المیرا فلاحیان در
4,786

خوش‌استایل‌ترین زوج‌های تاریخ سینما؛ این زوج‌ها بی‌نظیرند

خوش‌استایل‌ترین زوج‌های تاریخ سینما؛ این زوج‌ها بی‌نظیرند

همانطور که موضوع و داستان یک فیلم می‌تواند تا مدت‌ها در ذهنتان نقش ببندد و برایتان خاطره‌انگیز باشد، استایل و پوشش کاراکترهای یک فیلم نیز می‌تواند در ذهنتان ثبت شده و ماندگار شود. در برخی از فیلم‌های سینمایی، زوج‌های فیلم، استایل منحصر به فردی دارند و همین نوع استایل آن‌ها سبب می‌گردد که تصویر و استایل آن‌ها در ذهن مخاطب ثبت شده و به محبوبیت فیلم نیز بیفزاید. در ادامه این مطلب مروری داشته‌ایم بر 8 زوج از خوش‌استایل‌ترین زوج‌های تاریخ سینمای هالیوود، که هر یک به نوبه خود سبب گشته‌اند که محبوبیت فیلم در میان مخاطبان افزایش یابد و برخی از آن‌ها نیز حتی پس از گذشت سال‌ها، هنوز در ذهن‌ها مانده‌اند. در ادامه با چی بپوشم همراه باشید.

سندی و دنی در فیلم «Grease»

خوش استایل ترین زوج های سینمایی

بدون شک یکی از خوش‌استایل‌ترین زوج‌های تاریخ سینما، زوج سندی و دنی در فیلم گریس هستند. کت‌های چرم و شلوارهای ساتن براق این دو کاراکتر سبب گشته‌اند که حتی با گذشت سال‌ها، هنوز هم افراد بسیاری از آن‌ها الگوبرداری می‌کنند.

جین و جان – «Mr.&Mrs. Smith»

خوش استایل ترین زوجهای تاریخ سینما

این فیلم اکشن با طراحی لباس کاملا متناسب با ژانر و کاراکترهای فیلم، به سادگی جین و جان (با بازی برد پیت و آنجلینا جولی) را در لیست خوش استایل‌ترین زوج‌ها قرار می‌دهد. لباسهای این زوج اکثرا تیره رنگ بوده و جذابیت خاصی به فیلم می‌بخشند.

دیزی و جی -«The Great Gatsby»

خوش استایل ترین زوج های سینمایی

بدون شک طراحی لباس این فیلم تاثیر بسزایی بر صنعت مد و فشن داشته است. پیراهن‌های کارشده پر زرق و برق به بهترین شکل ممکن در این فیلم طراحی شده‌اند و لباس‌های شیک و رسمی گتسبی نیز زیبایی این زوج خوش استایل را دو چندان کرده‌اند.

سیدنی و ریچی – «American Hustle»

خوش استایل ترین زوج های سینمایی

این فیلم که داستان آن در دهه 70 میلادی رخ می‌دهد، با طراحی لباس زیبایش، توانسته زوج سیدنی و ریچی(با بازی امی آدامز و بردلی کوپر) را در این لیست قرار دهد. لباس‌های پولکی و براق سیدنی و شلوارهای پاچه گشاد ریچی جذابیت زیادی به فیلم بخشیده‌اند.

مدلاین و جیمز – «Spectre»

خوش استایل ترین زوجهای تاریخ سینما

24 امین فیلم از سری فیلم‌های جیمز باند، علاوه بر اینکه به لحاظ ساخت و بازیگری توجه منتقدان را جلب کرد، به لحاظ طراحی لباس نیز به شدت مورد توجه قرار گرفت. لباس‌های تابستانی رنگ روشن و جذاب مدلاین در کنار جذابیت همیشگی جیمز، این زوج را در این لیست گنجاند.

میا و سباستین – «la la land»

 

مگر می‌شود نام فیلم لا لا لند به میان آید و یاد پیراهن‌های رنگارنگ و زیبای میا(با بازی اما استون)، در این فیلم نیفتید؟ استایل‌های شیک و جذاب سباستین(با بازی رایان گاسلینگ) نیز بر زیبایی لباس‌های میا دامن می‌زند و این زوج را در این لیست جای می‌دهد.

لوری و امی – «Little Women»

خوش استایل ترین زوجهای تاریخ سینما

در بی‌نظیر بودن طراحی لباس فیلم زنان کوچک هیچگونه شبهه‌ای نیست. کت و شلوارهای جذاب لوری و پیراهن‌های زیبای امی در دهه 1860 میلادی، بیننده را مسحور کرده و این زوج را به یکی از خوش استایل‌ترین زوجهای سینما بدل می‌کنند.

ماکسیم و دی وینتر – «Rebecca»

خوش استایل ترین زوجهای تاریخ سینما

از یقه اسکی‌های پشمی گرفته تا کت‌های جذاب زمستانی، همه و همه یادآور مد و فشن در دهه 30 میلادی هستند. اگرچه این فیلم به اندازه فیلم‌های گفته شده شناخته شده نیست، اما طراحی لباس زیبای دو کاراکتر اصلی آن، ماکسیم و خانم دی وینتر را در این لیست قرار داده است.

نویسنده: المیرا فلاحیان



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :