chadmin در
0

راهنمای ست کردن کفش سفید با استایل‎های مختلف

راهنمای ست کردن کفش سفید با استایل‎های مختلف

این روزها انواع اقسام کفش‌های سفید با طرح‌های مختلف در مغازه‌های بسیار زیادی دیده می‌شود. اما زمانی که بحث خرید کفش می‌شود بسیاری از مردم کفش سفید را با تردید نگاه می‌کنند و همیشه درباره خرید آن مردد هستند و همیشه این سوال در ذهن بسیاری از افراد وجود دارد که کفش سفید را با چی بپوشم؟ اگر شما هم به دنبال جواب چنین سوالی هستید با این مطلب همراه شوید تا راهنمای جامعی از ست کردن کفش سفید در اختیار شما قرار دهیم.

ست کردن کفش سفید با تیپ کژوال

اگر جز طرفداران پر و پا قرص تیپ اسپرت کژوال هستید، به شما پیشنهاد می‌دهید برای ست کردن کفش سفید با استایل خودتان از یک شلوار جذب استفاده کنید و آن را با یک جفت کفش فید بنددار ست کنید. حال شلوار جذب شما می‌تواند جین باشد که می‌توان آن را با کفش سفید لژدار و یک تی‌شرت ست کرد یا می‌توانید حتی از شلوار قد نود با یک جفت جوراب بلند استفاده و کفش سفید خود را با این ترکیب ست کنید.

ست کردن کفش سفید با تیپ کژوال

از کفش نیم ساق سفید استفاده کنید

انتخاب کفش نیم ساق یکی از بهترین گزینه‌ها برای برای دختران و پسران جوانی است که طرفدار سبک کژوال هستند. کفش‌های نیم ساق معمولا یک لژ مخفی نیز دارند و قد فرد را کشیده‌تر نشان می‌دهند از این رو شما می‌توانید یک جفت کفش نیم ساق اسپرت بند دار سفید را با یک شلوار جین پاکتی ست کنید و در کنارش از یک لباس هودی و یا یک ژاکت نازک استفاده کنید.

سعی کنید هرگز کفش نیم ساق را با شلوار جذب ست نکنید زیرا جلوه زیبایی نخواهد داشت و تناسب میان پا و بالای زانو رعایت نمی‌شود.

از کفش نیم ساق سفید استفاده کنید

کفش سفید کالج انتخابی عالی برای تابستان

تابستان یکی از فصل‌هایی است که پیشنهاد می‌شود حتما از لباس‌های روشن در این فصل استفاده شود از این رو انتخاب یک جفت کفش با رنگ روشن مثل سفید برای تابستان یک انتخاب عالی است. کفش کالج سفید را می‌توانید با انواع جین، تی‌شرت و حتی کلاه کپ خود ست کنید و یک تیپ آزاد و اسپرت تابستانه بسیار شیک برای خود ایجاد کنید.

صندل‌های سفید را حتما امتحان کنید

حال که حرف از تابستان است بهتر است یکی دیگر از انواع کفش‌های تابستانه پرطرفدار به نام صندل را نیز به شما معرفی کنیم. صندل یکی از راحت‌ترین کفش‌هایی است که می‌توان تمام شبانه روز با آن قدم زد و احساس خستگی نکرد. پیشنهاد ما این است که یک جفت صندل سفید با یک کلاه آفتابی سفید انتخاب کنید و آن را با یک شلوار جذب جین ست کنید.

صندل‌های سفید را حتما امتحان کنید

کفش فلت سفید در سبک کژوال

یکی از بهترین انواع کفش که خانم‌ها با تمام تیپ‌های روزانه خود می‌توانند ست کنند، کفش فلت است. برای ست کردن کفش سفید فلت خود با تیپ کژوال می‌توانید از شلوار جین استفاده کنید و در کنار آن حتما از اکسسوری‌های متنوع سفید رنگ برای جذاب کردن استایل خود استفاده کنید.

کفش فلت سفید در سبک کژوال

تیپ تابستانه با صندل‌های تابستانه

اگر به دنبال یک تیپ جذاب و بسیار عالی برای تابستان خود هستید به شما پیشنهاد می‌دهیم یک جفت صندل سفید را با لباس‌های تابستانه دخترانه مانند سرهمی‌های جین ست کنید. در کنار استفاده از اکسسوری و یا عینک سفید را نیز فراموش نکنید.

تیپ تابستانه با صندل‌های تابستانه

ست کردن کفش سفید پاشنه‌دار

بسیاری از خانم‌ها برای داشتن یک تیپ نیمه رسمی و یا کاملا رسمی از کفش پاشنه‌دار استفاده می‌کنند. اگر به دنبال ست کردن کفش سفید پاشنه‌دار با لباس‌های خود هستید پیشنهاد می‌دهیم کفش سفید پاشنه‌دار خود را با یک شلوار کاملا جذب و قد نود ست کنید. حال شلوار شما می‌تواند طرح‌دار باشد و یا می‌توانید از رنگ‌های روشن استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که اگر رنگ شلوار شما بسیار تیره باشد اصلا با کفش سفید تعادل ایجاد نمی‌کند. علاوه بر این هرگز شلوار چرم براق را با کفش سفید ست نکنید زیرا همخوانی ندارند بلکه می‌توانید از رنگ‌های مات به جای براق استفاده کنید.

ست کردن کفش سفید پاشنه‌دار

ست کردن کفش سفید آکسفورد با تیپ رسمی

کفش‌های سفید آکسفورد جز کفش‌های عام پسند نیست و اغلب افراد برای کفش آکسفورد رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی انتخاب می‌کنند. اما شما می‌توانید یک جفت کفش سفید آکسفورد را با کت و شلوار مشکی و یا خاکستری رسمی خود ست کنید.

علاوه بر این می‌توانید با اکسسوری‌هایی مانند دستمال جیب کت و یا استفاده از کرواتی که رنگ سفید را نیز در بردارد، تیپ خود را زیبا جلوه دهید.

ست کردن کفش سفید آکسفورد با تیپ رسمی

ست کردن کفش سفید پاشنه‌دار برای تیپ رسمی

خانم‌هایی که به دنبال یک ست کامل مجلسی و رسمی برای خود هستند می‌توانند پیراهن مجلسی خود را با یک جفت کفش مجلسی سفید ست کنید و در کنار از اکسسوری‌هایی با رنگ بسیار روشن مانند یخی استفاده کنید تا یک تیپ جذاب داشته باشید و نگاه همگان را به خود جذب کنید.

کفش سفید چرم را با کت و شلوار ست کنید

بسیاری از آقایان طبق نوع سلیقه و عادتی که دارند ترجیح می‌دهند از کفش‌های چرم استفاده کنند. معمولا بیشترین رنگی که برای کفش چرم نیز مورد توجه آقایان است مشکی و قهوه‌ای است اما شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید شما می‌توانید کت و شلوار خاکستری، مشکی و یا سرمه‌ای خود را با یک جفت کفش چرم سفید ست کنید و یک تیپ خاص رسمی برای خود ایجاد کنید.

کفش سفید چرم را با کت و شلوار ست کنید

هرگز کفش بند‌دار سفید اسپرت را با کت و شلوار نپوشید

قطعا بیشتر مدل‌های کفش مردانه بند‌دار است اما کفش‌هایی که سبک اسپرت دارند و معمولا بندهای  درشت با رنگی متفاوت دارند جز کفش‌های اسپرت به شمار می‌رود که هرگز همخوانی خوبی با کت و شلوار رمس ندارد. سعی کنید بیشتر از کفش چرم و یا آکسفورد برای ست کردن با تیپ رسمی خود استفاده کنید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :