chadmin در
0

مدل‌های ست لباس مرجانی برای شیک‌پوشان

همانطور که می‌دانید رنگ مرجانی، رنگ سال ۲۰۱۹ اعلام شده است و این رنگ بسیاری از طراحان لباس را به سمت خود کشیده است. پس اگر جز دوستداران رنگ‌های مد و استایل‌های به روز هستید با چی بپوشم همراه شوید تا چند ست لباس مرجانی بسیار شیک را برای ایده به شما پیشنهاد دهیم.

رنگ مرجانی، رنگ سال ۲۰۱۹

همانطور که می‌دانید در آغاز سال ۲۰۱۹، موسسه پنتون طبق روال هر سال رنگ جدیدی را به عنوان رنگ سال معرفی کرد و آن رنگ، مرجانی( living coral) بود. طیف رنگی مرجانی بین نارنجی و گلبهی قرار دارد و جز دسته رنگ‌های بسیار شاداب و زیبا است که می‌توان کلی استایل شیک و زیبا با این رنگ ایجاد کرد.

برای داشتن یک ست لباس مرجانی می‌توانیم از مدل‌های به روز بسیاری استفاده کنیم و بهترین ست‌های بهاره و تابستانه را داشته باشیم:

ست لباس مرجانی بهاره و تابستانه

اگر برای بهار و تابستان پیش رو خود به دنبال یک استایل ترند شده با رنگ مرجانی هستید به شما پیشنهاد می‌دهیم به سراغ استایل مونوکروم بروید. برای این کار می‌توانید یک مانتو کتی و شلوار راسته گشاد به رنگ مرجانی را با یکدیگر ترکیب کنید. این ست لباس مرجانی چه به صورت کاملا پوشیده و جلو بسته و چه به صورت جلو باز که با یک تی‌شرت سفید ست شده باشد، می‌تواند یک استایل نیمه رسمی بسیار زیبا برای شما باشد. علاوه بر این ترکیب رنگ مرجانی با رنگ‌هایی مانند سفید، لیمویی، طوسی روشن و رنگ نقره‌ای می‌تواند استایل شما را جسورانه و شیک نشان دهد. پیشنهاد من به شما این است که اگر از این ست لباس مرجانی خوشتان آمده حتما در کنار آن از یک روسری طرح‌دار که طیف‌هایی از رنگ مرجانی دارد به همراه اکسسوری‌هایی که با رنگ مرجانی ست می‌شود نیز استفاده کنید.

اگر به شلوارهای فاق بلند پارچه‌ای بوت کات علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم برای یک ست زیبا مرجانی، یک مانتو نسبتا بلند به رنگ مرجانی انتخاب کنید و آن را با یک شلوار بوت کات سورمه‌ای یا طوسی تیره ست کنید و در زیر مانتو خود از یک تی‌شرت سفید جذب استفاده کنید. حال در کنار می‌توانید یک روسری یا شال با طیف رنگی شلوار خود نیز به سر کنید. این ست لباس مرجانی یک ست جذاب و شیک است که جلوه بسیار زیادی نیز برای خانم‌های شیک پوش دارد.

و اما یک ست لباس مرجانی دلبر و زیبا برای دختر خانم‌های جووان نیز داریم و آن استفاده از شومیز و شلوار جین است که به تازگی بازار بسیار داغی پیدا کرده است. شما می‌توانید بر روی شومیز جین خود یک مانتو جلو باز به رنگ مرجانی بپوشید تا یک استایل شیک بهاره داشته باشید. اگر مانتو شما بسیار بلند است بهتر است از شلوار جین اسکینی استفاده کنید. علاوه بر این ترکیب مانتو‌های گشاد با شلوار جین مام استایل هم یک ترکیب ترند و بسیار به روز است که می‌توانید از آن نیز استفاده کنید و اگر به دنبال کفش مناسب برای ست کردن با این استایل هستید بهتر است به سراغ کفش‌های اسپرتی مانند کتونی‌هایی که به رنگ پاستلی هستند یا کفش‌های سوپر استار و آل استار مرجانی باشید.

ست لباس مرجانی و آبی فیروزه‌ای

در کنار رنگ مرجانی، یکی از رنگ‌هایی که در کنار قرار گرفت، رنگ آبی فیروزه‌ای( turquoise) است که جز رنگ‌های ترند امسال است و ترکیب آن با مرجانی فوق‌العاده شیک و زیبا است. به طور مثال در ران وی بهاره برندهای بسیار مشهوری مانند گوچی(Gucci) و ورساچه (Versace) تلفیق این دو رنگ بسیار دیده شده است. برای داشتن چنین ستی پیشنهاد ما به شما این است که یک مانتو جلو باز به رنگ مرجانی را با یک تیشرت و یا شومیز به رنگ فیروزه‌ای ست کنید و یا برای روزهای تابستانی می‌توانید از دامن پلیسه یا حریر آبی فیروزه‌ای در کنار مانتو مرجانی خود استفاده کنید. برای چنین ترکیبی می‌توانید اکسسوری‌های بزرگ گردنی، توربان یا دستمال سر و یا روسری طرح‌دار ست کنید. گیره‌های مو مرواریدی جدید، کیف دستی و ساعت هم جزئیاتی است که می‌توانید به این ترکیب زیبا اضافه کنید.

علاوه بر رنگ آبی فیروزه‌ای، یکی دیگر از رنگ‌هایی که امسال کاربرد بسیاری داشته، رنگ کرمی و طیف آن تا رنگ نخودی است. استفاده از رنگ‌های روشن و البته خنثی مانند کرمی می‌تواند برای استایل یک خانم شیک پوش و جذاب فوق‌العاده باشد. یکی از مزایای بسیار خوبی که رنگ نخودی دارد امکان ست شدن بسیار راحت آن با رنگ مرجانی است. به نظر من شما می‌توانید یک استایل شیک رسمی و بهاره بسیار زیبا با ست کردن دو رنگ نخودی و مرجانی داشته باشید و برای جذاب‌تر کردن این استایل در کنار از اکسسوری‌های چرم مانند دستبند و یا کمربند نیز استفاده کنید.

اگر جز طرفداران استایل مونوکروم هستید نیز می‌توانید برای ست لباس مرجانی خود از یک اورال به رنگ مرجانی با یک مانتو جلو باز مرجانی استفاده کنید و در کنار برای جلوه بیشتر استایل خود، اکسسوری‌ها و یا کفش‌هایی به رنگ رزگلد را با آن ست کنید.

برای تابستانی که پیش رو دارید نیز یک ست جذاب کژوال برای شما در نظر داریم و آن ست زیبای لباس‌های اورسایز است. به طور مثال شما می‌توانید یک تیشرت اور سایز به رنگ تیره مانند سورمه‌ای را با یک مانتو گشاد جلو باز مرجانی ست کنید و یا از تیشرت‌های طرح‌دار مانند طرح ارتشی یا پلنگی استفاده کنید که همخوانی بسیار خوبی با رنگ مرجانی دارند.

اگر به دنبال یک ست لباس مرجانی پوشیده هستید، پیشنهاد می‌کنیم یک مانتو جلو بسته و یا شومیز به رنگ مرجانی را با شلوارهای جذب به رنگ خنثی، مانند سفید، مشکی و یا جین ست کنید و در کنار از اکسسوری‌های تابستانه مانند کلاه حصیری، کیف کمری چرم و یا صندل‌های چرم بندی که حال و هوای تابستانه را دارند استفاده کنید.

و اما طرفداران استایل بوهو، شما می‌توانید از ترکیب دو رنگ مرجانی و آبی فیروزه‌ای یک استایل فوق‌العاده جذاب و خنک تابستانه برای خود بسازید. برای داشتن ست لباس مرجانی به سبک بوهو می‌توانید از اکسسوری‌های بزرگ در رنگ‌های روشن فروزه‌ای و مرجانی استفاده کنید. علاوه بر این صندل‌های پوم پوم‌دار، کلاه‌های لبه‌دار حصیر، شومیزهای گلدوزی شده، پابندهای سکه‌ای همه و همه می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

ست لباس مرجانی پاییزه و زمستانه

شادابی و گرمای رنگ مرجانی سبب شده که بتوان در فصل گرما نیز از چنین رنگی برای پوشاک استفاده کرد. البته ناگفته نماند که باید اطلاعات کافی درباره ترکیب این رنگ با رنگ‌های مناسب فصل سرد داشته باشیم.

یکی از زیباترین و البته پرطرفدارترین پترن‌هایی که در زمستان جاری در پوشاک کاربرد زیادی داشت، پترن چهارخانه بود که بیشتر در پارچه‌های پشمی دیده شده است. از این رو استفاده از پالتوهای چهارخانه با آستین مچی به رنگ مرجانی و ست کردن آن با رنگ‌های دیگری مانند قهوه‌ای، خردلی، طوسی و یا شتری می‌تواند تداعی یک زمستان گرم در استایل شما باشد.

از جمله رنگ‌هایی که می‌توان با رنگ مرجانی ترکیب کرد، صورتی و بنفش است اما بسیاری از افراد در این باره تصور خوبی ندارند ولی بسیاری از برندهای معروف در طراحی لباس‌های خود از ترکیب این سه رنگ بسیار استفاده کرده‌اند. البته باید در نظر داشته باشید که برای ست کردن این سه رنگ حتما باید به جزئیات و انتخاب نوع اکسسوری نیز دقت کافی داشته باشید و رنگ‌های خنثی را نیز وارد کنید. به طور مثال ترکیب یک بافت یقه اس‌کی صورتی با یک شلوار مشکی و کتانی صورتی و یک پالتو مرجانی می‌تواند یک استایل ویمسیکال و شاداب بسازد.

ترکیب رنگ بنفش با مرجانی نیز یکی از ترکیب‌های جسورانه است که می‌توان برای پاییز و زمستان از آن استفاده کرد. در کنار ست کردن لباس مرجانی خود با رنگ بنفش سعی کنید از اکسسوری‌هایی مانند شال گردن، شلوار، کفش، بلوز بافت، چکمه و یا کیف بنفش استفاده کنید.

یکی از لباس‌های ترند شده امسال، بارانی‌های بلند جیر است که می‌توان آن را به صورت تکی و جلو بسته پوشید. در کنار این مدل بارانی شما می‌توانید از بوت‌های بلند سفید دکتر مارتین و یا بوت animal print استفاده کنید تا یک ترکیب فوق‌العاده با بارانی مرجانی رنگ خود بسازید. علاوه بر این در کنار توصیه می‌کنیم از کیف‌هایی با بند کوتاه که به صورت مورب روی سینه انداخته می‌شود یا کیف‌های کوچک مربعی که مکمل خوبی برای این ست است، استفاده کنید.

پالتوهای پشمی اور سایز و تدی به رنگ مرجانی نیز یکی از پوششش‌های زمستانه امسال است که ست کردن آن با پیراهن‌های بند و یا سرهمی به رنگ‌های گرمی مانند آجری، یشمی و یا جگری می‌تواند استایل شیک و زیبایی ایجاد کند.

و اما اگر جز خانم‌های اسپرت پوش هستید می‌توانید یک مانتو و یا کت بارانی کوتاه به رنگ مرجانی را با یک هودی یا شلوار اسپرت سفید ست کنید و البته برای تکمیل این ست لباس مرجانی زیبا شما به کفش هم نیاز دارید. مدل کفش شما می‌تواند کتونی‌های گل‌دار باشد که تلفیقی از رنگ مرجانی و فیروزه‌ای بر روی آن دیده می‌شود و برای کیف هم می‌توانید از کیف‌های کمری شفاف و یا چرم استفاده کنید تا یک تیپ بی نظیر پاییزه و زمستانه را تجربه کنید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :