سوگل پورمهرام در
0

نحوه صحیح ریمل زدن بر اساس فرم چشمان شما + پیشنهاد خرید

نحوه صحیح ریمل زدن بر اساس فرم چشمان شما + پیشنهاد خرید

ممکن است از نظر شما در میان تمام لوازم آرایشی، زدن ریمل آسان‌ترین کار باشد؛ کافی است چند بار آن را روی مژه‌های خود بکشید و تمام! اینطور نیست؟ در حقیقت زدن ریمل به همین راحتی‌ها هم نیست. روش زدن ریمل برای هر خانمی با هر فرم چشمی متفاوت است. همچنین، هر روش ریمل زدنی به شکل متفاوتی فرم چشمان شما را تغییر می‌دهد. اما کدام روش ریمل زدن برای کدام فرم چشم مناسب است؟ ما قصد داریم تا در مقاله امروز، از زبان فرانچسکا نیل، آرایشگر افراد مشهور، روشهای مختلف ریمل زدن را برای شما شرح دهیم. با چی بپوشم همراه باشید!

 

قوانین کلی در مورد ریمل زدن

هر فرم چشمی که داشته باشید، بهتر است قبل از هر چیزی فرآیند ریمل زدن را با یک فرمژه شروع کنید. این کار باعث می شود چشمان شما درشت‌تر، و مژه‌هایتان بلندتر و فرتر از حالت عادی به نظر برسند. حتی می توانید با استفاده از یک برس ریمل و یک سشوار، مژه‌های خود را حالت بدهید تا زیباتر دیده شوند. مزیت این روش این است که باعث می شود مژه‌های شما فر زیباتر و بادوام‌تری داشته باشند.

همچنین، بهتر است از ریمل زدن بر روی مژه‌های پلک پایینی خودداری کنید و تمرکزتان را روی مژه‌های پلک بالایی خود بگذارید. اگر از سایه چشم تیره استفاده کرده و چشمان خود را مدل اسموکی آرایش کنید، ممکن است چشمانتان از حالت عادی افتاده‌تر و کوچکتر به نظر برسند. پس بهتر است که با استفاده از یک سایه چشم با رنگ روشن، چشمان خود را زیباتر نشان دهید. اگر شما هم از آن دسته خانم هایی هستید که حتما باید مژه‌های پلک پایینی خود را ریمل بزنید، بهتر است که به جای ریمل مشکی، از یک ریمل به رنگ قهوه‌ای استفاده کنید. بدین ترتیب، رنگ تیره ریمل باعث نمی شود که چشمان شما افتاده و رو به پایین به نظر برسند.

در ادامه این مقاله، روش صحیح ریمل زدن برای هر فرم چشمی را برای شما شرح می دهیم.

 

روش صحیح ریمل زدن برای چشمانی که به هم نزدیک هستند

اگر فرم چشمان شما این چنین است، بهتر است که در هنگام آرایش کردن، تمرکزتان را روی گوشه‌های خارجی چشمان خود قرار دهید. در ابتدا یک لایه ریمل روی تمام مژه‌های خود بزنید. لایه دوم ریمل را از قسمت میانی چشمانتان آغاز کرده و به سمت گوشه خارجی چشمان خود پیش بروید. بدین ترتیب مژه‌هایی که در انتهای چشم قرار دارند ضخیم تر دیده می شوند. سعی کنید با حرکات زیگزاگی ریمل بزنید تا تمام مژه‌هایتان به خوبی به ریمل آغشته شوند. اگر دوست دارید مژه‌های پرپشت‌تری داشته باشید هم میتوانید از مژه مصنوعی دانه‌ای استفاده کنید.

روش صحیح ریمل زدن برای چشمانی که از هم فاصله زیادی دارند

در این حالت باید بالعکس تمام کارهایی که در قسمت قبل گفتیم را انجام بدهید. یعنی باید در هنگام ریمل زدن تمرکز خود را بر روی قسمت داخلی چشمانتان قرار دهید. لایه دوم ریمل را از قسمت میانی چشمانتان آغاز کرده و به سمت گوشه داخلی چشمان خود پیش بروید. این کار باعث میشود تا فاصله دو چشم شما از یکدیگر کمتر از حالت عادی به نظر برسد. همچنین، بهتر است از یک ریمل به رنگ مشکی استفاده کنید؛ چون رنگ تیره نیز باعث می شود تا فاصله دو چشم شما از یکدیگر کمتر از حالت عادی به نظر برسد.

روش صحیح ریمل زدن برای چشمان فرم مونولید

فرم چشم مونولید به چشمانی گفته می شود که پلکهای آنها چین ندارند. در این حالت باید کاری کنید تا مژه‌های شما بلندتر از حالت عادی به نظر برسند. پس قبل از شروع فرآیند زدن ریمل، اولین و مهمترین کار این است که از یک فرمژه استفاده کنید. یادتان باشد که از زدن ریملهایی که مژه‌هایتان را ضخیم می کنند خودداری کنید؛ چون این مدل ریمل ها مژه‌های شما را به هم نزدیک می کنند و کاری می کنند که پلکهایتان از میان مژه‌ها دیده نشوند و در نتیجه، چشمانتان کوچکتر و بسته‌تر از حالت به نظر برسند. سعی کنید از یک ریمل سبک وزن استفاده کنید.

 

روش صحیح ریمل زدن برای چشمان فرم هودد

فرم چشم هودد به چشمانی گفته می شود که یک لایه پوست اضافی در بالای خود دارند و در نتجه، پلک چشم زیر آن مخفی می شود. چنین پلکی باعث می شود تا چشمان شما صاف به نظر برسند. به همین دلیل بهتر است که در هنگام ریمل زدن تمرکز خود را روی قسمت میانی مژه‌هایتان بگذارید و کاری کنید تا بلندتر به نظر برسند. همچنین، در هنگام زدن سایه چشم خوب دقت کنید. اگر از یک سایه با رنگ روشن استفاده کنید، ممکن است باعث شود که پلکهایتان برجسته‌تر از حالت عادی دیده شده و دو چشمتان هم سطح به نظر نرسند. پس بهتر است که با استفاده از یک سایه تیره رنگ، این حالت را از بین ببرید.

روش صحیح ریمل زدن برای چشمان فرم بادامی

اگر فرم چشمان شما بادامی است، بهتان تبریک می گوییم! شما خانم بسیار خوش شانسی هستید! چرا که ریمل زدن برای این فرم چشم کار بسیار آسانی است و تقریبا هر مدل ریمل زدنی برای آن مناسب است و باعث می شود که زیباتر از حالت عادی به نظر برسد. فقط یادتان باشد که در این حالت بهتر است هم مژه‌های پلک بالایی و هم مژه‌های پلک پایینی خود را ریمل بزنید. بدین ترتیب چشمانتان درشت‌تر از حالت عادی به نظر می رسند.

 

 

 

مطالب مرتبط:

 

چگونه ریمل ضد آب را بدون آسیب دیدن مژه پاک کنیم؟

چطور مانند یک آرایشگر حرفه‌ای ریمل بزنیم؟

۶ اشتباه رایج در ریمل زدن مژه‌ها



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :