شایسته عسگریان در
0

مهمترین نکاتی که خانم‌ها در استایل آقایان به آن توجه می‌کنند!

مهمترین نکاتی که خانم‌ها در استایل آقایان به آن توجه می‌کنند!

درست است که خانم‌ها به جزییات توجه خیلی زیادی دارند و حواسشان تقریبا به همه موارد استایل آقایان هست، اما در این میان، مواردی در استایل مردانه وجود دارد که بیش از هرچیز دیگری و تقریبا در همان نگاه اول، توجه خانم‌ها را به خود جلب می‌کند. در این مطلب با ما همراه باشید تا با این موارد آشنا شوید.

لباس فیت

فیت بودن یعنی اندازه بودن لباس بسیار مهم است. فیت بودن یعنی نه گشاد بودن لباس و نه تنگ بودن آن. لباس حتی اگر اورسایز باشد، نباید بر تنتان زار بزند و باز هم بعضی قسمت‌های آن مانند سرشانه‌ها باید اندازه باشد؛ بنابراین چه برای استایل رسمی و چه برای استایل‌های راحت‌تری مثل کژوآل، لباس فیت انتخاب کنید.

کفش

کفش یکی از مهمترین آیتم‌های استایل مردانه است که خانم‌ها توجه زیادی به آن دارند. این حرف بدان معنی نیست که کفشتان حتما باید گران‌قیمت یا از چرم اصل باشد؛ تنها کافیست کاملا با استایلتان ست باشد (مثلا با کت‌وشلوار، کتانی نپوشید) و درضمن همیشه تمیز و سالم و واکس‌خورده باشد.

مدل مو

واقعا اگر هر ماه هزینه زیادی بپردازید تا مدل مویی مناسب و جذاب داشته باشید، کار نادرستی نکرده‌اید، زیرا تقریبا اولین موردی است که در صورتتان جلب‌توجه می‌کند. بهتر است که قید مدل موهای قدیمی و از مد افتاده را بزنید (مگر اینکه کلا استایلتان رترو و قدیمی باشد). مدل مویتان باید با فرم صورتتان همخوانی داشته باشد. از طرفی اگر موهایتان جوگندمی است، بهتر است که زحمت رنگ کردن موها را به خودتان ندهید، چون معمولا بیشتر خانم‌ها از رنگ جوگندمی موی آقایان خوششان می‌آید.

اکسسوری (کیف پول، کمربند و ساعت)

یکی از مهمترین آیتم‌هایی که در استایل آقایان، پیش از هرچیز، توجه خانم‌ها را به خود جلب می‌کند، اکسسوری است؛ به‌خصوص ساعت. ساعت گل‌گلی و رنگی‌رنگی و کارتونی، مناسب استایل مردانه نیست (مگر اینکه کلا استایلتان اینگونه باشد). کمربند و کیف پولتان هم به‌هیچ عنوان نباید کهنه و پوست‌پوست باشد. بهتر است که کمربند و کیف پولی ساده، اما درعین‌حال شیک انتخاب کنید؛ مخصوصا از رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای و این دو آیتم را باهم ست کنید.

رنگ لباس

رنگ لباس بسیار مهم است. ایرادی ندارد اگر آقایان لباس رنگ روشن بپوشند؛ اما بهتر است که موقعیت، سن و سالشان، رنگ پوستشان و ست بودن رنگ‌ها را با یکدیگر نیز درنظر بگیرند. رنگ لباس باید با رنگ پوست همخوانی داشته باشد. یک نکته مهم اینکه خانم‌ها به چشم‌ها توجه زیادی می‌کنند؛ بنابراین رنگی که چشمان شما را جذاب‌تر نشان بدهد، بهترین انتخاب است.



دیدگاه شما

Mohammed در تاریخ 21 ژانویه 2020

جالب بود….من که به شخصه از سایتتون خیلی الهام میگیرم…..و الان اصلا خریدهای هیجانی انجام نمیدم اول از سایت شما مطالب رو خوب میخونم بعد خرید میکنم ????



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :