پردیس بختیاری در
0

راهنمای لباس پوشیدن برای خانم‌های مو کوتاه

یکی از رایج‌ ترین سوال ‌های خانم هایی که موهای کوتاهی دارند این است که با موی کوتاه چه لباس مجلسی بپوشیم؟ شاید تابه حال به این مسئله فکر نکرده باشید اما مدل موهای شما هم روی لباس هایی که می پوشید تاثیر می گذارد. به عنوان مثال لباسی که به موهای بلند می آید، ممکن است که با مدل موی کوتاه جور درنیاید. هنگامی که موهای شما بلند است، می ‌توانید هر نوع لباس مجلسی را که دوست دارید بدون ذره‌ ای نگرانی بپوشید و بعد تصمیم بگیرید که می ‌خواهید با موهایتان چه کار کنید. اما در مواجهه با موی کوتاه، این روند کاملا برعکس می ‌شود. وقتی موهایتان را کوتاه می ‌کنید، این موهای شما هستند که برای جزییات استایل تان تصمیم می ‌گیرند.

اگر شما هم جزو خانم هایی هستید که موهای کوتاهی دارید، بهتر است نکاتی که در ادامه این مطلب برایتان آورده ایم را در استایل تان به کار گیرید.

از آنجا که مدل موهای کوتاه مانند پیکسی، به شما استایلی پسرانه می دهد، باید لباس هایتان را به گونه ای انتخاب کنید که تعادل در ظاهرتان  برقرار شود. به عنوان مثال دامن یا پیراهن های ماکسی بپوشید تا ظرافت و زنانگی به استایل شما بازگردد. اگر می خواهید شلوار به تن کنید، از اکسسوری ها کمک بگیرید. یک پیراهن یقه اسکی با شلوار جین به همراه یک دست گوشواره بزرگ یا حتی کفش پاشنه بلند می تواند تعادل را در ظاهرتان ایجاد کند.

گوشواره های بزرگ، گردنبندهای بولد، هدبند و به طور کلی اکسسوری هایی که توی چشم هستند، بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. بهتر است از گوشواره های آویز و بلند استفاده کنید که چشم ها را به سمت پایین بکشاند و تمرکز را از روی موهایتان بردارد.

از پوشیدن لباس های خیلی گشاد خودداری کنید زیرا این فرم لباس ها با موهای کوتاه هیچ همخوانی ندارند. هر چه لباس تان فیت تر باشد، بهتر است.

دامن و پیراهن های کوتاه بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. اگر دوست دارید که استایلی کلاسیک داشته باشید، می توانید از بوت های بلند یا کلاه های کلاسیک در کنار آن کمک بگیرید. سعی کنید که دامن تان را ساده و بلوزتان را طرحدار انتخاب کنید. رنگ آنها نیز باید یا مشابه باشند یا متضاد.

بهتر است که تمرکزتان را روی بالا تنه یعنی بلوز یا پیراهنی که می پوشید، بگذارید. در این صورت چشم ها اول از همه به سمت او جلب شده و ظاهر زنانه شما را حفظ خواهد کرد.

اگر در میانسالی به سر می برید و می خواهید که روی موهای کوتاهتان تمرکز کنید تا ظاهری جوان تر داشته باشید، می توانید از پیراهن های کوتاه کمک بگیرید. پیراهن های کوتاه از این رو که تاکید را روی موهای شما می گذارند، شما را جذاب تر و جوان تر نشان می دهند. سعی کنید که از رنگ های روشن و شاد برای پیراهن تان استفاده کنید و دیگر اکسسوری هایتان را به رنگ های خنثی مانند مشکی، سفید یا طوسی بگیرید تا به هدف تان که زیبایی ست، نزدیک تر شوید.

اگر موی کوتاه دارید و نمی ‌دانید چطور با موی کوتاه استایل مجلسی بزنید، پیشنهاد ما به شما انتخاب لباس‌هایی با رنگ مشکی است. رنگ مشکی، رنگی بسیار جذاب است و به سادگی بار نیمی از جذابیت استایل شما را به دوش خواهد کشید. از دیگر مزایای این رنگ شکوه آن است. رنگ مشکی، رنگ غلبه است و به شکوهمندتر شدن استایل شما کمک خواهد کرد. همچنین انتخاب این رنگ خنثی، آزادی عمل شما در انتخاب سبک آرایش صورت، جنس و نوع اکسسوری انتخاب شده و ست کیف و کفش بالا می ‌برد. در واقع دیگر لازم نیست نگران تیره یا روشن بودن رنگ موهایتان باشید چرا که لباس مجلسی مشکی به خوبی با کلیه رنگ‌ موها هم‌ خوانی دارد.

وقتی موهایتان کوتاه است، بهتر است برای انتخاب لباس مجلسی، ابتدا به سراغ لباس ‌هایی با پارچه‌ های لطیف و ظریف ‌تر بروید. انتخاب لباس مجلسی با پارچه ‌های ضخیم و خشن، به هیچ وجه توصیه نمی ‌شود. ظرافت و لطافت پارچه ‌های نازک و لطیف، به شما کمک می‌ کند که ظرافت زنانه استایلتان را حفظ کنید.

هنگام انتخاب لباس باید به یقه آن توجه کنید زیرا در زیبایی ظاهری شما تاثیر زیادی دارد. یقه های دکلته و رومی از این جهت که به دیده شدن شانه و گردن شما کمک می کند، می تواند بهترین انتخاب برای لباس تان باشد.

موهای بلند تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت خانم ها دارد. از آنجا که موهای شما کوتاه است، باید به کمک آرایش این جذابیت را در چهره تان ایجاد کنید. برای این منظور، از رژ لب های روشن و بولد استفاده کنید که توی چشم باشند. استفاده از سایه یا خط چشم های رنگی هم می تواند به جذابیت بیشتر شما کمک کند.

 

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :