شایسته عسگریان در
0

ترفندهای ساده برای لاغرتر نشان دادن خانم‌ها

ترفندهای ساده برای لاغرتر نشان دادن خانم‌ها

لاغر شدن، یکی از مهمترین دغدغه‌های حال حاضر بسیاری از خانم‌هاست. عده زیادی برای این کار، کفش پاشنه بلند می‌پوشند یا سعی می‌کنند که با لباس‌های تنگ یا خیلی گشاد، خودشان را لاغرتر نشان دهند که راهکارهای اشتباهی است. ما در این مطلب قصد داریم راهکارهایی را برای لاغرتر شدن به شما بیاموزیم که می‌توانید بدون تغییر زیاد در استایلتان به‌راحتی انجام دهید و از نتیجه آن راضی باشید.

کفش مناسب انتخاب کنید

بهتر است که برای لاغرتر نشان دادن پاهایتان، کفشی انتخاب کنید که تقریبا همرنگ پوست بدنتان است؛ مثل بژ، نود، قهوه‌ای، برنز و…

اگر شلوار به پا می‌کنید، بهتر است کفشتان نیز همرنگ شلوارتان باشد تا این تصور ایجاد شود که پاهایتان کشیده است. از پوشیدن کفش‌هایی که در قسمت مچ پا، سگک یا بند دارند، اجتناب کنید، زیرا پاهایتان را چاقتر نشان می‌دهند.

لباس فیت تنتان بپوشید

لباس نباید بیش از حد تنگ یا گشاد باشد. لباس تنگ، برجستگی‌های اندام را بزرگتر می‌کند و لباس گشاد نیز شما را از آنچه که هستید، چاق‌تر نشان می‌دهد، بنابراین بهتر است لباسی بپوشید که کاملا اندازه تنتان باشد. لباسی را انتخاب کنید که آن قسمت از اندامتان را که می‌پسندید، بیشتر به نمایش بگذارد یا آن را بیشتر جلوه دهد.

قوز نکنید

شاید فکر کنید که تنها راهکار لاغرتر نشان دادن، انتخاب لباس مناسب است، اما اینطور نیست. یکی از دلایل کوتاه و چاق دیده شدن خانم‌ها، قوز کردن است. علاوه بر این، قوز کردن به سلامتی ستون فقرات شما نیز آسیب می‌زند.

 

اصول کانتور را یاد بگیرید

کانتور باعث می‌شود که صورت شما لاغرتر و باریک‌تر به‌نظر برسد. حتی می‌توان غبغب را با کانتور پنهان کرد. تنها باید روش استفاده از رنگ‌های تیره و روشن را بدانید. رمز این کار این است که جاهایی را که می‌خواهید پنهان کنید، تیره کنید و جاهایی را که باید مشخص و بزرگ شوند، روشن.

به یاد داشته باشید که ابتدا از هایلایتر استفاده کنید، سپس از رنگ‌های تیره‌تر. لبه‌های صورت نیز باید محو شوند. از آرایش روشن، مثل استفاده از رژلب قرمز نیز پرهیز کنید، زیرا چانه و کلا صورت را گردتر نشان می‌دهند.

پوستتان را برنزه کنید

برنزه کردن پوست (یک درجه تیره‌تر از رنگ پوست خودتان) باعث می‌شود تا لاغرتر به‌نظر برسید. فقط یادتان باشد که پس از برنزه کرده (چه با اسپری و چه با نور خورشید)، کاملا از پوستتان، به‌خصوص پوست آرنج و زانو مراقبت کنید.

جنس مناسب برای پارچه انتخاب کنید

از پارچه‌هایی با جنس زمخت و چسبان استفاده نکنید، زیرا شما را چاقتر نشان می‌دهند. از طرفی پارچه‌های پولکی و زرق‌وبرق‌دار مناسب نیستند. بهترین جنس پارچه برای شما، پارچه‌های نرم و منعطف هستند.

اکسسوری را هوشمندانه انتخاب کنید

باور کنید یا نه، اکسسوری، نقش مهمی در چاق یا لاغرتر نشان دادن شما دارد؛ مثلا استفاده از شال گردن‌های کلفت و ضخیم که تمام گردن را می‌پوشانند، به‌هیچ عنوان توصیه نمی‌شود؛ درعوض باید تا می‌توانید از یقه‌های باز عمودی مثل یقه هفت یا یقه گرد عمودی استفاده کنید تا گردنتان بلندتر نشان داده شود و لاغرتر به‌نظر بیایید.

گردنبندهای آویز بلند که حجیم و ضخیم نیستند و گوشواراه‌های کوچک میخی بهترین انتخاب‌ها برای شما هستند.

مدل موی مناسب خود را پیدا کنید

موهای حجیم مناسب شما نیستند. بهتر است که موهایتان بلندتر از حد شانه‌هایتان نباشد. هرچه موهایتان کوتاهتر باشد و گردن و گوشتان مشخص‌تر، لاغرتر به‌نظر می‌رسید. اگر نمی‌توانید از موهای بلند بگذرید، قسمت بالای شانه را کمی حجیم یا فر کنید.

رنگ روشن نپوشید

بهترین رنگ برای شما رنگ‌های تیره است. این بدان منظور نیست که حتما مشکی بپوشید. می‌توانید از رنگ‌هایی مثل آبی نفتی، سبز لجنی، انواع خاکستری و… استفاده کنید.



دیدگاه شما



ارسال دیدگاه

نام :

پست الکترونیکی :