای تکمیل کرد.

یکی از خوش استایل ترین زنان در میان ستاره ها، ویکتوریا بکهام است. او که الهام بخش بسیاری از افراد می باشد، کت و شلوار طوسی اش را با پیراهنی به رنگ صورتی کمرنگ ست کرده است. صورتی و طوسی از ترکیب رنگ هایی است که هیچوقت جذابیت خود را از دست نمی دهد.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :