chadmin در
0

جدیدترین مدل‌های مانتو بافت مخصوص پاییز

جدیدترین مدل‌های مانتو بافت مخصوص پاییز

داشتن یک پوشش گرم برای وقت گذراندن در خارج از خانه در روزهای سرد پاییزه و زمستانه برای هر خانمی الزامی است. معمولا لباس‌های گرم مانند کاپشن و یا پالتو را نمی‌توان به عنوان پوشش اصلی کل روز به تن داشت زیرا بافت آن‌ها بسیار ضخیم است و فرد احساس سنگینی می‌کند از این رو هر خانمی برای روزهای سرد باید یک مانتو بافت داشت باشد. در این مقاله می‌خواهیم انواع مدل مانتو بافت را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه شوید.

داشتن مانتو بافت برای هر خانمی در روزهای سرد الزامی است زیرا بافت اصلی این نوع مانتو سبک است و کاملا قابلیت انعطاف پذیری دارد و علاوه بر این بدن شما را کاملا گرم نگاه می‌دارد. امروزه مدل‌های بسیار متنوعی از مانتو بافت در بازار وجود دارد که تمام خانم‌های شیک پوش با هر سلیقه‌ای می‌توانند آن‌ها را انتخاب کنند.

انواع مدل مانتو بافت

مانتوهای بافت به طور کلی به دو دسته درشت بافت و ریز بافت تقسیم می‌شوند. مدل مانتو درشت بافت جز دسته مانتوهایی است که بافت درشت و برجسته‌ای دارد و اندام شما را نیز درشت‌تر نشان می‌دهد از این رو مانتو درشت بافت را به افرادی که لاغر هستند پیشنهاد می‌دهیم. اما دسته دیگری از مانتو بافت وجود دارد که بافت بسیار ریزی دارد که برجستگی بسیار کمی دارد و یا در برخی موارد برچستگی بر روی آن دیده نمی‌شود که برای تمام خانم‌ها می‌تواند مناسب باشد.

مانتو بافت طرح‌دار

یکی از رایج‌ترین و پر طرفدارترین انواع مدل مانتو بافت، مدل طرح‌دار است که امروزه بسیاری از خانم‌ها از آن استقبال کرده‌اند. معمولا مدل مانتو بافت بلند است و می‌توان در زیر آن از یک بافت بلند استفاده کرد که رنگ آن با مانتو شما همخوانی داشته باشد. مدل‌های مختلفی برای مدل مانتو بافت طرح‌دار طراحی شده است که یکی از شیک‌ترن مدل‌های آن مدل فرینج است که سبک اسپرتی دارد و معمولا خانم‌های جوان از آن خوششان می‌آید. شما می‌توانید مانتو بافت بلند خود را با انواع بوت‌ها و شلوارهای گرم ست کنید و یک استایل شیک برای خود ایجاد کنید.

مدل مانتو بافت کمربنددار

اگر جز خانم‌هایی هستید که طرفدار سبک اسپرت هستید ما مدل مانتو کمربنددار را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مدل مانتو بافت یقه هفت دارد و دو طرف آن توسط یک کمربند پهن روی هم می‌آید و بسته می‌شود. برای روزهای پاییزی این مدل مانتو بافت با رنگ‌های پاییزی مانند قهوه‌ای می‌تواند استایل شما را زیبا جلوه دهد. علاوه بر این شما می‌توانید با یک نیم بوت متناسب با استایل خود این مدل مانتو بافت خود را ست کنید.

 

 

مدل مانتو کشباف

این مدل مانتو بافت بسیار گرم است و می‌توان در روزهای سرد پاییزه و زمستانه از آن استفاده کرد. مدل مانتو بافت کشباف، طرح و بافت نسبتا درشتی دارد و در دو مدل جلو باز و جلو بسته با دکمه وجود دارد. مانتو بافت کشباف را می‌توان با انواع شلوار جین جذب ست کرد. علاوه بر این شما می‌توانید با انتخاب یک شال بافت با رنگ گرم استایل خود را بسیار زیبا کنید.

مانتو بافت مشکی را با چی ست کنیم؟

رنگ مشکی یکی از رنگ‌های بسیار خوبی است که با هر رنگ مکمل دیگری به خوبی ست می‌شود. اگر مدل مانتو بافت پاییزه و زمستانه خود را به رنگ مشکی انتخاب کرده‌اید می‌توانید آن را با یک شلوار جین آبی کمرنگ و جذب با یک شال بافت خاکستری ست کنید تا یک تیپ اسپرت بسیار زیبا به وجود آورید علاوه بر این در کنار آن می‌توانید نیم بوت‌های خاکستری نیز بپوشید. اگر سبک کلاسیک و سنگین‌تری را دنبال می‌کنید انتخاب رنگ قهوه‌ای در کنار مشکی نیز می‌تواند گزینه مناشبی باشد. شما می‌توانید مانتو بافت مشکی خود را با یک شال بافت طرحدار قهوه‌ای و یک جفت نیم بوت قهوه‌ای ست کنید و در کنار آن می‌توانید یک شلوار دمپا مشکی یا قهوه‌ای روشن مایل به کرمی نیز انتخاب کنید.

مانتو بافت کرم را با چی ست کنم؟

اگر به سراغ مدل مانتو بافت با رنگ‌های روشنی مانند کرم رفته‌ای بهترین گزینه برای ایجاد یک سبک اسپرت و بسیار جذاب ست کردن آن با یک شلوار جین جذب و یک جفت نیم بوت کرم رنگ است. البته شما می‌توانید از ترکیب رنگ‌های سفید و قهوه‌ای نیز در کنار برای اکسسوری‌های خود یا کیف دوشی خود نیز استفاده کنید. و اما اگر به دنبال یک ترکیب رنگی گرم‌تر هستید می‌توانید مانتو بافت کرمی خود را با رنگ بسیار گرم زرد خردلی ست کنید برای این کار می‌توانید کیف و کفش خود را خردلی انتخاب کنید و برای انتخاب شال و شلوار به سراغ تنالیته‌های تیره‌تری از قهوه‌ای بروید تا یک هارمونی کامل در استایل شما ایجاد شود.

مدل مانتو بافت طرحدار انتخاب کنید

تنوع پارچه‌های بافت امروزه بسیار زیاد شده است و شما به راحتی می‌توانید از میان هزاران طرح، طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید. مدل مانتو بافت طرخدار یکی از مدل‌های بسیار شیک است که معمولا دختر خانم‌های جوان از آن بسیار استقبال می‌کنند اما طرح‌های دو رنگ آن نیز می‌تواند برای هر خانمی مناسب باشد. اگر مانتو بافت طرحدار انتخاب می‌کنید حتما در کنار آن برای ست کردن از شلوار و شال کاملا ساده استفاده کنید تا طرح روی مانتو بافت شما بیشتر توجه‌ها را به خود جلب کند. همچنین اگر جز دسته خانم‌]ایی هستید که اندام لاغری دارید برای توپر نشان دادن اندام خود می‌توانید مانتو بافت طرحدار انتخاب کنید.

 

مدل مانتو بافت ترکیبی

برخی از مدل مانتو بافت مجلسی وجود دارد که ترکیبی از یک پارچه بافت گرم و یک پارچه طرحدار است که می‌تواند برای مهمانی و مجالس رسمی بسیار شیک و مناسب باشد. مانتو بافت ترکیبی معمولا یا با دکمه و زیپ تزین شده‌اند و یا جلو باز هستند و یک کمربند پهن دارند. شما می‌توانید مانتو بافت ترکیبی را با انواع شلوار جذب و یا دمپا ست کنید و در کنار از نیم بوت‌های پاشنه پهن استفاده کنید.

مانتو بافت چهارخانه، محبوب‌ترین مانتو بافت

یکی از محبوب‌ترین و البته پرطرفدارترین مدل‌های مانتو بافت، مدل چهارخانه است که در تن هر خانمی بسیار شیک و زیبا جلوه می‌کند. مانتو بافت چهارخانه در دو مدل چهارخانه ریز و درشت طراحی می‌شود که علاوه بر گرمای بسیار زیادی که دارد شیک و زیبا نیز است. شما می‌توانید مانتو بافت چهارخانه خود را با انواع شلوار جین و نیم بوت‌های اسپرت ست کنید و یا اگر می‌خواهید یک تیپ مجلسی و کلاسیک داشته باشید می‌توانید آن را با شولار جذب مشکی و نیم بوت‌ها یا بوت‌های بلند پاشنه‌دار ست کنید.

 

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :