پردیس بختیاری در
0

مدل موهایی که شما را جوان‏‎تر نشان می‎دهد

مدل موهایی که شما را جوان‏‎تر نشان می‎دهد

مدل موی شما، تاثیر زیادی روی چهره تان دارد. همانطور که برخی از مدل های مو شما را مسن تر نشان می دهند، برخی از مدل های دیگر هستند که از سنتان می کاهند و چهره شما را جوان تر، شاداب تر و زیباتر می کنند. اگر به دنبال مدل مویی برای جوان تر شدن هستید، یکی از مدل هایی که در ادامه برایتان آورده ایم را انتخاب کنید.

موی چتری

مدل مو برای جوانتر شدن

شاید فکر کنید که چتری فقط مخصوص دختران نوجوان است اما این مدل مو نه تنها برای هر خانمی در هر سنی مناسب است، بلکه سن شما را نیز از آنچه هست کمتر نشان می دهد. البته شما باید در انتخاب مدل چتری کمی دقت کنید. چتری پرپشت ممکن است به هر فرم صورتی نیاید، از این رو بهتر است که چتری کم پشت را انتخاب کنید که در هر شرایطی با صورت شما هماهنگ می شود. از آنجا که چتری خطوط پیشانی شما را می پوشاند و توجهات را از چین و چروک صورت تان به سمت خود جلب می کند، گزینه مناسب برای خانم هایی است که دوست دارند کمتر از سن شان به نظر آیند.

موی حالت دار تا روی شانه

اگر چه موهای صاف همیشه جذاب و زیبا هستند اما بد نیست که گاهی موهایتان را فر کنید، آنوقت می بینید که موهای فر چه تاثیری بر جوانی شما خواهد گذاشت. اگر موهایتان تا روی شانه است، کافی است که پایین موهایتان را فر کنید. این مدل مو چشم ها را به سمت خود جلب کرده و به همین سادگی شما چندین سال جوان تر به نظر خواهید رسید.

موی صاف تا روی شانه

مدل مو برای جوانتر شدن

بسیاری از بانوان بر این باورند که به محض پا به سن گذاشتن باید موهای خود را کوتاه کنند، در حالیکه این دیدگاه درست نیست. موهای صاف خود را تا روی شانه‌هایتان بلند کنید تا سنتان نیز کمتر دیده شود. این مدل مو با هر رنگ مویی همخوانی دارد.

موی کوتاه صاف

این مدل مو معمولا مدل مورد علاقه خانم های مسن می باشد زیرا سن آنها را از آنچه هست، کمتر نشان می دهد. برای تنوع می توانید که جلوی موهایتان را بلندتر از پشت موهایتان بزنید یا حتی می توانید از چتری استفاده کنید و چین های پیشانی تان را هم بپوشانید. علاوه بر زیبایی، درست کردن این مدل مو نیز بسیار ساده است. بنابراین اگر وقت کافی برای آماده شدن ندارید و در عین حال به دنبال مدلی زیبا و جذاب هستید، این مدل موی کوتاه را به شما پیشنهاد می دهیم.

موی باب

مدل موهایی که شما را جوان‌تر نشان می‌دهند

مدل موی پرطرفدار باب، که انواع مختلفی دارد، معمولا برای کسانی که موهای صاف دارند انتخاب مناسب‌تری است. این مدل مو سبب می‌گردد که چانه شما زاویه بهتری به خود گرفته و سن شما نیز کمتر دیده شود. در انتخاب مدل مناسب باب دقت کنید.

موی کوتاه حالت دار

یکی دیگر از مدل موهایی که شما را جوان تر نشان می دهد، موی کوتاه فر است. این مدل مو کلاسیک بوده، از این رو انتخاب خوبی برای میهمانی ها می باشد. کافی است که موهایتان را کوتاه کنید و آنها را کمی حالت دهید، آنوقت می بینید که چگونه چهره شما را از این رو به آن رو خواهد کرد.

بافت مو

مدل مو برای جوانتر شدن

بسیاری از بانوان بر این گمانند که بافت مو فقط مخصوص دختران جوان است. در حالی که اینطور نیست. یک بافت مو، هرچقدر هم ساده، می‌تواند مدل موهای شما را تحت تاثیر قرار داده و سنتان را کمتر نشان دهد.

موی بلند حالت دار

موهای حالت دار، از آنجا که تمام توجهات را به سمت خود جلب و نگاه ها را از روی چین و چروک های صورت شما دور می کند، به میزان زیادی از سن تان می کاهد. بنابراین اگر موهای بلندی دارید، پایین موهایتان را فر کنید. با این مدل مو بهتر است که فرق از وسط باز کنید. برخلاف مدل موی صاف که با فرق کج زیباتر می شود، برای موهای فر، فرق وسط بهترین گزینه است.

موی پیکسی

مدل موهایی که شما را جوان‌تر نشان می‌دهند

پیکسی یکی دیگر از مدل موهایی است که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده و به بیانی ترند سال شده است. این مدل موی کوتاه به دلیل شادابی که به چهره شما می بخشد، سن شما را کمتر نشان می دهد و در نتیجه بر اعتماد به نفس تان می افزاید. این مدل مو برای افرادی که زمان یا حوصله کافی برای رسیدگی به موهایشان ندارند، پیشنهاد می شود.

مدل لایه ای

مدل موهایی که شما را جوان‌تر نشان می‌دهند

اگر دوست ندارید قد موهایتان را تغییر دهید، می توانید از مدل لایه ای کمک بگیرید. این مدل مو یکی از بهترین مدل ها برای جوان تر ساختن چهره شما است. خوبی این مدل آن است که به هر فردی با هر سنی که دارد، می آید. قد موهای شما هر چقدر است، می توانید آن را لایه ای بزنید تا توجهات را به سمت خود جلب کند و در عین حال شما را جوان تر و زیباتر نشان دهد.

موی کوتاه فر

مدل مو برای جوانتر شدن

این روزها هر چه موهای شما فرم طبیعی تری داشته باشد، جذاب تر است. بنابراین اگر موهای فری دارید و ساعت ها جلو آینه می ایستید تا حالت آنها را تغییر دهید، بهتر است که خودتان را خسته نکنید. شما با موهای فر طبیعی جذاب تر به نظر خواهید آمد. البته یادتان باشد که موهای شما باید کوتاه باشد، در غیر این صورت سن شما را بیشتر نشان خواهد داد.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :