شایسته عسگریان در
0

چند توصیه مهم برای استایل روزهای برفی بانوان

چند توصیه مهم برای استایل روزهای برفی بانوان

روزهای برفی برای بسیاری از افراد، جزو جذاب‌ترین روزهای سال به‌شمار می‌آیند. استایلی که در این روزها، هنگام قدم زدن درمیان درختان پوشیده از برف و حتی برف‌بازی خواهی داشت را می‌توانید با کمی صبر و حوصله و کمی هم سلیقه، جذاب‌تر و خاص‌تر کنید. ما در این مطلب، چند نکته مهم درباره استایل این روزهایتان را به شما گوشزد می‌کنیم. با ما همراه باشید.

استاد لایه لایه لباس پوشیدن شوید

این روزها لایه لایه لباس پوشیدن بسیار مهم است، زیرا حتی اگر ضخیم‌ترین پالتویتان را هم بپوشید، باز ممکن است از شدت برودت هوا، احساس سرما کنید. یکی از مهمترین نکات در روزهای زمستانی این است که چند لایه لباس بپوشید تا از رسیدن هوای سرد به بدنتان جلوگیری کنید. ست کردن این چندلایه لباس از نظر جنس، رنگ و طرح هم کار مهمی است؛ مثلا می‌توانید پانچو را همراه با یقه اسکی یپوشید یا اورکت و پلوور و پراهن یقه دار زیرش.

با بستن یک کمربند، کتتان را نو کنید

ممکن است که فکر کنید کت یا پالتویتان قدیمی شده و دیگر دوستش دارید، اما می‌توانید با بستن یک کمربند شیک، هم آن را ترندی و جذاب کنید و احساس نو بودن کنید و هم باعث شوید با روی‌هم آمدن لایه‌های پالتو،بدنتان گرمای کمتری از دست بدهد. درضمن این کار باعث می‌شود که بدنتان به اندام ساعت شنی نزدیکتر شود.

خز بپوشید

خز (البته خز مصنوعی که آسیبی به حیوانات نمی‌رساند)، یکی از ترندی‌ترین استایل‌های روزهای زمستانی است، البته اگر به استایل‌های خانمانه، رسمی و لیدی‌طور علاقه دارید. نیازی نیست که حتما پالتویی کاملا پوشیده از خز برتن کنید؛ می‌توانید پالتو یا کتی بپوشید که تنها یقه و سرآستین‌هایش خز دارد و آن را با بوتی خزدار ست کنید.

کلاهی خیره‌کننده بر سر بگذارید

می‌توان گفت، اواین آیتم از استایلتان در روزهای زمستانی که توجه دیگران را به خود جلب می‌کند، کلاه است. کلاهی که با استایلتان، به‌خصوص شال‌گردن، بوت و کمربندتان ست باشد، روزتان را می‌سازد؛ البته مراقبت از بدنتان را فدای زیبایی نکنید و گرم ماندن گوش‌ها و سرتان را نیز درنظر بگیرید.

بوت را فراموش نکنید

کفش همیشه یکی از مهمترین آیتم‌های هر استایلی به‌شمار می‌آید و وقتی هوا برفی می‌شود، این آیتم به بوت تبدیل می‌شود. انتخاب بوت برای چنین روزهایی به فعالیتتان بستگی دارد؛ مثلا اگر تنها قصد قدم زدن دارید، یک بوت چرم و ضدآب بالای زانو به‌همراه یک کت یا پالتوی کوتاه، انتخابی بسیار عالیست، اما اگر هوای برف‌بازی در سر دارید، بهتر است که بوتی نیم‌پاشنه انتخاب کنید و همراه با پالتویی بلندتر که ضدآب است، بپوشید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :