شایسته عسگریان در
0

فرصت‌های بازار ایران برای خرید شومیز عمده و در تعداد بالا

فرصت‌های بازار ایران برای خرید شومیز عمده و در تعداد بالا

تیشرت یقه دار، بلوز یقیه‌دار، تونیک یقه‌دار، ترکیبی از این سه و پیراهن مردانه می‌شود آنچه بسیاری در ایران به عنوان شومیز می‌شناسند. طراحان مد همین پوشش ساده را آنچنان آراسته‌اند که در حال حاضر تبدیل به یکی از پرطرفدارترین پوشش‌ها برای بالاتنه خانم‌ها شده است. جنس شومیز بسیار مهم است. از آنجایی که اغلب تماس مستقیم با بدن دارد، باید ضد حساسیت باشد. در صورتی که خریدار شومیز عمده و در تعداد بالا هستید، باید نه فقط به طرح و مدل و رنگ بلکه به کیفیت پارچه نیز توجه داشته باشید. خریداران حرفه‌ای بهتر است کمی ریسک پذیر باشند و با سفارش طرح‌هایی خلاقانه، مشتریان خاص خود را جذب کنند. فروشندگان می‌دانند که مشتری خاص و داشتن اجناسی که هر جایی به راحتی پیدا نشود همواره کسب و کار پر رونقی برایشان به ارمغان می‌آورد.

عمده فروشی شومیز

خریداران شومیز عمده قدر فرصت‌های بازار را بدانند

در بسیاری از فرهنگ‌ها شومیز، محبوب و پرطرفدار است. حال تصور کنید که ده‌ها و صدها و هزاران مدل و طرح برای همین ترکیب اولیه ابداع شده و شومیز را به عنوان لباس مجلسی نیز به بازار عرضه کردند که گاهی کاملا مدرن است و گاهی سنتی. فروشندگان و مزون‌داران از فرصتی که عمده فروشی شومیز در بازار ایران پیدا کرده که با کاربردهای گوناگون عرضه می‌شود استفاده می‌کنند و با خرید شومیز عمده و در تعداد بالا، مشتریان بسیاری جذب می‌کنند.

ایران بهشت خریداران شومیز

اگر به لباس‌های منطبق با فرهنگ‌ سنتی  دقت کرده باشید، لباسی مانند تونیک که اندازه و درازای متوسط دارد، مثلا تا زیر باسن یا بالاتر از زانو و یا تا پایین زانو، لباسی محبوب و پرطرفدار است. بنابراین لازمه قرار داشتن این پوشش در بورس لباس‌های مصرفی آن است که مزون‌ها و بوتیک‌ها با خرید شومیز عمده و به صورت قراردادهای فصلی بازار خرید و فروش شومیز عمده و سری را داغ کنند. به همین دلیل است که تاکید داریم بازار مصرف ایران بهشت خریداران شومیز عمده و در تعداد بالاست.

خرید شومیز عمده در تعداد بالا سودآور است

شومیز برای لباس شب و رسمی قابلیت انطباق خوبی دارد. می‌تواند مدرن و راحت باشد برای قرارهای دوستانه عصرها و برای لباسی که می‌خواهید همیشه دم دست و در اختیار باشد در عین حال که شیک و مرتب است و جلب توجه نیز می‌کند و با پوشیدن آن کاملا احساس سرخوشی و راحتی هم خواهید داشت. شومیز همه این خاصیت‌ها را دارد اما فروشندگان حرفه‌ای هنگام خرید شومیز عمده و در تعداد بالا باید در نظر داشته باشند که طراحی مورد پسند بازار را انتخاب کنند. در صورت خرید شومیز عمده ی محصولات موفق بدون شک برای فروشندگان سودآور است.

خرید شومیز عمده

مدیریت تولید شومیز عمده و دریافت سفارش از مشتری پیش از شروع به کار

جنس پارچه از نظر طرح اهمیت زیادی دارد. پارچه‌ای که از آن برای تهیه لباس استفاده می‌شود، حریر، وال و ریون و انواعی از پارچه‌های لخت و مرغوب‌اند. پارچه هایی که هزینه خریدشان بالاست و فروش تکی شومیز اصلا به صرفه نیست. به همین دلیل است تولید شومیز عمده و بر اساس میزان پارچه‌ای که در تولیدی وجود دارد انجام می‌شود و پیش از شروع به کار سفارش خرید شومیز عمده از خریداران و بوتیک‌داران ثبت شده است. در صورت عدم مدیریت تولید شومیزه به صرفه نیست.
شومیز دارای بالاترین تنوع در طرح و اندازه است. علاوه بر این‌ها، لباسی که اغلب خانم‌ها دوست دارند و طراح باید روی سایزهای مختلف از کوچکترین تا بزرگترین کار کند و وسواس لازم را به خرج دهد. بلوز، تونیک و شومیز هر سه ریشه فرانسوی دارد و فرانسه هم معدن مد و زیباست. اما شومیز نوع دلچسب و خاصی از انواع پوشش بالا تنه برای خانم‌هاست که طرفداران بسیاری دارد.

اهمیت کار تیمی حرفه‌ای در طراحی و دوخت شومیز

شومیز از پارچه‌های لَخت و خنک طراحی می‌شود و مخصوص بهار و تابستان است. اگر چه خانم‌ها در زیر بالا پوش‌های پاییزی و زمستانی هم از شومیز استفاده می‌کنند. شومیز ده‌ها و صدها فرم مختلف در یقه و آستین دارد. آستین می‌تواند کوتاه، سه ربع و بلند باشد و بر خلاف بلوز، شومیز اغلب دکمه ندارد و باید آن را از سر بپوشید. می‌تواند به عنوان لباس اصلی در مهمانی‌ها و مجالس پوشیده شود و همانطور که می‌دانید از دلپذیرترین پارچه‌هایی است که برای آن در مهمانی به کار می‌آید حریر است. حریر، وال و پارچه‌های لطیف نیز جزء پارچه‌های گران قیمت است. طراحی و دوخت یقه و آستین هم طراحان و دوزندگان خبره را طلب می‌کند. اگر قصد خرید شومیز عمده و در تعداد بالا دارید، تولیدی‌هایی را انتخاب کنید که بهترین تیم طراحی و دوخت را در اختیار دارند.

تنوع شومیز و کاربردهای متنوع آن انتخاب را سخت کرده است

تنوع در دوخت و کاربرد متفاوت در پوشش شومیز در ایران؛ فروش آن را افزایش داده است. شما می‌توانید شومیز را با دامن کوتاه، بلند یا شلوار ست کنید. این نوع لباس‌ها همیشه برازنده و ایده‌آل هستند. این فرم از پوشش طرفداران بسیاری دارد. اندازه و مدل آستین کاملا به سلیقه و خواست شما بستگی دارد. شومیزی که با دامن پوشیده می‌شود البته با شومیز آستین بلند زیباتر است اما در نهایت خواست شما در انتخاب یقه و آستین تعیین کننده خواهد بود. البته اینکه سلیقه خریداران را مد تشکیل می‌دهد و طراحان توانایی مدیریت بازار را دارند در تعیین سلیقه مشتری به اثر نیست. خریداران شومیز عمده و به صورت سری، با توجه به موفقیت طراحان در تولید شومیز با کاربردهای مشخص، سفارشات خود را ثبت می‌کنند و اغلب با برنامه ریزی فروش خوبی هم خواهند داشت.

خرید متنوع و فرصت فروش بیشتر

خریداران حرفه‌ای می‌دانند که در صورت تنوع محصولات فروششان به صورت تصاعدی بالا می‌رود. خریدار زمانی که برای نیاز خود مراجعه می‌کند، با دیدن طرح‌های متنوع و به روز، بیش از آنچه نیاز دارد خرید خواهد کرد. تنها کافیست برنامه ریزی جامعی برای خرید شومیز عمده و به صورت سری داشته باشید. طراحان برتر را انتخاب کنید و مد روز را در نظر بگیرید. از همه مهم‌ترین کاربرد شومیز در ایران نه فقط به عنوان لباس مهمانی یا راحتی بلکه به عنوان لباسی که امکان پوشیدن بیرون از خانه داشته باشد نیز استفاده می‌شود. بنابراین تولیدی‌هایی که با ارائه شومیزهایی که کمی بلندتر هستند و رنگ‌های متنوعی دارند، مشتریان بیشتری جلب خواهد کرد.

عمده فروشی شومیز مانگوپ

معرفی عمده فروشی شومیز مانگوپ

برند محبوب شومیز مانگوپ که بیش از ۳ دهه افتخار حضور در صنعت تولید پوشاک ایران را در کارنامه خود دارد در سال ۱۳۹۶ و در سی امین سالگرد تاسیس مجموعه، با توجه به استقبال روز افزون کاربران ایرانی از بستر وب، اقدام به راه اندازی سامانه تخصصی معرفی و فروش محصولات خود کرد که مورد استقبال و توجه بسیار زیاد مشتریان خود قرار گرفت و با رشد و ارتقاء این پلتفرم که می‌توان به عنوان اولین استارت آپ عمده فروشی شومیز در ایران از آن یاد کرد سعی در ایجاد مسیری جدید و نوین در این صنف سنتی دارد.

چگونه از مانگوپ شومیز عمده خریداری کنیم؟

شما فروشگاه داران گرامی می‌توانید با مراجعه به صفحه فروشگاه مانگوپ به آدرس mangop.ir، محصولات این مجموعه را مشاهده کنید، اطلاعات دقیق هر محصول را بخوانید و با انتخاب بسته بندی های ارائه شده برای هر محصول و افزودن آن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و از دو طریق کارت به کارت یا آنلاین پرداخت نمایید. سفارشات در مدت زمان ۱ الی ۴۸ ساعت پس از ثبت و پرداخت از طریق پیک یا آژانس برای تهران و از طریق تیپاکس یا باربری برای شهرستان ها ارسال میگردد



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :