شایسته عسگریان در
0

جذاب‌ترین و عجیب‌ترین کیف‌های برند پاییز و زمستان ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰

جذاب‌ترین و عجیب‌ترین کیف‌های برند پاییز و زمستان ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰

اکسسوری، همیشه یکی از مهمترین اجزای استایل است؛ بخشی که اکثر مواقع چندان به چشم نمی‎‌‌آید، زیرا اکثرا فکر می‌کنند که تاثیر خاصی روی استایل ندارد، درصورتیکه با انتخاب یک اکسسوری حتی کوچک و جزئی، مثل کیف، زیورآلات و… حتی می‌توانید نواقص استایل خود را برطرف کرده و جلوه آن را بیشتر کنید و یک اشتباه کوچک هم ممکن است همه‌چیز را خراب کند. یکی از اکسسوری‌هایی که در اکثر کشورها طرفداران زیادی دارد، کیف است. خانم‌ها به‌دلیل اینکه مجبور هستند لوازم زیادی همراه خود بردارند، همیشه به‌دنبال کیف‌های جادار می‌گردند، اما جالب است بدانید که یکی از ترندترین کیف‌های سال ۲۰۱۹، کیف میکرو است؛ همان کیفی که لیزوی خواننده در مراسم بریتیش فشن اواردز همراه خود داشت. امسال هم مانند سال‌های دیگر، برندهای معروف، اقدام به طراحی و معرفی کیف‌های جذاب و درعین‌حال عجیبی برای پاییز و زمستان سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ معرفی کرده که باهم آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

کیف زنانه (Lady bag)

این نوع کیف‌ها در جنس‌های پشمی، تویید و امثالهم تولید می‌شود و در فشن‌شوی برندهای سلین، بربری و شنل دیده شده است.

کیف‌هایی با طرح‌های روزمره (Everyday Bag)

بالنسیاگا و شنل، امسال کیف‌های عجیبی را روانه بازار کرده‌اند، کیف‌هایی با طرح دلار، تله‌کابین و … این کیف‌ها را شاید در دست خانم‌های عادی نبینیم، اما طرفداران خاص خود را دارند و لاکچری به‌شمار می‌آیند.

کیف موزی (Banana Bag)

ژیوانشی، فندی و شنل، کیف‌های دوره ۹۰ میلادی آمریکا را دوباره روانه بازار کرده‌اند. کیف‌های کلاسیکی که با نسخه به‌روز شده و به‌صورت کیف‌های کمری و کمربندی در استایل مدل‌ها دیده می‌شوند و جنس بسیاری از آن‌ها نیز از پشم گوسفند است که بسیار مناسب زمستان بوده و حس گرما به شما می‌دهد.

کیف‌های میکرو (Micro bag)

همان کیفی که در ابتدای متن به آن اشاره کردیم. کیف‌های کوچکی که ابتکار برندهای دولسه اند گابانا و ژیوانشی بوده و به‌سرعت جای خود را درمیان سلبریتی‌ها پیدا کرده است. درست است که این کیف‌ها جای بسیار کمی دارند و شاید رژلب و کارت اعتباری هم به‌زور در آن جا شود، اما طراحی آن با خلاقیت زیادی همراه است.

کیف فلافی (کرکی) (Fluffy Bag)

کیف‌هایی از جنس خز مصنوعی که استالی مخصوص به خود را دارد. این احتمال می‌رود که استقبال همگانی نداشته باشد و تنها افرادی با استایل خاص از آن استقبال می‌کنند؛ به‌خصوص افرادی که به رنگ‌های شاد و زیبا علاقه دارند. این کیف‌ها ابتکار برندهای بالنسیاگا، دریس ون نوتن و کلویی هستند.

کیف لحافی (Quilted Bag)

کیفی کلاسیک که تقریبا هیچوقت قدیمی نمی‌شود و هربار با شکل و شمایل جدیدی به بازار ارائه می‌شود. این کیف، نسخه‌ها و طرح‌های مختلفی دارد و بخاطر مواد سازنده‌اش و جنسس رویی آن که ظاهری لحاف مانند و پردار به آن می‌دهد، به کیف لحافی معروف است و ابتکار برند شنل است.

کیف براق (Glitter Bag)

بربری و پرادا، کیف‌هایی را به بازار ارائه کرده‌اند که در آن از آیتم موردعلاقه اکثریت مردم استفاده کرده‌اند؛ براق بودن. پولک و سنگ مصنوعی جزو آیتم‌های مورد استفاده در این نوع کیف‌هاست. می‌توان گفت که سازندگان کیف‌های براق، ترند دهه ۷۰ میلادی را با مدرنیته و خواست اکثریت ترکیب کرده‌اند.

کیف شطرنجی (Chess bag)

لوییس ویتون و دیور اینبار به سراغ موردی رفتند که تقریبا هیچگاه از مد نمیفتد؛ طرح شطرنجی، البته همراه این کیف‌ها آیتم‌های جذاب دیگری همچون بندهای رنگی وجود دارد و اکثر آن‌ها کیف‌هایی با دسته کوچک هستند.

کیف‌هایی با قفل بزرگ (Lock closure)

شاید باز کردن این نوع کیف‌ها سخت باشد و به‌نظر عجیب برسند؛ اما حداقل خیالتان راحت است که جای وسایلتان حسابی امن است. برند اسکار دلا رنتا اینبار به سراغ مدلی رفته که موردعلاقه خانم‌های حساس است یا آن دسته از افرادی که مدارک و لوازم مهمی دارند و دوست ندارند که کیفشان را در جای شلوغ رها کنند.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :