شایسته عسگریان در
0

کادوی روز مادر چی بخرم؟

کادوی روز مادر چی بخرم؟

خب دیگه چیزی به روز مادر نمونده و اکثرمون هنوز کادوی مناسب نخریدیم و داریم با خودمون فکر می‌کنیم که کادوی روز مادر چی بخریم؟ شاید فکر کنید که خرید کادو برای روز مادر، کار خیلی سختیه؛ البته تا حدود زیادی هم حق دارین، چون اکثر مادرها سخت‌پسند هستن و معمولا سلیقه بچه‌هاشون رو هم قبول ندارن، اما اگه بدونین که چه گزینه‌های متنوعی برای خرید کادوی روز مادر پیش روتون قرار داره، دیگه استرس نمی‌گیرین. ما اینجاییم که هم آیتم‌های مختلفی به شما پیشنهاد کنیم و هم راه رو برای خرید شما آسون کنیم و کاری کنیم که دیگه نیازی به مراجعه به فروشگاه نداشته باشین و بتونین همینجا از پای سیستم، یه خرید خوب انجام بدین؛ پس با ما همراه باشین.

یه پالتوی شیک و مناسب

از اونجا که ما سایت مد و لباس هستیم، اولین پیشنهادمون، خرید یه پالتوی شیکه که برازنده خانمی به سن‌وسال مادرهاتونه و علاوه بر سنگین و رنگین بودن، جذاب و باکلاسه. اینطوری هم کادوی خوبی خریدین و هم مادرتون دیگه نمیگه «این چیزها که به درد من نمی‌خوره».

راهی برای جلوگیری از پیری

هیچکدوم ما دوست نداریم که چین‌وچروک شدن چهره مادرمون رو ببینیم؛ بنابراین خرید یه کرم دور چشم و ضد پیری خوب و مناسب، می‌تونه یکی از بهترین کادوهای کاربردی برای مادرهاتون باشه که خوشحالشون هم می‌کنه.

کمی رنگ‌ولعاب برای صورت زیباشون

کی گفته که مامان‌ها نباید آرایش کنن؟ اتفاقا وقتی که سن بالاتر میره، کمی رنگ‌ولعاب (بدون افراط) و رسیدن به صورت باعث میشه که بیشتر از همیشه، احساس جوونی به خانم‌ها دست بده و همین مسئله بهشون روحیه میده؛ بنابراین پنکک آرایشی، انتخاب خوبی برای کادوی روز مادره.

هدیه‌ای برای تضمین سلامتی

فکر نکنین که چون ما کارمون مربوط به مد و لباسه، پیشنهادهای دیگه‌ای براتون نداریم. همه ما دلمون می‌خواد که مادرامون همیشه سالم و سلامت باشن. کرسی، یکی از اسباب‌های قدیمیه که در علم پزشکی هم ثابت شده که بخاطر گرم نگه داشتن پاها، از حوادثی مثل سکته مغزی جلوگیری می‌کنه؛ پس چی بهتر از هدیه دادن یه کرسی تاشو که هم توی خونه‌های امروزی دست‌وپاگیر نیست و هم سلامت مادر و بقیه رو تضمین می‌کنه.

دکوری شیک مادرپسند

کدوم مادری از دکوری و لوازم تزیینی خونه بدش میاد؟ لوازم تزیینی، همیشه یه انتخاب خوب برای کادو دادن به مامان‌های گله. معمولا بیشتر مامان‌ها هم از لوازم تزیینی سنتی با طرح‌های قدیمی خوششون میاد. این قوری تزیینی، هم شیکه و هم قیمت مناسبی داره و حتما مادرتون رو خوشحال می‌کنه.

کادویی، خالق لحظه‌های خوشمزه

مادرها از کادوهای کاربردی خوششون میاد؛ به‌خصوص کادوهایی که باعث میشن کدبانوگریشون بیشتر از همیشه گل کنه؛ بنابراین خرید یه دستگاه برقی میوه و سبزی خشک‌کن، حتما حالشون رو خوب می‌کنه.

یه کلک دوست‌داشتنی

خب می‌تونین با یه کلک درست‌وحسابی با یه تیر، دو نشون بزنین؛ میگین چیکار کنین؟ یه کیک‌پز کاربردی و خوشگل برای مادرتون بخرین تا هم مادر رو خوشحال کنین و هم هروقت که میرید پیشش، کیک‌های خوشمزه بخورین و کیف کنین.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :