chadmin در
1,140

ترند جدید: لباس‌های کمد دوست پسر یا برادر!

اگر در یوتیوب و پلتفرم‌های دیگر فعال باشید، متوجه می‌شوید که در چند ماه اخیر ویدئوهای زیادی مربوط به نحوه استفاده از لباس‌های کمد برادر، پدر و دوست‌پسر ساخته شده‌اند. این کار بسیار بهینه است، چون کمک می‌کند لباس‌های قدیمی که دیگر به درد نمی‌خورند، به کار آیند. از جمله این روش‌ها می‌توان به برش دادن و دوختن دوباره لباس‌ها اشاره کرد. البته افرادی که به استایل تامبویی علاقه دارند، معمولا تغییر زیادی در لباس‌ها ایجاد نمی‌کنند تا لباس‌ها مردانگی خودشان را از دست ندهند. در متن امروز به آیتم‌هایی که معمولا در این ویدئوها استفاده می‌شوند، اشاره می‌کنیم. شاید شما هم بخواهید این کار را امتحان کنید. البته مطمئن شوید که پدر، برادر یا دوست‌پسرتان از این کار راضی است.

 

مطالب مرتبط:

استایل وینتیج چیست؟

انواع استایل‌های لباس در دنیای مد و فشن

 

پیراهن چهارخانه

هیچوقت نگذارید یک پیراهن چهارخانه با رنگ‌های جذاب از زیر دستتان در رود. اگر پیراهن گشاد باشد، می‌توانید هم در خانه برای راحتی از آن استفاده کنید و هم در خارج از خانه با آن استایلی لایه لایه داشته باشید. مثلا در زمستان می‌توانید زیر آن یک پلیور بپوشید و روی آن یک جلیقه جین. در تابستان نیز یک تی‌شرت ساده برای زیر آن کافیست.

تی‌شرت‌های اسپرت

شاید باورتان نشود، اما در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی هستند که تی‌شرت‌های وینتیج و قدیمی را با قیمت‌های بالا می‌فروشند. شما بدون این که خرج کنید، می‌توانید تی‌شرت‌هایی مشابه را در کمد پدر، برادر یا دوست‌پسرتان پیدا کنید. این تی‌شرت‌های گشاد را داخل شلوارتان بگذارید و با یک عینک آفتابی اسپورت ست کنید.

کت جین

اگر برادر یا دوست‌پسرتان از کت جین استفاده می‌کند، هیچوقت فرصت قرض گرفتنشان را از دست ندهید، چون این کت‌ها بیشتر به دختران می‌آید! در اپلیکیشن‌هایی مثل پینترست و پیج‌های فشن‌بلاگرها ایده‌های استایل زیادی با کت جین وجود دارند که می‌توانید طبق سلیقه خود از آن‌ها الهام بگیرید.

پولیور

هیچ چیزی به راحتی و گرمی و نرمی یک پولیور اورسایز نیست. این پولیور هم می‌تواند به عنوان لایه زیرین و هم رویی عمل کند. مثلا می‌توانید در روزهای سردتر روی آن از انواع پافر و پالتو استفاده کنید و در روزهایی که خیلی سرد نیستند، زیر آن یک پیراهن دکمه دار ساده و بلند که احتمالا آن را نیز از کمد برادرتان دزدیده‌اید، بپوشید. بیرون زدن لبه‌های تیشرت از زیر پولیور استایلتان را بسیار جذاب خواهد کرد.

هودی

و اما می‌رسیم به گنجی که در احتمالا در کمد برادر یا دوست‌پسرتان وجود دارد. به هیچ وجه این فرصت طلایی را از دست ندهید و حتما از آن‌ها هودی قرض بگیرید. قول می‌دهیم که با تنها یک هودی و کمی ابتکار، می‌توانید استایل‌های جذاب و متنوعی خلق کنید.

کلاه کپ

کلاه کپ تنها برای پسران ساخته نشده است. کلاه کپ یا کلاه بیسبالی کاملا مناسب استایل‌های اسپرت خانم‌‌ها هستند. این اکسسوری را می‌توانید همراه با هودی و یا دورسی اورسایز بپوشید. اما اگر به چنین استایل‌هایی علاقه ندارید، می‌توانید از این کلاه‌ها تنها به علت کاربردشان و برای پیاده‌روی در روزهای آفتابی استفاده کنید.

شاید باورتان نشود، اما کراوات!

یوتیوبرهای زیادی از کمد برادر یا پدرشان کراوات برداشته و از آن استفاده می‌کنند! این موضوع هنوز در ایران به شکل چشمگیری رایج نشده، اما عده‌ای از دختران نوجوان هستند که از کراوات با طرح‌های متنوع و فانتزی همراه با پیراهن مردانه استفاده می‌کنند؛ دقیقا همانطور که جوراب‌های فانتزی مد شده‌اند.

کمربندهایی با سگک بزرگ

یک کمربند با کیفیت خوب به استایلتان جلوه زیبایی می‌بخشد. اگر کمربندهای زنانه برای شما بیش از حد ظریف و خانمانه هستند، از کمربندهای برادر یا دوست‌پسرتان استفاده کنید که احتمالا سگک بزرگی نیز دارند. این کمربندها بیشتر از همه با شلوارهای گشاد و مام استایل ست می‌شوند (مخصوصا اگر زیر شلوارتان یک تی‌شرت گشاد نیز پوشیده باشید).

بافت کاردیگان

به بافت‌های جلوباز و دکمه‌دار، کاردیگان می‌گویند؛ که اکثر پدرها حداقل یکی از آن‌ها را در کمدشان دارند. مخصوصا اگر خانمی پلاس سایز و تپل هستید، این کاردیگان‌ها حسابی به دردتان خواهند خورد. می‌توان زیر آن‌ها هر نوع پیراهن مردانه‌ای بپوشید؛ به طوری که یقه‌هایشان از زیر بافت بیرون بزنند.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :