شایسته عسگریان در
0

رویداد الگو، نخستین رویداد تخصصی حوزه پوشاک

رویداد الگو، نخستین رویداد تخصصی حوزه پوشاک

کسب‌وکار در حوزه آنلاین، یکی از مهمترین روش‌های درآمدزایی در سال‌های اخیر است که اگر از راه درست و اصولی انجام شود، نتایج مثبتی نیز دربردارد. این شیوه درآمدزایی تاکنون در ایران در حوزه‌های مختلفی ورود کرده، اما حوزه پوشاک و مد، صنعتی است که متاسفانه تاکنون چندان با کسب‌وکار و مارکتینگ آنلاین ادغام نشده و شاید همین امر یکی از دلایل نادیده گرفته شدن این صنعت در کشورمان باشد.

رویداد تخصصی پوشاک الگو

رویداد الگو، اولین رویداد تخصصی حوزه پوشاک، با هدف نوآوری در بازاریابی آنلاین این حوزه، در دانشگاه علامه طباطبایی و با حمایت جهاد دانشگاهی علامه برگزار می‌شود تا متخصصان این صنعت، نوآوران این حوزه و هنرجویان طراحی لباس،کسب و کارهای آنلاین،طراحی دوخت و… و نیز علاقمندان به این حوزه را گردهم آورد تا با شرکت در سخنرانی‌ها و گردهمایی‌های استارت‌آپی و مشاوره شغلی، راهکارهایی در زمینه بهبود کسب‌وکار آنلاین ارائه شده و متخصصان و علاقمندان این زمینه، بیش از پیش با یکدیگر آشنا شوند و بتوانند از پتانسیل‌های یکدیگر استفاده کنند و در این میان، فرصتی نیز برای ارائه رزومه افراد به استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها در اختیار آن‌ها گذاشته شده و شرکت‌کنندگان به شبکه‌سازی می‌پردازند.

درضمن کارگاه‌هایی نیز در زمینه‌های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی کسب و کارهای پوشاک برگزار می‌شود که هدایت آن‌ها را متخصصان این امر برعهده دارند؛ ازجمله کارگاه مدیریت کسب‌وکارهای پوشاک؛ کمپین‌های بازاریابی دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ و کارگاه تولید محتوا در حوزه پوشاک.

این رویداد، بزرگترین گردهمایی کارآفرینان، استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین محسوب می‌شود و در پایان دوره نیز، به شرکت‌کنندگان، گواهینامه معتبری از طرف جهاد دانشگاهی علامه طباطبایی برای شرکت در رویداد و کارگاه‌های آموزشی ارائه می‌شود.

زمان برگزاری رویداد: یکشنبه ۲۷بهمن از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵:۳۰

مکان: دانشگاه علامه طباطبایی تهران

شماره تماس برای تهیه بلیط و رزرو : ۰۹۱۲۸۱۹۴۳۷۹

 

شما می‌توانید برای ثبت نام با ارائه کد تخفیف زیر از تخفیف ۳۰درصدی برای شرکت در رویداد بهره‌مند شوید:

ochibepoosham



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :