chadmin در
0

معرفی چند مدل سرهمی برای خانم‌های شیک‌پوش

معرفی چند مدل سرهمی برای خانم‌های شیک‌پوش

سرهمی زنانه( Overall) یا اورال یکی از مدل لباس‌های جدید و پر طرفدار است که می‌توان استایل‌های مختلفی با آن برای خود ساخت. اگر می‌خواهید با جدیدترین مدل سرهمی زنانه آشنا شوید با چی بپوشم همراه شوید تا به روزترین مدل‌ها را به شما پیشنهاد دهیم.

سرهمی چیست؟

مدل سرهمی زنانه که بسیاری از افراد آن را به نام اورال می‌شناسند یک مدل لباس است که در قرن ۲۱ یک طراح لباس به نام استلا مک کارتنی آن را طراحی کرد و در همان زمان این لباس جز یکی از آیتم‌های High fashion انتخاب شد و بسیاری از برندهای معروف پوشاک شروع به طراحی و تولید این لباس کردند. البته ناگفته نماند که در ابتدا لباس سرهمی به عنوان لباس کار مردانه کاربرد داشت اما خیلی زود توانست جایگاه ویژه‌ای برای خود پیدا کند و امروزه مدل سرهمی زنانه یکی از پوشاک بسیار جدید و پر طرفدار است که آن را با تیشرت‌های مختلف می‌توان ست کرد.

تفاوت سرهمی با جامپ سوت چیست؟

در کنار سرهمی مدل دیگری از لباس وجود دارد که به آن جامپ سوت می‌گویند که تفاوت‌های جزئی با سرهمی دارد. تفاوت اصلی جامپ سوت و سرهمی این است که جامپ سوت ترکیبی از لباس و شلوار سرهمی است که بر خلاف سرهمی نیازی به پوشیدن آیتم دیگری در زیر آن وجود ندارد چون قسمت بالا تنه آن پوشیده است. فرقی ندارد شما قد بلند یا کوتاهی داشته باشید، به نظر من داشتن یک سرهمی یا جامپ سوت برای یک خانم شیک پوش لازم است زیرا مدل سرهمی زنانه استایل شما را لاغرتر و کشیده نشان می‌دهد. حتی اگر نگاهی به فشن بلاگرهای مختلف داشته باشی متوجه خواهید شد که یکی از استایل‌های معمول آن‌ها سرهمی است که با انواع کفش پاشنه‌دار کلاسیک و یا صندل‌های تخت چرم ست می‌کنند و استایل کژوال شیک برای خود می‌سازند. حال در ادامه ما شما را با انواع مدل سرهمی زنانه آشنا خواهیم کرد:

مدل سرهمی زنانه اور سایز

در همین ابتدا بگذارید شما را با یکی از مدل‌های ترند شده بهار ۲۰۱۹، یعنی مدل سرهمی زنانه اور سایز آشنا کنیم. همانطور که می‌دانید لباس‌های اور سایز امسال بسیار ترند و معروف شده‌اند و سرهمی هم جدا از آن نیست. سرهمی‌های زنانه نخی بسیار گشاد و آزاد که معمولا با دامن یا دامن شلواری طراحی می‌شوند جز دسته مدل سرهمی‌های جدید است که می‌توان آن‌ها را با یک تیشرت به رنگ متضاد و یک جفت کتونی سفید ترکیب کرد و یک ست زیبا تابستانه برای خود ایجاد کنید.

مدل سرهمی زنانه جین

لباس‌های جین هیچ گاه قدیمی نمی‌شوند و بهار امسال بیشترین توجه به انواع لباس‌های جین در کالکشن برندهای معروف دیده شده است و یکی از دلایل آن راحت بودن و کاربردی بودن این نوع لباس است. اگر به دنبال یک استایل دخترانه شیک بهاره هستید پیشنهاد می‌دهیم یک سرهمی جین را با تیشرت نئونی، پاستلی و یا طرح‌دار ست کنید و یک استایل بی نظیر و درخشان برای تابستان خود بسازید. البته می‌توانید سرهمی جین خود را با یک بافت یقه اسکی، پلیور یا هودی ورزشی نیز ست کنید و در زمستان نیز از سرهمی استفاده کنید.

مدل سرهمی زنانه دامن‌دار  بلند

سرهمی‌ دامن‌دار بلند که معمولا دامن آن طرح کلوش دارد جز دسته سرهمی‌های بسیار شیکی است که با پارچه‌های مختلف جین، پشمی، مخمل کبریتی و نخی می‌توان طراحی کرد. این مدل سرهمی زنانه با فرهنگ پوشش خانم‌های ایرانی نیز همخوانی بسیار خوبی دارد و می‌توانید در تابستان پیش رو خود از این مدل سرهمی برای استایل کژوال خود استفاده کنید.

مدل سرهمی زنانه دامن‌دار کوتاه

علاوه بر مدل سرهمی بلند با دامن کلوش، نوعی سرهمی به شکل سارافون با دامن کوتاه نیز وجود دارد که سبک و استایل فانتزی و دخترانه‌ای دارد و می‌توان آن را با انواع تیشرت‌های طرحدار دخترانه ست کرد و از اکسسوری‌هایی مانند کلاه لبه‌دار نیز استفاده کرد و یک ترکیب زیبا برای استایل تابستانه ایجاد کرد.

مدل سرهمی زنانه یقه هالتر

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های سرهمی زنانه، مدل یقه هالتر است که برای خانم‌های چهار شانه گزینه مناسبی است. از این مدل سرهمی زنانه می‌توان در استایل نیمه رسمی استفاده کرد.

مدل سرهمی زنانه دکلته

اگر جز دسته افرادی هستید که طرفدار پر و پا قرص مد هستید و استایل‌های به روز را دوست دارید پیشنهاد می‌کند برای مهمانی‌های خاص خود سرهمی دکلته را فراموش نکنید. شاید بتوان گفت جی جی حدید، سوپر استار و مدل آمریکایی، جز نخستین افرادی بود که در ترند کردن این مدل سرهمی نقش بسیار مهمی داشته است. این مدل سرهمی زنانه را می‌توان با یک جفت صندل ساده و مدل مو گوجه‌ای ست کرد و از اکسسوری‌های مختلف برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.

مدل سرهمی زنانه مجلسی

یکی از مدل‌های پرطرفدار در میان لباس مجلسی زنانه، سرهمی است. این مدل لباس مجلسی اندام هر خانمی را کشیده و زیبا نشان می‌دهد و معمولا برای طراحی و دوخت آن از انواع پارچه گیپور، پلیسه، حریر و همراه با تزیینات مختلف استفاده می‌کنند که برای مراسم‌هایی مانند خواستگاری، مراسم عقد یا نامزدی بسیار شیک و مناسب است.

مدل سرهمی با پترن برگ انجیری

یکی از پترن‌های بسیار معروف و جدید که در هبار امسال جز پترن‌های ترند شده انتخاب شده است، پترن برگ انجیری است که طرح آن را می‌توان در بسیاری از سرهمی‌های و جامپ سوت‌ها مشاهده کرد. به نظر من داشتن یک سرهمی با پترن برگ انجیری برای حال و هوای گرم تابستان امسال می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. علاوه بر این شما می‌توانید سرهمی خود را با کلا‌های لبه‌دار حصیری، انواع عینک آفتابی جدید و اکسسوری‌های دیگر تابستانه ست کنید.

مدل سرهمی با پترن فلورال

پترن فلورال یا همان گلگلی یکی از پترن‌های بسیار زیبا و لطیف بهاره است که کاربرد آن در مدل سرهمی زنانه بسیار خاص و شیک است. مدل سرهمی زنانه گل‌دار روحیه لطیف زنانه را به زیبایی به رخ می‌کشد و ظاهری بسیار جذاب و زیبا به خانم‌های شیک پوش می‌بخشد. در کنار سرهمی گل‌دار می‌توانید یک مدل مو بسیار ساده انتخاب کنید و از کمربند برای زیبا نشان دادن بیشتر سرهمی استفاده کنید.

معرفی چند مدل جامپ سوت جدید

مدل جامپ سوت چهارخانه

پارچه‌های طرح‌دار چهارخانه یکی از مدل طرح‌های ترند شده است که امسال در بسیاری از پوشاک از آن استفاده شده است. لباس‌های چهارخانه همیشه وقار خاصی دارد و برای هر فصلی، بخصوص پاییز، بسیار مناسب است و با تمام فرم‌های بدن مناسب است. جامپ سوت چهارخانه به رنگ‌های زرشکی، طوسی، قهوه‌ای و مشکی مدل بسیار زیبایی برای خانم‌های شیک پوش است که می‌توانند آن را با انواع نیم بوت یا کفش‌های پاشنه‌دار چرم و اکسسوری‌هایی مانند کمربند ست کنند.

یکی از انواع جامپ سوت جدید مدل اسکارف است که با استفاده از پارچه‌های طرح اسکارف طراحی شده است. پارچه‌های اسکارف با وجود طرح نسبتا شلوغی که دارد ظاهر بسیار شیکی به لباس می‌دهد و یکی از بهترین استایل‌های بهاره و تابستانه است. مدل جامپ سوت شانه افتاده طرح اسکارف یک مدل بسیار شیک و فوق‌العاده است.

مدل جامپ سوت با پترن راه‌راه

اگر قصد دارید یک استایل کژوال بسیار شیک در روزهای گرم بهاری را تجربه کنید، ی پیشنهاد عالی برای شما داریم. یک جامپ سوت فید با خط‌های عمودی رنگ روشن انتخاب کنید و آن را با یک جفت صندل حصیری و یک عینک آفتابی شیک ست کنید. این مدل یکی از ترندهای کژوال پسند جدید است که می‌توان با یک رویه خنک با رنگ‌های کمرنگی مانند آبی یا زرد پاستلی ست کنید.

جامپ سوت مدل شنل بلند

یکی از جدیدترین مدل‌های سرهمی و یا جامپ سوت رسمی و مجلسی، مدل شنل است که از قسمت کمر یا شانه، روی لباس وصل می‌شود و از تزیینات مختلفی مثل مرارید دوزی، سنگ دوزی و … بر روی آن استفاده می‌شود و می‌توان در مراسم‌های مختلفی مانند جشن عقد و یا مهمانی‌های خاص آن را پوشید.

جامپ سوت مدل اورسایز

مدل این جامپ سوت مجلسی و شیک بدین صورت است که در قسمت کمر و بالای ران تنگ شده و بالا تنه آن گشاد و کلوش است. این مدل جامپ سوت برای افرادی که بالاتنه لاغر یا فرم بدن گلابی شکل دارند بسیار شیک و مناسب است.

جامپ سوت مدل بالاتنه کتی

جامپ سوت‌هایی که آستین‌دار هستند، ظاهری بسیار شیک و زیبا به استایل می‌بخشند و برای مراسم‌های مختلف رسمی می‌توان از آن‌ها استفاده گرد. مدل جامپ سوت بالا تنه کتی همانطور که از نامش پیدا است بالا تنه کتی دارد و پایین تنه آن شلوار جذب و قد ۹۰ دارد. معمولا قسمت زیر آستین‌های این جامپ سوت باز است و ظاهری بسیار شیک و رسمی دارد.

جامپ سوت مدل یقه بلیزری

یقه بلیزری یک مدل کلاسیک و پر طرفدار در میان خانم‌های شیک پوش است که معمولا برای طراحی کت از این مدل استفاده می‌کنند. این مدل جامپ سوت زنانه آستین‌های بلند یا آستین سه ربع دارد و معمولا در یک طرف لباس با بند رو کمر گره می‌خورد.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :