پردیس بختیاری در
0

خرید انواع کیف‌ مردانه برای خوش‌استایل‌ها

خرید انواع کیف‌ مردانه برای خوش‌استایل‌ها

کیف یک اکسسوری است که نه تنها در میان خانم ها، بلکه در میان آقایان هم محبوب و مورد استفاده می باشند. مدل های متنوعی از کیف های مردانه وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه تان، آنها را انتخاب کنید. اگر دوست دارید که با مدل های کیف مردانه آشنا شوید و در صورت تمایل آنها را خریداری کنید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

کیف اداری

کیف های اداری یکی از رایج ترین مدل کیف ها در میان آقایان می باشند. این مدل کیف از این رو که بسیار جادار بوده، گزینه مناسبی برای محل کار است. زمانی که این کیف را به دست می گیرید، باید استایلی رسمی یا نیمه رسمی داشته باشید. این کیف ها معمولا از جنس چرم هستند اما تنوع جنسی دیگری نیز دارند. اگر شما هم با انداختن کیف روی شانه هایتان مشکل دارید، این مدل کیف اداری مردانه که استایل شما را از این رو به آن رو می کند، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

 

کیف پستچی

کیف پستچی پس از این که توسط پستچی ها مورد استفاده قرار گرفت، در میان آقایان رواج یافت. کیف های مدل پست چی دارای یک بند هستند که به کمک آن روی دوش قرار می گیرند. این مدل کیف مناسب حمل کتاب یا لپ تاپ است و برعکس کوله پشتی ها که باید آن را از روی دوش ها پایین آورد و چیزی از محتویات آن خارج کرد، این مدل کیف ها اینگونه نیستند و شما می توانید محتویات آن را زمانی که روی دوش تان است، بردارید. بهتر است که از کیف های پستچی در زمان بندی کوتاه مدت استفاده کنید تا به شانه های شما آسیبی وارد نشود. از آنجا که این مدل کیف حالتی اسپورت دارد، بهتر است که با کت پوشیده نشود. پیراهن و تی شرت بهترین انتخاب در کنار آن است.

کیف دافل

کیف دافل یا همان مسافرتی معمولاً به صورت یک کیف استوانه ای پارچه ای یا چرمی است که یک زیپ در بالا برای بسته شدن دارد و در بعضی مدل ها دارای بند شانه ای بلند و دسته برای حمل نیز می باشد. دافل بگ ها کوچک تر از چمدان و بزرگتر از کوله پشتی ها هستند و به علت حجم بزرگی که دارند در سفرها و اماکن ورزشی بیشتر مورد استفاده آقایان قرار می گیرند. دافل بگ ها دارای مدل های متنوعی هستند که بر اساس نیاز و کارایی می توانند انتخاب شوند.

کیف رو دوشی

کیف رو دوشی امروزه تبدیل به یکی از محبوب ترین کیف ها برای استفاده روزمره آقایان شده است. این کیف به دلیل این که کوچک است و به سادگی روی دوش قرار می گیرد، انتخاب خوبی برای تمام مکان ها، از گشت و گذارهای شهری گرفته تا محیط دانشگاه و محل کار… می باشد. کیف رودوشی برای استایل های غیر رسمی طراحی شده است، از این رو بهتر است زمانی که کت و شلوار به تن دارید، آن را روی دوش تان نیاندازید.

 

 

 



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :