chadmin در
0

چگونه یک استایل سرتاپا سفید جذاب داشته باشیم؟

چگونه یک استایل سرتاپا سفید جذاب داشته باشیم؟

استایل سرتاپا سفید یکی از استایل‌های جذاب است که می‌تواند گزینه مناسبی برای داشتن استایلی فوق‌العاده و شیک باشد. با داشتن یک استایل سرتاپا سفید شما می‌توانید در هر مراسمی از مراسم رسمی مانند عروسی گرفته تا مهمانی‌های دورهمی در هر فصلی مانند یک الماس بدرخشید. پس با چی بپوشم همراه شوید تا راهکارهایی را به شما ارائه دهیم که بتوانید یک استایل سرتاپا سفید با شکوه و زیبا برای خود ایجاد کنید.

تیپ راحتی با لباس سفید

اگر قصد دارید با دوستان خود به کافی شاپ بروید و از یک دورهمی دوستانه لذت ببرید داشتن یک استایل سرتاپا سفید راحتی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در این مدل استایل شما می‌توانید از انواع لباس‌های ساده و راحتی چه به صورت جذب و چه به صورت بسیار آزاد استفاده کنید. برای فصل‌های سردی مانند زمستان نیز می‌توانید از یک پلیور آزاد سفید استفاده کنید و آن را با شلوار دمپا و کتونی‌های سفید ست کنید. در کنار نیز می‌توانید از انواع اکسسوری زیبا و مد روز نیز استفاده کنید تا یک استایل راحتی فوق‌العاده شیک و سرتاپا سفید برای خود ایجاد کنید.

تیپ راحتی با لباس سفید

تیپ رسمی با لباس سفید

اگر آماده یک مهمانی باشکوه هستید، به شما پیشنهاد می‌دهیم گزینه لباس سفید را در اولویت قرار دهید. ست کردن یک بلوز و دامن سفید با یک شومیز و شلوار سفید می‌تواند یک گزینه بسیار عالی و شیک برای استایل رسمی شما باشد. اگر می‌خواهید استایل خود را رسمی‌تر کنید می‌توانید یک کت بلیزر زنانه سفید نیز بر روی شومیز یا پیراهن خود به تن کنید. در کنار حتما از جواهرت بسیار زیبای نقره‌ای و کفش پاشنه بلند و کیف دستی غافل نشوید.

تیپ راحتی با لباس سفید

تیپ تابستانی با لباس سفید

اگر می‌خواهید در فصل کرم تابستان یک استایل شیک و خنک برای خودتان ایجاد کنید، به نظر زمان بسیار خوبی است که از استایل سرتاپا سفید استقبال کنید. استفاده از انواع پیراهن‌های زنانه سفید، ترکیب تاپ و شلوارک سفید و یا تی‌شرت‌های طرح‌دار سفید همگی گزینه‌هایی بسیار عالی برای استفاده در فصل تابستان است.

تیپ تابستانی با لباس سفید

تیپ زمستانی با لباس سفید

به جای آنکه در فصل زمستان به سراغ رنگ‌های تیره مانند مشکی بروید، زمستان امسال خود را با رنگ سفید دگرگون کنید. رنگ سفید جز دسته رنگ‌هایی است که به آسانی با دیگر رنگ‌ها هماهنگ می‌شود و شما می‌توانید آن را راحت ست کنید. پوشیدن یک پلیور سفید، پالتو سفید و حتی چکمه‌های بلند سفید می‌تواند گزینه مناسبی برای فصل زمستان باشد. البته می‌ـوانید از تناژهای رنگی مختلف سفید استفاده کنید تا استایل سرتاپا سفید شما زیباتر جلوه کند.

تیپ زمستانی با لباس سفید

ست کردن پیراهن سفید

شاید برخی از افراد گمان کنند که پیراهن سفید فقط مربوط به عروس خانم‌ها است، اما اینطور نیست چون شما می‌توانید از یک پیراهن تمام سفید با هر مدلی از مدل کلوش گرفته تا مدل پیراهن سفید ماکسی برای مهمانی‌های دوستانه و یا حتی مراسم‌های رسمی استفاده کنید. ترکیب پیراهن بلند سفید با کفش پاشنه‌دار یا صندل لژدار سفید نیز می‌تواند انتخاب شایسته‌ای برای خانم‌های شیک پوش باشد.

ست کردن پیراهن سفید

ست کردن شلوار سفید

استفاده از استایل سرتاپا سفید جسارت زیادی می‌طلبد. پس اگر به دنبال چنین استایلی هستید می‌توانید به جای شلوار جین از شلوار سفید استفاده کنید. شلوار سفید خود را می‌توانید به مدل دمپا گشاد، دامن شلواری و یا جذب انتخاب کنید و آن را با انواع کت زنانه و یا لباس‌های روزمره خود ست کنید.

ست کردن شلوار سفید

ست کردن کت و شلوار سفید زنانه

اخیرا استقبال خانم‌ها از استایل سرتاپا سفید بسیار زیاد شده است و در این میان کت و شلوار سفید زنانه یکی از استایل‌های محبوب به شمار می‌رود. اگر به دنبال یک تیپ رسمی برای خود هستید حتما کت و شلوار سفید را امتحان کنید. شما می‌توانید کت و شلوار خود را به صورت طرح‌دار نیز انتخاب کنید تا کمی زنانه‌تر و متفاوت‌تر جلوه کنید.

ست کردن کت و شلوار سفید زنانه

ست کردن لباس‌های گیپور و توردار سفید

لباس‌های گیپور یا توردار جز دسته لباس‌های بسیار شیک و زیبا هستند که نه تنها برای دختران بلکه برای خانم‌های خوش سلیقه و شیک پوش انتخاب بسیار مناسبی است. شما می‌توانید در کنار پیراهن گیپور سفید خود از اکسسوری یا کیف به رنگ متضاد نیز استفاده کنید تا جذابیت ظاهرتان دو چندان شود.

ست کردن لباس‌های گیپور و توردار سفید

ست کردن لباس طرح‌دار سفید

اگر می‌خواهید تجربه یک استایل سرتاپا سفید را داشته باشید، قطعا از رنگ دیگری به جز سفید نباید استفاده کنید. حال اگر نگران یکنواخت شدن استایل خود هستید می‌توانید از لباس‌های سفید طرح‌دار با طرح گل، راه‌دار و … نیز استفاده کنید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :